ورزش

مقابل گرجستان سنگ تمام گذاشتیم/ انتقام از ایتالیا شیرین بود

پاکدامن: مقابل گرجستان سنگ تمام گذاشتیم/ انتقام از ایتالیا شیرین بود

عضو تیم ملی سابر ایران گفت: مقابل گرجستان سنگ تمام گذاشتیم، انتقام از ایتالیا شیرین بود.

علی پاکدامن عضو تیم‌ملی شمشیربازی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سی وی نت درباره‌ عملکرد تیم‌ملی شمشیربازی سابر ایران در اولین گزینشی المپیک پاریس اظهار داشت: اولین مسابقه کسب سهمیه المپیک بود و همین که موفق شدیم تا این اندازه خوب ظاهر شویم یک انگیزه جدی شد برای سایر رویدادهای مهم دیگری که در نیمه نخست سال در پیش‌رو داریم. خیلی خوشحالیم که در بخش تیمی موفق شدیم مدال برنز این مسابقات را به دست بیاوریم و از تمام رقبای آسیایی‌مان بالاتر قرار بگیریم که این مورد هم یک امتیاز خوب برای شمشیربازی ایران است چرا که در ادامه برای کسب سهمیه المپیک پاریس مسیر را هموارتر خواهد کرد. در بخش انفرادی هم عملکرد خوبی داشتم و از خودم راضی هستم.

وی با اشاره به پیروزی مقابل تیم‌های ایتالیا و گرجستان گفت: بازی سختی را مقابل هر دو تیم داشتیم ولی موفق شدیم انتقام باخت در المپیک را از ایتالیا در این جام جهانی بگیریم که خیلی شیرین بود. در مقابل گرجستان هم که یک بازی زیبا و حساس بود بچه‌ها واقعا سنگ تمام گذاشتن و پیروز شدند.

دارنده مدال نقره آسیا در مورد کیفیت این دوره از رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی المپیک بود هم کیفیت بالایی داشت و هم تعداد شرکت کننده‌ها بالا بود. 250 شمشیرباز در مادرید حضور داشتند که نشان می‌دهند اهمیت بازیها چقدر بالا بوده است.

علی پاکدامن  در ادامه با اشاره به مسابقات پیش رو اظهار داشت: در نیمه نخست سال سه رویداد مهم داریم، ابتدا قهرمانی آسیا و سپس قهرمانی جهان و در نهایت هم بازیهای آسایی هانگژو  است. همه این بازیها برای ما مهم است چون به هدف بزرگتری مانند المپیک پاریس فکر می‌کنیم. برای رسیدن به المپیک باید همه این مسیر را به خوبی طی کنیم. کار سختی در پیش داریم ولی اگر همین اعتماد به نفسی که در جام جهانی داشتیم داشته باشیم با آرامش میتوانیم از این مسیر دشوار عبور کنیم و خودمان را حتی برای مدال المپیک آماده کنیم.

سابریست ایران در پایان تاکید کرد: من به عنوان یک ورزشکار درخواست خاصی از مسئولین ندارم فقط امیدوارم همین شرایطی که داریم ادامه دار باشد. بتوانیم در تمام آن مسابقاتی که حضورمان مهم است شرکت کنیم. هدف ما مدال المپیکی است مدالی که در توکیو در یک قدمی آن بودیم. تلاش خواهیم به امید خدا در المپیک پاریس شمشیربازی  هم جزو رشته‌های مدال آور کاروان ایران باشد.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا