ورزش

مسابقات لیگ برترهندبال باشگاه‌های کشور ازمهرماه امسال آغاز می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا پاکدل ، وی در بخشی از سفر شامگاه پنجشنبه خود به خوزستان ، در حضور رسانه ها به ظهور قدرت هندبال از مقر مبارزه با فساد کرونا اشاره کرد. رسانه ها گفتند: باشگاه های زنان و مردان این شهر از 18 اکتبر سال جاری در سطح فدرال و در سطوح مختلف ، در تمام مقررات بهداشتی ، شرکت کنندگان باید قبل از شروع این مسابقه تست تاج داشته باشند.

وی به جلسه امروز خود با استاندار خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تماس تیم فوتبال خوزستان و مدیر ورزش منطقه ، از استاندار خواستار حل مشکلات تیم فوتبال خوزستان شدیم که شریعتی موافقت کرد وعده ها و مشکلات پشتیبانی دو تیم لیگ برتر. خوزستان که اهل شهرستان بهبهان است ، باید حل شود.

رئیس فدراسیون هندبال با تشکر از منحصر به فرد بودن استاندار خوزستان در این بازی گفت: پس از جلسه امروز تصمیم بر این شد تا مشکل اصلی دست بهبهان که ساختمان خاصی برای این ورزش است حل شود ، با حمایت مدیرکل ورزش خوزستان و دستور استاندار. “

پاکدل با اعلام اینکه هندبال خوزستان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و خدمات ارزنده ای نیز به هندبال ملی ارائه داده است ، افزود: من وظیفه دارم خودم برای پیگیری مشکل هندبال این منطقه به خوزستان بروم. تصمیم گرفته خواهد شد که آیا نتیجه این جلسه یک اتفاق مثبت برای فوتبال محلی خواهد بود یا خیر.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در صورت توافق استاندار و رئیس فدراسیون فوتبال منطقه ، ما دوست داریم به مدت ده سال از مسابقات بین المللی خوزستان و فجر استقبال کنیم.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در پایان این دیدار رئیس دولت کشور به پاس افتخار ویژه استاندار خوزستان برای بازی فوتبال به پیراهن ملی غلامرضا شریعتی را تحویل داد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا