ورزش

مهدی‌پور: کی‌روش باید پاسخگو باشد

هافبک استقلالی ها درباره تصمیم کی روش برای جدایی از تیم ملی و بازی دادن به بازیکنی زیر نظر فیفا در جام جهانی گفت: این موضوع بر اساس نظر آقای دکتر است. کویروس. موفقیت کشور برای ما مهم است. او همچنین باید پاسخگو باشد که ما یک نوجوان را به جام جهانی بردیم.

به گزارش سی وی نت، مهدی مهدی پور، هافبک استقلال پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی پر گل یا 2-2 بود اما دربی خوبی برای ما نبود، منظورم خودم است. برای خود مهدی مهدی پور مثل قبل نیست چون دو سه هفته پیش دربی شروع شد و علاقه به بازی ادامه دارد و تا شروع بازی ادامه دارد. فوتبال و دربی مردم نیستند. بازی در ابتدا برای من جالب نبود.

وی ادامه داد: فکر می کنم باید در این بازی پیروز شویم. دو بر یک بودیم اما دو ضربه ایستگاهی زدیم و امتیازات را تقسیم کردیم.

هافبک استقلالی ها درباره گلزنی پرسپولیس از روی دو ضربه ایستگاهی گفت: آنها با ضربات ایستگاهی خوب کار کردند. به نظر من در طول بازی نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. با این حال بازی 2-2 بود.

آرش رضاوند در پاسخ به اینکه آرش رضاوند در جمع خبرنگاران از آسیب دیدگی پایش خبر داد، گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برایش نیفتد. ماهیت رباط های داخلی او آسیب دیده است و امیدوارم به زودی به تمرینات بازگردد و به ما کمک کند.

مهدی پور در مورد ترک جام جهانی که کی روش در جام جهانی با یک بازیکن کمتر از 26 نفره جام جهانی فوتبال را برد، اظهار کرد: این موضوع بر اساس نظر آقای دکتر است. کی روش موفقیت کشور برای ما مهم است. ایده آقای کی روش مهم است. او همچنین باید پاسخگو باشد که ما یک نوجوان را به جام جهانی بردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می خواهد برای مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی برود، گفت: صد در صد برای قهرمانی آسیا انگیزه دارم. آنچه برای من مهم است آزادی است. من سعی می کنم برای آزادی آنچه را که می توانم ترک کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا