جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

مزایای خرید ملک در دبی

دبی شهری محبوب برای افراد بومی و همچنین مهاجرانی است که مایلند روی املاک سرمایه‌گذاری کنند. توسعه قابل توجه در صنعت املاک دبی، باعث شده است که ایرانیان زیادی به فکر سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک باشند. اما مشکل بزرگی که وجود دارد این است که برای آن‌ها سوال می‌شود برای پاسخ به این سوال شما باید قبل از هر سرمایه گذاری، وضعیت مالی و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را در نظر بگیرید؛ سپس بر اساس اهداف خود راجع به معایب و مزایا خرید ملک در دبی فکر کنید. ما این مزایا و معایب را در این مقاله برایتان به طور کامل توضیح خواهیم داد تا به شما در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری بهتر در آینده کمک کنیم.

5 معایب خرید ملک در دبی

وقتی از مزایا و معایب خرید ملک در دبی اطلاعی ندارید، نمی‌توانید تصمیم درستی برای انجام این کار بگیرید. پس بهتر است قبل از گرفتن هر تصمیم یا اقدامی، 5 مورد از معایب خرید ملک در دبی را نیز مطالعه کنید.

  1. آب و هوای گرم و شرجی دبی

یکی از معایب زندگی و خرید خانه در دبی، آب و هوای گرم و شرجی آن است. اما در فصل‌های پاییز و زمستان آب و هوای نسبتا مطبوعی دارد. به دلیل وجود سیستم‌های سرمایش پیشرفته در منازل و مراکز خرید و همچنین عدم قطعی برق در این شهر، باعث شده تا بتوان در فصل‌های گرم سال به راحتی در این شهر زندگی کرد.

2.عدم امکان کار با خرید ملک در دبی

یکی دیگر از معایب خرید ملک در دبی عدم امکان کار با خرید ملک است. برای کار در کشور امارات یا شهر دبی شما باید مجوز کار یا ویزای کار کشور امارات را داشته باشید.

3.عدم اقامت دائم با خرید ملک در دبی

با خرید ملک در دبی نمی‌توان اقامت دائم کشور امارات را بدست آورد. با خرید انواع املاک، مانند می‌توانید اقامت 3، 5 و 10 ساله  این کشور را بدست آورید. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید بعد از گذشت زمان اقامتتان آن را تمدید کنید. همچنین برای دریافت این نوع اقامت باید ملکی به ارزش یک میلیون درهم در دبی خریداری کنید.

4.هزینه بالای درمان برای افراد غیر اماراتی

متاسفانه یکی از مشکلاتی که خرید ملک و زندگی در دبی دارد، هزینه زندگی و درمان بالا برای مهاجران این کشور است. وجود امکانات پیشرفته در بیمارستان‌ها و مراکز درمان باعث شده تا بالا باشد.

5.امکان ضرر مالی برای صاحبان ملک

از آن‌جا که بازار املاک همیشه ثابت نیست، ممکن است موجب ضرر دیدن مالکانی شود که ملک را اجاره می‌دهند یا از آن به عنوان اقامتگاه یا خانه تعطیلاتی استفاده می‌کنند. اما شما می‌توانید با مشورت گرفتن از افراد باتجربه از ضرر مالی جلوگیری کنید.

10مزایای خرید ملک در دبی

قطعا این جمله معروف را شنیده‌اید که می‌گوید خانه جایی‌ست که دل آنجا باشد. همچنین سرمایه گذاری پس انداز، برای خرید خانه می‌تواند بهترین انتخاب باشد و مزیت‌های مالی بزرگی خواهد داشت. اکنون وقت آن رسیده است که در مورد مزایای سرمایه‌گذاری در امارات و مزایای خرید ملک در دبی صحبت کنیم. در این بخش به ذکر 10 مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

 1.کاهش مالیات با خرید خانه در دبی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خانه معافیت‌های مالیاتی مانند کسر سود و میزان مالیات بر وام ملکی شماست. این یک گزینه مفید برای کاهش تاثیر مالی اولین خرید ملک شما خواهد بود. به علاوه همانطور که در حال پرداخت سود وام خود در سال‌های ابتدایی هستید، مالکیت خانه می‌تواند گزینه موثری باشد. همچنین، می توانید امتیازات وام مسکن را در سال اول خرید خانه خود حذف کنید. این مورد باعث صرفه‌جویی نسبتا بزرگی برای شما خواهد شد بسته به امتیازاتی که جمع آوری کرده باشید.

 2.دریافت وام مسکن

وام بر روی مسکن می‌تواند برخی از بدهی‌های شما را جبران کرده و یا حتی سطح پرداخت اعتباری شما را نیز افزایش دهد، البته اگر پرداخت‌های خود را به موقع انجام دهید. شما می‌توانید این اعتبار را برای موارد مهم‌تر نظیر وام کسب و کار و یا حساب اعتباری جدید صرف کنید. همان‌طور که خواندید، مزایای زیادی در صورت داشتن مالکیت خانه برای شما بوجود خواهد آمد. اما قبل از هر تصمیمی باید عوامل ریسک مربوط به خرید خانه را بدانید.

