ورزش

مشکل مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش رسانه آنلاین، سید مجید صدری، رئیس باشگاه پرسپولیس و مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور سهیل مهدی، شهاب عزیزی خادم، داریوش مصطفوی (رئیس هیئت مدیره حرفه ای) دیدار کردند. کمیته استیناف) و سعید عباسی (رئیس کمیته استیناف حرفه ای) و مجوز حرفه ای دو باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ آسیا.

در این جلسه روند اخذ مجوز حرفه ای برای سرخابی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعلام شد که برای دریافت این مجوز و پیوستن به لیگ بعدی لجندز مشکلی ندارند.

مجید صدری در حاشیه این نشست گفت: مشکل پروانه حرفه ای ما حل شده و باید آنچه را که لازم است انجام دهیم. امیدواریم این مشکلات دیگر تکرار نشود. عباسی، عزیزی خادم، مصطفوی و مهدی امروز به ما کمک کردند و با عنایت این دوستان امروز می توان به دوستداران هر دو باشگاه گفت که مشکل مجوز حرفه ای حل شده است. ما می خواهیم محبت دوستان خود را در ورزشگاه جبران کنیم و باعث افتخار جامعه خود باشیم.

رئیس باشگاه پرسپولیس گفت: ما یک مشکل 3-2 داریم که یکی از آنها پول و در مورد کلمه کالدرون است که خدا را شکر. در زمینه های دیگر هم قول هایی دادیم. با دستور مصطفوی مشکل حل شد. ایشان به عنوان یک بزرگتر در جلسه عنوان کردند که باید مشکلات را پشت میز حل کنیم. والدین نیز نظرات خود را بیان کردند، اما در این جلسه توضیحات ما تایید شد و راهنمایی مسئولین را پذیرفتیم.

مصطفی آجورلو نیز در خصوص این اتفاق گفت: از همه هوادارانی که به این دو باشگاه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کردند تشکر می کنم. باعث افتخار جامعه فوتبال است و با درک و حمایت تیم ایران می توانند در این مسابقات شرکت کنند. هر کسی می تواند به چوب کمک کند تا از چرخ دستی عبور کند. امیدوارم این آخرین بار باشد که مشکلات را از این طریق حل می کنیم و امیدواریم یک سال دیگر مشکل را حل کنیم. درست نیست پرسپولیس و استقلال به عنوان دو تیم بزرگ آسیا در این جایگاه باشند. این مشکلات را می توان با دست حل کرد نه با کشش بند ناف.

رئیس باشگاه استقلال گفت: تیم فوتبال ایران عمدتاً هواداران استقلال و پرسپولیس از این دو تیم خوشحال هستند. از طرف باشگاه استقلال از سران فدراسیون فوتبال تشکر می کنم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا