فرهنگ و هنر

مشکلی برای اکران «مصلحت» وجود ندارد

سی وی نت/ خراسان رضوی این کارگردان سینما گفت: اکران فیلم ماسپهله مشکلی ندارد اما طبق تقویم روند اکران فیلم حوزه هنری هنوز زمان مناسب برای تماشای این فیلم فرا نرسیده است. ”

حمیدرضا جعفریان در گفت وگو با سی وی نت، علت اکران نشدن فیلم «مصلحت» و مشکلاتی را که مانع اکران آن می شود، گفت: اگرچه بحث هایی درباره این فیلم وجود دارد و ممکن است برخی شرکت ها در آن نکته ای داشته باشند، اما. مشکل این است که تماشای فیلم چیز خاصی ندارد، زیرا حق نمایش آن قبلا داده شده است.

وی با بیان اینکه مشکل ما زمان در تقویم بررسی است، افزود: با توجه به وضعیت کرونا، فیلم های زیادی برای تماشا در سینماها ادامه دارد و برخی از آثار هنری نیز به این دلیل است که روی آن تاثیر می گذارند. زمان یا زمان گروه و شرایط شورا و فرصت غربالگری های مختلفی وجود دارد، شامل الزامات می شود.

مدیر گروه سینمایی شهرک هنر گفت: به عنوان مثال اگر فیلمی تهیه کرده ایم که از وقایع تیرماه 1360 صحبت می کند، مناسب است تیرماه در فیلم مناسب برای کودکان و نوجوانان اکران شود. در ماه اکتبر منتشر شد. بنابراین، طبق یک تقویم پنج یا شش فیلمی که برای اکران در 2-3 سال آینده آماده شده اند، این پروژه ها در اولویت بررسی عمومی قرار می گیرند. بر این اساس فیلم «مصلحت» در زمان مناسب اکران نشده است.

جعفریان خاطرنشان کرد: البته موارد و نظراتی از سوی برخی نهادها درباره فیلم های تشخیص مصلحت نظام وجود دارد که در حوزه سینما زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، اما در توصیه هایی که شده هیچ چیزی وجود ندارد. مشکلات یا مشکلات برای تماشای فیلم مصلحت.

مشکلی برای تجزیه و تحلیل وجود ندارد

«کمپ سری نصرت» و «مطی خان» توسط حوزه هنری ایجاد شده است

وی با اشاره به سمت و سوی فعلی حوزه هنری و تولید فیلم و روند فیلم گفت: در شرایط کنونی ساماندهی کار این حوزه به گونه ای نیست که مسائل خاص کمی وجود داشته باشد فقط بخواهیم به آن توجه کنیم. به آنها. . می توان آن را بر اساس خط مشی های مرتبط با موضوعات و موضوعاتی که برای فیلمبرداری مناسب است تعیین کرد.

مدیر دفتر سینمایی حوزه هنری گفت: به عنوان نمونه ای از اقتباس از کتاب سوره آنلاین که در حوزه هنری منتشر شده است، از خط مشی های ما است. همچنین سریال متی خان را از متن کار در فضا بر اساس قهرمان اقتباس کرده ایم و در حال تولید است. علاوه بر این موارد، در فضای سینما موضوعات مرتبط با قهرمانان ملی مانند فیلم حناس یا موضوع خوانش تاریخی هویت ملی ایرانی اسلامی را دنبال می کنیم.

جعفریان همچنین گفت: ساماندهی تولید، فرآیند و فیلم در حوزه هنری یک فرآیند از بالا به پایین، مستقیم و غیر متقابل نیست. در صورت وجود ایده و اثری که در ویژگی های بارز حوزه هنری – که در نظر شناخته شده است – در تاریخ هنرمند گنجانده شده باشد، هزینه تولید و تناسب آن با سایر آثار در این زمینه توسعه یافته است. از هنر، موضوع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تمام جنبه هایی که در کنار هم بحث می کنیم به مرحله تولید رسیده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا