ورزش

من از بچگی از پرسپولیس آمدم / رونالدو با بی احترامی به بازیکنان ایران نگاه کرد.

وحید امیری ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

مهاجم ملی پوش پرسپولیس ، وحید امیری در مورد خودش و پرسپولیس صحبت می کند.

به گزارش ایلنا ، وحید امیری وینگر ملی پوش پرسپولیس در سی و دومین سالگرد تولد امروز مهمان برنامه فوتبال نوروز بود.
وحید امیری درباره زمینی که در جام جهانی به PK داده است می گوید:
وی ادامه داد: “یک سری موارد در فوتبال وجود دارد که وقتی شما برگشتید گفتم که من این کار را کردم وقتی که شما گل می زنید نمی دانید چند متر هستید که در این مرحله من به صلیب اول نزدیک زمین برخورد کردم وقتی او برگشت وقتی توپ برگشت و من به توپ ضربه زدم. نمی توانم آن را باور کنم ، و صلیب من خوب بود و امیدوارم که این یک هدف باشد.
امیری درباره بازی با پرتغال نیز گفت:
“کریستیانو رونالدو مورد علاقه جهان است و من همیشه او را به خاطر سخت کوشی اش تحسین می کنم ، اما در تونل (او صدا می کرد) به بازیکنان ایرانی نگاه می کند. به نظر کوچک بود ، اما علییرزا (برانوند) کار بسیار خوبی انجام داد و پرتغال مقابل ما تعظیم کرد. و 5 نفر را نجات دادیم. ما به ندرت شاهد از دست دادن پرتغال هستیم. ”
ملی پوش پرسپولیس درباره ازدواج و ازدواج خود می گوید:
“من ارقام دقیقی برای مهمانان ندارم ، اما هموطنان عزیزم از همه مهربانی و عشق برخوردار بودند. افرادی که با آنها صحبت کردم از یک شهر نزدیک آمده بودند ، همه آنها مهربانی نشان دادند و بله ، ازدواج من بسیار شلوغ بود.”
وی درباره علاقه خود به پرسپولیس صحبت می کند:
“قطعاً عکسهای زیادی با لباس پرسپولیس از زندگی کودکی و روستا وجود دارد که باید بگویم 100٪ فوتبال را درک کردم اما تیمی که به آن علاقه مند نبودم و پیراهنی که داشتم پوشیدم .پروین پرسپولیس جانباز است و پیراهنی داریم. با افتخار از پوشیدن پرسپولیس و تیم ملی پوشید. ”
امیری سعید درباره شایعات خروج جلال نیز گفت:
“دیروز پیامی به آقای سید جلال ارسال کردم و در مورد موضوع دیگری با او صحبت کردم. در حال حاضر هیچ خبری نیست و خداحافظی برای من بعید نیست. پرسپولیس همچنان موفقیت خود را ادامه خواهد داد.”
امیری درباره بازی در ترکیه می گوید:
وی ادامه داد: “وقتی به ترابسون رسیدم ، این تیم واقعاً محبوب بود و در گالاتاسارای ، بشیکتاش و فنرباغچه قرار داشت. وقتی من رفتم ، من در تمرینات و بازی های دوستانه خیلی خوب بودم. ، هنگامی که یک بازیکن از مصدومیت جدی برمی گردد ، اعتماد به نفس وی کم می شود ، مال من است هیچ فعالیت بدنی قبل از فصل وجود نداشت و حتی وقتی که آمدم ، ماهانه یک بار مجروح می شدم حتی اگر جراحاتی که داشتم مزمن بود و همه چیز کاربردی بود ، اما این بود که نشان دهم تجربه خوبی دارم. ”


کلیه محتوای این سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط سی وی نت هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا