کسب و کار ایرانی

مشخصات و آدرس شرکت پالایش گاز بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند، به عنوان یک شرکت توانمند درتولید گاز ملی کشور عمل می­کند. در حوزه مسئولیت­های اجتماعی،  حوزه بسیج و قوانین و مقررات کاملا تایید شده است. از زمان تاسیس تا کنون توانسته کارنامه افتخارات خود را پر نتیجه و پر ثمر، نشان دهد.

افتخارات شرکت پالایش گاز بیدبلند

  • در سال 1401 شرکت پالایش گاز بیدبلند، توانست با تولید بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون متر مکعب گاز، رکورد تولید سال 1400 را بشکند و به افتخارات خود اضافه کند.
  • در سال 1399 پالایشگاه گاز بیدبلند توانست تندیس نقره­ای مسئولیت­های اجتماعی را کسب کند.
  • شرکت در حوزه بسیجی شهید قائدی
  • دارا بودن از سیستم مدیریت یکپارچه و خط مشی
  • ارائه راهکار اصولی برای تصمیمات درست در عرصه سازمانی
  • کنترل مصرف و بهینه سازی

پالایشگاه گاز بید بلند

شرکت­ یا پالایشگاه بیدبلند در طی فرایندی صنعتی، گاز ترش که دارای هیدروکربن ناخالص است پالایش کرده و به منظور مصارف صنعتی، صادرتی یا حتی خانگی در دسترس افراد  قرار می­دهد.  یعنی گاز طبیعی توسط کارمندان و مهندسان مجرب شرکت پالایش گاز بیدبلند، توانایی لازم را کسب می­کند تا در عوامل متفاوت کار انسان را راحت کند. ضمنا صادرات گاز هم می­تواند از طریق لوله­های شرکت بیدبلند به سایر کشورها انجام شود. پالایشگاه گاز بیدبلند جز بزرگ­ترین شرکت­های تجاری و صنعتی ایران است که در حوزه انرژی وشیمیایی فعالیت می­کند. هدف این شرکت، تبدیل انرژی و تولید ارزشی چشم­گیر و رقابت پذیر برای رفاه مردم است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

ارزش بنیادی شرکت پالایش بیدبلند

شرکت ملی گاز بیدبلند در سال دارای بزرگترین طرح تولید گاز در کل خاورمیانه است. زمان تاسیس این شرکت به سال 1379 برمی­گردد. حدود به 17 سال، این شرکت رکورددار تولید و پالایش گاز طبیعی معرفی شد در سال 96 به دلیل فعالیت­های ساخت و تعمیراتی متوقف و از سال 1399 مجددا فعالیت وی آغاز گردید. از آن زمان تا به امروز، شرکت بید بلند بر اساس ارزش­های بنیادی زیر قدم در این عرصه نهاد و توانست به اهداف خود در این زمینه برسد:

  • استخدام مدیران و افراد متخصص در امر پالایش گاز
  • حفظ سلامت و توسعه پایدار
  • ارتباط اثربخش در بیرون و درون شرکت با سایر سازمان­ها
  • پایبند به ارزش­های اخلاقی و سازمانی
  • عملکرد حرفه­ای در حین پالایش
  • حساسیت نسبت به تولید محصولات

شرکت بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند در 14 کیلومتری بهبهان قرار گرفته است. حدود به 900 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سه شهر گستره این پالایشگاه ( خوزستان، کهگیلیویه و بویراحمد و بوشهر ) قرار گرفته که با میانگین ارزش 4/3 میلیارد دلار به عنوان بزرگ­ترین و  پربهره­­ترین طرح غرب آسیا شناخته شده­است. تمام کارمندان این شرکت، افراد متخصص و با تجربه­ای هستند. تلاش این کارمندان باعث شده که 63 میلیون نفر ساعت کاری و بدون بروز هیچ حادثه آسیب پذیر در طرح رکودزنی ملی به سرانجام برسد. تمام سرمایه­گذاری انجام شده در تکمیل پروژه توسط نهادهایی مانند صندوق توسعه ملی، بانک­های ایرانی مانند پارسیان، صنعت و معدن، سپه، تجارت، ملت و… پشتیبانی و تامین می­شود. بانک­های ایرانی توانسته­اند یک هارمونی کنسرسیومی ایجاد کنند که بانک سپه عامل ایجاد کنسرسیوم است.

شرکت پالایش گاز بیدبلند
شرکت پالایش گاز بیدبلند

پرژه­های برتر اخیر شرکت

شرکت ملی گاز بیدبلند در تمام زمینه­های پالایشی موفق عمل می­کند. اما در سال­های اخیر ( سال 99 و سال 1401)  توانسته افتخارات خود را دو چندان کند:

  • در سال 1399 شاهد یک پروژه برتر در شرکت پالایش گاز بیدبلند بودیم که در کارنامه افتخارات این شرکت به ثبت رسیده است. شرکت گاز ملی توانست در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به عنوان برترین پروژه کشور معرفی شد. در ان زمان به علت شیوع کرونا و بیماری، جایزه در محل شرکت و به محمود امین نزادکه مدیر عامل این مجموعه است اهدا شد.
  • در سال 1401، شرکت بیدبلند توانست رکورد سال گذشته خود را در زمینه تولید بشکند. این بار در سال جدید شرکت پالایش گاز بید بلند موفق به تولید چهار میلیارد و پانصد میلیون مترمکعب تولید گاز شد.

 محصولات بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند با پالایش گازطبیعی و ترش و تبدیل به گاز مصارف عمومی و صنعتی و تجاری، پا به عرصه تولید محصولات گازی نهاد. درهمین راستا توانست سالیانه گازهای مختلفی از جمله اتان، متان، پروپان و…. را تولید کند. تمامی محصولات در تامین خوراک واحهای شرکت­های زیر مجموعه کاربرد دارد.  نام ظرفیت اسمی نیزدر کنار تمامی محصولات قید شده است:

  • متان 10.340 هزارتن
  • اتان 1.496 هزارتن
  • پروپان 1.005 هزارتن
  • بوتان 490 هزارتن
  • گاز اسیدی 922 هزارتن
  • کاندنسیت 400 هزارتن

مشخصات و آدرس شرکت پالایش گاز بیدبلند

شرکت گاز ملی ، یک پالایشگاه گازی است که در انواع  پروژه­های تبدیل گاز طبیعی و جمع آوری گازها فعالیت می­کند. محل انجام این پروژه در پالایشگاه، شهر بهبهان است. اعتبار این پالایشگاه در سال 95 فعال گردید و اعتبار اسناد بخش به مبلغ 943 میلیون یورو، باز شد. مساحت شرکت بیدبلند 244 هکتار گزارش شده که تقریبا سه شهر را پوشش داده است. تاریخ بهره­برداری از محصولات شرکت سال 1399 به صورت کاملا برنامه ریزی شده اتفاق افتاد. گواهینامه­های معتبر پالایشگاه گاز ملی مانند گواهینامه پروزرئات و RIPI باعث شده که صادرات به تمامی نقاط جهان به­طور بهینه انجام شود. شرکت بیدبلند درکیلومتر 17 بزرگراه بهبهان رامهرمز واقع شده است و لوله­های انتقال گاز طویلی از زیر شرکت به سایر نقاط متصل است.

شرکت پالایش گاز

این شرکت گاز ارزش زیادی دارد و سرمایه­گذاران زیادی سرمایه خود را وقف این شرکت گاز خاص کرده­اند. تمامی سرمایه ­ها از طرف صنایع پتروشیمی و بانک­های کشور تامین می­شود. این شرکت هرساله رکورد تولید گاز را در عرصه ملی می­شکند و همواره برای کشورمان افتخارآفرین است. این مجموعه 22 عضو دارد که بسیار متخصص و پرتلاش هستند. شرکت پالایشگاز بیدبلند به عنوان بزرگ­ترین قطب گازی غرب آسیا نیز معرفی می­شود و درحوزه­های زیادی مانند مسئولیت اجتماعی و حوزه بسیج شهید قائدی فعالیت می­کند. دارای گواهینامه پروزرئات و RIPI نیز هست که این گواهینامه­ها به اعتبار این شرکت می­افزاید. این شرکت گاز ترش که دارای ناخالصی هیدروکربنی است را به گازهای خانگی، صنعتی و صادراتی تبدیل می­کند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا