ورزش

مقایسه جزییات قرارداد کی‌روش و ویلموتس + جدول

طبق این گزارش ارجاعبازخرید طرفین قرارداد و حقوق مارك ویلموتس در دوران تصدی وی با تیم ملی ایران ، سؤال کادر فنی فدراسیون فوتبال را برانگیخته است. از زمان ورود Wilmots ، مدیرانی مانند مهدی تاج بارها گفته اند که از طریق درسی که آموخته اند پس از نزدیک به هشت سال کار با کارلوس کی‌روش ، ویلموتس را به امضاء بهتر می رسانند.

از طرف دیگر ، حقوق ویلموتس باید کمتر از کارلوس سیروس باشد ، اما در حقیقت ویلموتس دو برابر کوروش درآمد دارد. حتی جواد نکونام ، مربی فولاد ، مربی سابق کیروف نیز گفت: این مربی پرتغالی حاضر است برای حقوق یک میلیون یورو کمتر از حقوق ویلموتس در ایران کار کند.

با وجود همه این اتفاقات و درخواست ویلیاموتس مبلغ 6.5 میلیون دلار خسارت ، محمود شیعی ، رئیس سابق کمیسیون های فوتبال ، اکنون با این توافق موافقت کرده است و همچنان ادعا می کند قرارداد باید سختگیرانه تلقی شود یا خیر. !

برای روشن شدن اینکه آیا قرارداد ویلموتس برای فوتبال خیلی سنگین است ، ما توافقنامه و سابقه دو مربی سابق تیم اول ، کیروش و ویلموتس را بررسی خواهیم کرد تا پاسخ این سؤال را برای بازیکنان فوتبال و مدیران فدراسیون فوتبال پیدا کنیم.

علی رغم این دو توافق نامه ، توافق نامه های جداگانه ای علیه این دولت وجود دارد و این دولت میلیاردها تومان برای این دو معلم پرداخت کرده است ، اما در توافقنامه ویلموتس علاوه بر هزینه ها و هزینه های بالا ، می تواند سه برابر بدهی ها را بپردازد. برای فسخ قرارداد حقوق پرداخت می شود اما کیروش مجبور است قرارداد خود را با دستمزدهای غیرقابل پرداخت فسخ کند.

البته ، حتی اگر کارشناسان در حال بستن توافق نامه عدم پرداخت هستند ، افرادی که هزینه Wilmots را پرداخت کرده اند و تغییر در یک قرارداد در همان قرارداد متفاوت است ، در ایران متفاوت است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا