فرهنگ و هنر

معرفی برگزیدگان ششمین دوره دوسالانه خوشنویسی ایران

معرفی برگزیدگان ششمین دوره دوسالانه خوشنویسی ایران

سی وی نت / قزوین در پایان شانزدهمین اجلاس ملی ایران ، از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش سی وی نت ، شانزدهمین سالگرد فراخوان ایرانی در تاریخ 17 اکتبر به پایان رسید و برندگان مراسم ملی به شرح زیر معرفی شدند:

در رده نستعلیق مصطفی عابدینی قزوینی ، محمدجواد شکوهی فرد از البرز و حامد فقیهی از قم به ترتیب اول تا سوم به ترتیب علیرضا مطلبی از مازندران ، سید پیمان سادات نژاد از ایلام ، علی حسینی از کردستان ، ابراهیم دلاوران به خوزست کیا تا ایلام ، حمید احمدی به تهران ، هادی آقایی به البرز ، رسول آقامیری به اصفهان و صابر میکائیلی به کردستان.

همچنین از فاطمه مقیمی از خراسان رضوی ، شیرین کرمی از تهران در بخش بانوان و نیما حسن پور از مازندران در بخش جوانان نستعلیق تقدیر شد.

محمود رحیمی عهد از تهران ، حمیدرضا خداکرمی از بوشهر و محمد اندرز از بوشهر نیز یکی از سه مورد در منطقه شکسته نستعلیق را کسب کردند.

در طرف شکسته نستعلیق ، مریم ذوالقدر از قزوین ، حافظ رنجبر از کردستان ، امیر دانش مراغی از آذربایجان شرقی ، مجتبی محمد علیپور از البرز ، مهدی منصوری از ایلام و شهربانو نجفی از تهران ، فاطمه کاظمی از گروه جوانان ، میثم از صدری تهران تجلیل شد.

در دور سوم مجید داستانی از قم ، علی احسانپور از مشهد و علی سلطانی از همدان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. از طیبه رمضانی تهران تقدیر شد.

مجید سعید کافی از سمنان و محمد نعیم جوادی از قم ، سحر فرید از قم اول تا سوم و نسخ و محمد گودرزی از قم ، حمید مکانیک از خراسان رضوی ، محمد بازیار از گلستان و … بخش زنان زهرا را کسب کردند. شیرازی پور از البرز مورد تقدیر قرار گرفت.

در قسمت تماس شمس الدین مرادی از تهران ، فاطمه حسنی از سمنان و مهدی زمانی از البرز و لیلا موسوی از تهران ، هادی هنردوست از همدان و مهسا دواچی از خراسان رضوی به ترتیب برنده شدند.

به گزارش سی وی نت ، در این مراسم 1141 ماموریت برای منشی ارسال شد که در طول مدت شش سال موقعیت ثابتی است.

پس از بررسی این وظایف توسط کمیته انتخاب ، 250 کار در قسمت جلویی بخش مسابقه انجام شد و در زمینه صداقت ، شکست ، سوم ، کپی و تماس رقابت کردند.

در قسمت نمایشگاه ، 200 اثر برگزیده عمومی از 13 تا 15 آنلاین در خانه تاریخی عالی قاپو و نگارخانه بانو در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به نمایش در می آید.

نمایشگاه ششمین مسابقه دوسالانه خوشنویسی در کاخ سلطنتی صفوی در کاخ سلطنتی صفوی در ابتدای جاده سپه برپا می شود. محصص در اداره کل فرهنگ و اداره کل قزوین و بلوار آزادگان (غیاث آباد) هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا