اقتصادیکسب و کار ایرانی

مقایسه سرخ کن نوتریکوک AFG960 و نینجا AG551

سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم پرکاربرد در هر آشپزخانه است که به شما این امکان را می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از غذا کیک نان شیرینی کیک کلوچه دسر و … را با حداقل چربی و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده کنید. در حال حاضر سرخ کن‌های مجهز به گریل محبوبیت بالایی دارند و دو مدل AG551 و AFG960 از برندهای نینجا و نوتریکوک محبوبیت بالایی دارند. به همین جهت ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به مقایسه تخصصی این دو سرخ کن بپردازیم.

مقایسه سرخ کن نوتریکوک AFG960 و نینجا AG551

  • ظرفیت محفظه سرخ کن نوتریکوک AFG960 در مقایسه با نینجا  AG551بیشتر است و حجم بیشتری از مواد غذایی را می‌تواند بدون روغن سرخ کند.
  • ظرفیت محفظه پخت و پز سرخ کن نوتریکوک  AFG960 در مقایسه با نینجا بیشتر است.
  • ابعاد صفحه گریل سرخ کن نوتریکوک در مقایسه با نینجا بیشتر است و به شما این امکان را می‌دهد حجم بیشتری از موادغذایی را گریل کنید.
  • قیمت سرخ کن نوتریکوک در مقایسه به نینجا کمتر و برای خرید گزینه مناسبی است.

در ادامه به معرفی تخصصی و این دو سرخ کن خواهیم پرداخت.

معرفی سرخ کن نوتریکوک AFG960

سرخ کن نوتریکوک AFG960 یکی از سرخ کن‌های پرفروش موجود در بازار است که توانسته در بین مخاطبان رای مثبت بسیاری را جذب کند. جنس بدنه سرخ کن نوتریکوک AFG960 از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین ابعاد این محصول 40.3 * 40.8 * 28.2 سانتی‌متر است و برای استقرار نیاز به فضای چندانی ندارد. این مدل یک سرخ کن 3 کاره است که علاوه بر سرخ کردن می‌توانید از آن برای گریل کردن و پخت موادغذایی استفاده کنید.  سرخ کن گریل دار نوتریکوک مجهز به یک ظرف 6.5 لیتری سرخ کن و یک ظرف 8.5 لیتر برای پخت و پز و یک صفحه گریل با ابعاد 31 * 24.5 سانتی‌متر است. سرخ کن گریل دار نوتریکوک AFG960 مجهز به تکنولوژی کانوکشن است و موادغذایی را کاملا مغزپخت می‌کند. همچنین این سرخ کن با قدرت 1760 وات طراحی شده و در مقایسه با سایر رقبای خود قدرت نسبتا بالاتری دارد. همچنین قیمت سرخ کن نوتریکوک AFG960 یکی از مواردی که باعث افزایش خرید و محبوبیت این مدل می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان پنل تنظیمات دیجیتال و 6 برنامه پخت اتوماتیک آن اشاره کرد.

سرخ کن نوتریکوک مدل AFG960

معرفی سرخ کن نینجا AG551

سرخ کن نینجا AG551 یکی از محصولات پرفروش و جذاب نینجاست که به خاطر عملکرد و کیفیت بالای خود توانسته رای مثبت مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. طراحی سرخ کن نینجا AG551 خاص و خلاقانه است بدنه این محصول از تکریب استیل و پلاستیک ساخته شده که علاوه بر زیبایی بر مقاومت آن نیز افزوده است. همچنین طراحی این سرخ کن به گونه‌ای است که علاوه بر امکانات سرخ کن امکانات گریل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ابعاد این دستگاه 42*28*40 سانتی‌متر است و برای استقرار نیاز به فضای چندانی ندارد. ظرفیت محفظه سرخ کن 3.8 لیتر است و به شما این امکان را می‌دهد تا برای 2 تا 6 نفر غذا طبخ کنید. همچنین این محصول دارای سبد کریسپر با ظرفیت 4 کیلوگرم و صفحه گریل با ابعاد 22.8 * 30.5 سانتی‌متر است. ابعاد صفحه گریل به گونه‌ای است که میتوانید به راحتی برای 4 نفر موادغذایی را گریل کنید. سرخ کن نینجا AG551 با قدرت 1760 طراحی شده و حرارت مورد نیاز خود را از طریق سیستم کانوشکن (چرخش هوای گرم) تامین می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به پنل تنظیمات دیجیتال با 6 برنامه پخت اتوماتیک است. همچنین سرخ کن نینجا AG551 مجهز به قابلیت‌های یک گریل حرفه‌ای است که به کمک آن می‌توانید انواع موادغذایی را به بهترین نحو گریل کنید.

سرخ کن نینجا AG551

جمع بندی

به صورت کلی در مقایسه سرخ کن نینجا AG551 و نوتریکوک AFG960 مشاهده کردید که تنها تفاوت این دو دستگاه در میزان ظرفیت و اندازه صفحه گریل است. از نظر کیفیت جنس بدنه و عملکرد میان این دو مدل سرخ کن تفاوتی وجود ندارد. همچنین اگر قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید سرخ کن نوتریکوک AFG960 در بازه قیمت معقول و مقرون بصرفه است.

دکمه بازگشت به بالا