حوادث

ممانعت از ورود ۷۰۰ دستگاه خودرو به ساوه/ جریمه یک میلیونی ۱۲۶ خودرو

سی وی نت / ایتی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: از روز اول طرح جلوگیری از تردد وسایل نقلیه غیربومی در سطح شهر ، 700 دستگاه در ورودی ساوه برگشت داده شده و این وسایل نقلیه به شهرهای خود بازگردانده شده اند. ”

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی عصر پنجشنبه ، هفتم آذرماه در مصاحبه سی وی نت اظهار داشت: برای اجرای برنامه ضد تاج از اول دسامبر ، مأموران اجرای قانون در ورودی شهر خواهند بود تا از کسانی که مردم محلی نیستند تا وارد مناطق دیگر شوند. آنها خانه خود را دارند ، آن را مسدود می کنند.

وی با بیان اینکه از آنجا که اجرای این طرح از نظر فرهنگی پایدار است ، تلاش شده است تا سیستم بهتری برای برخورد با خودرو تدوین شود ، ادامه داد: تردد وسایل نقلیه غیر تجاری زمین ادامه دارد و از زمان شروع پروژه بیش از 700 وسیله نقلیه از ورود به شهر و 126 وسیله نقلیه پارک شده به دستور یک میلیون تومان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: ممنوعیت تردد از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر با حضور مقامات محلی و نظارت تصویری و دوربین دار ، رانندگانی که الزامات اداره ملی تاج را رعایت نکنند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی مشکوک می شوند. دوربین ها اسکن می شوند.

وی با قدردانی از حمایت مردم و همچنین استقبال خوب شهروندان از این پروژه اظهار داشت: با حمایت خوب شهروندان مشکلی در اجرای این پروژه نداریم پلیس تمام تلاش خود را می کند همه برای اجرای تصمیم ستاد مبارزه با فساد کرونا در کشور برای محافظت از سلامت شهروندان است.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: “طرح های ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیرشهری به شهر به دلیل گسترش قرمز ، نارنجی و زرد تاج در هر منطقه و همچنین محدودیت های ملی ، از ساعت 7 صبح اول دسامبر آغاز شده و هنوز ادامه دارد. “

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا