اقتصادیکسب و کار ایرانی

مشخصات فنی کیا اپتیما

کلیه قوانین،فرآیند‌ها و رویه‌های ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن ما  از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین و مقررات ما  می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین و مقررات مذکور می‌باشد.چنانچه قوانین،رویه‌ها و خدمات ما  تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر از خدمات ما استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

کاربر:

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن ما ثبت نام نماید.ثبت اطلاعات در حساب کاربری به هر شکل و به هر نحوی به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد.

خدمات گیرنده:

خدمات گیرنده به کاربری اطلاق می گردد که از طریق راه های موجود در سایت و اپلیکیشن ما اقدام به ثبت درخواست استفاده از خدمات موجود در سامانه ما می نماید.  گاهی فروشندگان لوازم یدکی کیا با ارائه محصولات بی کیفیت و غیر اورجینال، هزینه کمی بابت محصول عرضه شده برای شما، دریافت می‌کنند.

روزکاری:

روزهای کاری ما  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 الی 12:30 می باشد.منظور از روز کاری،روزهای کاری غیر تعطیل در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه تغییرات به وجود آمده در این روز ها باید از طریق رسانه های عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد.

  • حفظ حریم خصوصی

هدف ما حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد این اطلاعات را در دیتا بیس ما  ذخیره نماید و همچنین موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط ما صورت می‌گیرد.ما  اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی،انتظامی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد،سازمان یا نهاد دیگری باشد.

1-هرکاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را دارد و در صورت فعالیت با بیش از یک نام،حساب کاربری وی مسدود خواهد شد.

2-لینک و آدرس وب سایت های معرفی شده،صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد و سامانه ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای لینک ها یا تغییرات بعدی آنها نخواهد داشت.

3-توهین به هر شخص،نژاد،قوم و زبانی در این سایت ممنوع می باشد.

4-مسئولیت استفاده از هرگونه پیام،متن،اطلاعات،عکس،توضیح،مشخصات تماس و موارد مشابه که به ما ارسال می شود یا در آن قرار می گیرد،شامل افشاء،بازتولید،مخابره، نشر و پخش آن بر عهده فرستنده اطلاعات است.

5-انتقال و پست هرگونه مطلبی که متضمّن تجاوز به حقوق دیگران و یا هتک حرمت اشخاص می باشد و انجام هرگونه فعالیت های سیاسی و همچنین درج کلمات تهدید آمیز و توهین آمیز و ناقض حقوق شهروندی و شخصی یا اجتماعی،انعکاس مطالب مبتذل و یا حتی مطالب قابل اعتراضی که باعث ترغیب به انجام رفتارهایی شامل اعمال مجرمانه شود،ممنوع می باشد.

6-هر گونه اختلاف نظر در خصوص موارد و قوانین اعلام شده در سایت ما  تحت حکمیت قوانین قضائی کشور حل و فصل خواهد شد.

7-تمامی حقوق این وب سایت مربوط به ما  می باشد و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد.

  • قوانین خدمات ما

  • مشاوره خرید و فروش

1- مشاوران شما در ما  تمام تلاش خود را می نمایند تا بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند؛از این رو،چنان‌چه به استناد ‌هریک از مشاوره‌ های دریافت‌ شده از طریق ما ،هرگونه تصمیمی اتخاذ نمودید،مسئولیت انحصاری و عواقب مالی و قانونی آن برعهده‌ی شما می باشد و تحت هیچ شرایطی،هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه ما و هریک از مشاوران آن،نخواهد بود.

2- انتخاب خدمت مشاوره خودرو به معنای پذیرش قوانین و مقررات سامانه ما می باشد.

3- هرگونه ارتباط با مشاوران ما فقط از طریق سامانه ما امکان پذیر است و برقراری ارتباط خارج از ما  خلاف قوانین و مقررات ما است.

  • برام بفروش

1- مسئولیت هر گونه تخلف اعم از مقررات راهنمایی و رانندگی،کیفری و حقوقی که با استفاده از مورد معامله از زمان تحویل تا زمان انتقال مالکیت صورت بگیرد بر عهده منتقل الیه می باشد.

2- اجرای تعهدات طرفین ازجمله پرداخت ثمن معامله و انجام تشریفات تنظیم سند انتقال رسمی به نام منتقل الیه بر عهده متعاملین می باشد و ما  هیچ تعهدی در قبال تعهدات طرفین ندارد.

3- در صورتیکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتی مانند مصادره،رهن،عملیات اجرایی دادگستری یا اجرای اسناد رسمی،مستحق للغیر و یا غصبی بودن،قانوناً قابل انتقال به منتقل الیه نبوده،مراجع قضایی صلاحیت حل و فصل موضوع اختلاف را خواهند داشت و ما  مسئولیتی نداشته و اساساً مرجع حل اختلاف،حصول سازش و یا هر اقدام دیگر نمی باشد.

4- انتخاب خدمت برام بفروش به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات سامانه ما  می باشد.

5- عواقب بازدیدهایی غیر از هماهنگی ما ،با خود مالک است و ما  هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز تبعات احتمالی نخواهد داشت.

6- فروشنده موظف است هرگونه معامله و تصمیم فروش خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به ما  اطلاع دهد.بدیهی است در صورت انجام معامله معارض،ما مسئولیتی نداشته و جمیع عواقب آن با فروشنده است.

7- اعلام هرگونه تغییر قیمت و مشخصات خودرو اعلامی پس از بازدید و بررسی خودرو،به ما الزامی است.

8- ارائه مدارک خودرو(سند مالکیت،وکالت نامه، بیمه نامه و …)دال بر مالکیت فروشنده بر خودرو مذکور،الزامی می باشد.

9- فروشنده موظف است همکاری های لازم جهت تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند فروش را با ما  داشته باشد.

10- فروشنده حق واگذاری خودرو خود را خارج از فرآیندهای سامانه ما به خریداران معرفی شده از سوی این سامانه،از خود ساقط می نماید.

11- در صورت انصراف درخواست کننده پس از حضور نماینده ما در محل جهت بازدید و بررسی خودرو،هزینه ایاب و ذهاب از درخواست کننده دریافت می گردد.

12- ما ضامن اجرای معاملاتی که توسط طرفین انجام می شود،نمی باشد.

13- خدمات گیرنده اعلام می دارد که در کمال صحت و صداقت،اطلاعات فرم های مربوطه را تکمیل نماید و بدیهی است در صورت احراز خلاف آن،کلیه مسئولیت های آن را می پذیرد.

  • برام بخر

1- مسئولیت هر گونه تخلف اعم از مقررات راهنمایی و رانندگی،کیفری و حقوقی که با استفاده از مورد معامله از زمان تحویل تا زمان انتقال مالکیت صورت بگیرد بر عهده منتقل الیه می باشد.

2- اجرای تعهدات طرفین از جمله پرداخت ثمن معامله و انجام تشریفات انتقال سند رسمی به نام منتقل الیه بر عهده متعاملین می باشد و ما هیچ تعهدی در قبال تعهدات طرفین ندارد.

3- در صورتیکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتی مانند مصادره،رهن،عملیات اجرایی دادگستری یا اجرای اسناد رسمی،مستحق للغیر و یا غصبی بودن قانوناً قابل انتقال به منتقل الیه نبوده،مراجع قضایی صلاحیت حل و فصل موضوع اختلاف را خواهند داشت و ما مسئولیتی نداشته و اساساً مرجع حل اختلاف، حصول سازش و یا هر اقدام دیگر نمی باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا