فرهنگ و هنر

مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم/در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم

دشمنان ایران می دانند ما تیم قدرتمندی هستیم

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن خوشامدگویی به بازیکنانش در اردوی اتریش ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان در جام جهانی با انگیزه زیادی به ورزشگاه بروند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی روش پس از پایان اردوی اتریش در دیدار با سنگال به بازیکنانش تبریک گفت و گفت: بازیکنان من در دیدار مقابل سنگال با دریافت گل کیفیت بالای خود را نشان دادند. حالا ما یک تیم کامل هستیم که در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم و البته هرکسی که با ما مخالفت کند را شکست نخواهیم داد. در دیدار مقابل اروگوئه و سنگال بازیکنان ما برتری خود را مقابل بهترین بازیکنان فوتبال جهان نشان دادند و از این بابت خوشحالم.

وی افزود: اروگوئه و سنگال بهترین تیم های قاره خود هستند، من از عملکرد و کیفیت بازیکنان بیشتر از نتایج این دو دیدار راضی هستم. البته تیم ما در جام جهانی خوب و هیجان انگیز بازی کرد و این من را امیدوار می کند. البته قبل از اینکه به قطر برویم و بازی دیگری انجام دهیم بازیکنان را در دست خواهیم داشت تا در آمادگی کامل به مصاف انگلیس برویم اما این دو بازی درس های زیادی برای ما و حریفان دارد. و باید بدانند که در قطر با تیم سرسختی روبرو هستند که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه خود بین اروگوئه و سنگال به یک گل و یک برد دست یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا