ورزش

مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از روز گذشته آغاز شد که پیروزی 3 بر صفر نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان آغاز شگفتی این سطح بود.

پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی مقابل نماینده فوتبال مازندران باعث شد تا معتبرترین مربی ایرانی جام حذفی را تکرار نکند و امیدهایش را در لیگ برتر دنبال کند.

7 عضو با سه مهمان ناشناس/ استقلالی ها هم اکنون دستگیر شدند!

شگفتی در لیگ برتر با تساوی بدون گل خیبر خرم آباد مقابل صنعت نفت آبادان دنبال شد. نماینده منطقه لرستان که در دور اول مسابقات امسال نیز عملکرد خوبی داشت، مقابل نفت آبادان که مشکلات مالی زیادی دارد، نتیجه ویژه پنجم و نیمه را برای آبادانی ها کسب کرد. پیروزی تلخ در روز مصیبت آنها. .

ادامه این رقابت ها در چارچوب دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان است. شاگردان یحیی گل محمدی با دبل مهدی عبدی و گل وحید امیری در اصفهان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا قهرمان 5 دوره لیگ برتر برای قرعه کشی جام به همین منوال دست یابد.

7 عضو با سه مهمان ناشناس/ استقلالی ها هم اکنون دستگیر شدند!

پیروزی آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی نیز محرم نویدکیا را همچنان برای بازیکنان گران قیمت خود بلاتکلیف نشان داد.

مس کرمان اولین تیم فوتبال کشور موفق شد در ضربات پنالتی قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست دهد. فولاد که سال گذشته قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده بود، با مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت اما در ضربات پنالتی پیروز شد تا از دور رقابت ها حذف شود.

بدون شک بزرگترین شگفتی در پیروزی 2 بر صفر ماهشهر در خلیج فارس مقابل نفت مسجد سلیمان رقم خورد.

مس رفسنجان نیز با یک گل و وقت اضافه از سد پدیده گذشت تا هفتمین تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات شود.

انفجار ویروس کرونا در کمپ استقلال تهران باعث لغو دیدار این تیم مقابل پیکان تهران شد تا کار آخرین تیم به 15 دقیقه دیگر به دفعات بعدی موکول شود.

7 عضو با سه مهمان ناشناس/ استقلالی ها هم اکنون دستگیر شدند!

نتایج 8 بازی اخیر جام حذفی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان یک – پدیده خالی مشهد
* نساجی مازندران 3 – گل گهر سیرجان اتو
مسجد سلیمان یک – پرشین ماهشهر 2
هی * خیبر خرم آباد 5 – صنعت نفت آبادان یک
* اتو آلومینیوم اراک (4) – اوتو سپاهان اصفهان (5)
* گروه مس کرمان (5) – گروه فولاد خوزستان (4)
* ذوب آهن صفر – پرسپولیس 3
* استقلال تهران – پیکان تهران; لغو کنید

دکمه بازگشت به بالا