 3.مالکیت کامل یک خانه در دبی

یک مزیت بزرگ مالکیت خانه بر اجاره نشینی، این است که وقتی شما هرماه بخشی از اقساط را پرداخت می‌کنید، مالکیت بخش بیشتری از خانه را بدست می‌آورید. اما در اجاره نشینی شما تنها هزینه زندگی ماهانه را پرداخت می‌کنید بدون اینکه در مالکیت شما تغییری ایجاد شود. بسیاری از مردم معتقدند یا خرید ملک با وام به معنی صرفه‌جویی در هزینه‌های آینده است. اگر بخواهید فرایند تملک خانه را سرعت ببخشید، سعی کنید اقساط خود را زودتر پرداخت کنید. برای مثال می‌توانید وامی با دوره بازپرداخت کوتاه‌تر تهیه کنید یا در هر نوبت پول بیشتری بپردازید.

4.ثبات اقتصادی بالا در دبی

اگر قصد دارید روی املاک سرمایه گذاری کنید اقتصاد کشور هدف، یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. هرچند که سرمایه گذاران جدید دوست دارند صرفا روی املاک با قیمت پایین سرمایه گذاری کنند تا پول خود را به جریان بیندازند، اما واقعیت این است که نتیجه سرمایه گذاری روی هر ملکی به اقتصاد کشوری بستگی دارد که ملک در آن قرار دارد. سال‌هاست که کشور امارات، در کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اقتصادی قوی فراهم کرده است. با اینکه این کشور از موانع اقتصادی مختلفی گذشته است، اما همچنان پایدار و قوی باقی مانده است. بنابراین یکی از دلایل اصلی که باعث می‌شود شما سرمایه‌گذاری سودآوری در دبی داشته باشید این است که این مکان یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان است.

5.دبی، شهر فناوری و نوآوری پیشرفته

زندگی در یک شهر مدرن و هوشمند، امتیازی است که هر سرمایه‌گذاری امروزه بدنبال آن است. این دقیقا همان چیزی است که می‌توانید به راحتی در دبی پیدا کنید. در آن‌جا می‌توانید به امکانات مختلفی مانند سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته، امکانات توسعه یافته و سرگرمی‌های جالب دسترسی داشته باشید. بسیاری از مردم را فقط برای لذت بردن از بهترین و مطلوب‌ترین امکانات رفاهی با بهترین استانداردهای جهانی، انتخاب می‌کنند. بعنوان مثال، می‌توانید با استفاده از شبکه‌های حمل و نقل هوشمند به محل کار خود بروید یا از حال و هوای شبانه در مقاصد تفریحی در این شهر که سال به سال در حال توسعه است، لذت ببرید.

6.اخذ اقامت امارات با خرید خانه در دبی

بزرگترین مزیت سرمایه گذاری روی املاک در دبی این است که شما واجد شرایط دریافت ویزای اقامت در امارات خواهید بود. فقط کافیست بدانید که باید ملکی با ارزش بیشتر از 1 میلیون درهم بخرید که بدون رهن یا کمک مالی و نیز برای سکونت مساعد باشد. این بدان معناست که مزیت اقامت در امارات فقط بعنوان یک سرمایه گذار خارجی نخواهد بود و می‌توانید از اداره زمین دبی (“DLD”) ویزای سرمایه گذاری طلب کنید. البته روش‌های دیگری هم برای اقامت کشور امارات وجود دارد اما یکی از بهترین راه‌‌ها است.

7.هزینه‌‌های کم نسبت به دیگر کشورها

املاک دبی، یکی از ارزان‌ترین املاک در جهان هستند. در مقایسه با هزینه‌های خرید ملک در کشورهای دیگر، امارات به پول شما ارزش می‌دهد. میانگین قیمت هر فوت مربع ملک در دبی در مقایسه با املاک در اروپا یا ایالات متحده آمریکا بسیار کمتر است. بعنوان مثال، زمین‌های دبی در مکان‌های فرعی مانند “دبی اسپرت سیتی” یا “دبی سیلیکون اوسیس”، از 60 تا 100 درهم در هر فوت مربع نرخ گذاری شده‌اند. برای مناطق بالاتر مانند “دبی داون تاون” و “دبی مارینا”، می‌توان نرخ‌هایی از 250 درهم تا 350 درهم را هم دید. با این حال، این نرخ‌ها در مقایسه با املاک در مناطق بالاتر در کشورهای دیگر، هنوز هم به نسبت ارزان‌تر است.

برای اطلاعات بیشتر از معایب و مزایای خرید ملک در دبی می‌توانید این مطلب را هم مطالعه کنید:

8.امنیت بالای شهر دبی

یکی از مزایای خرید خانه در دبی امنیت بالای این شهر است. دبی یکی از امن‌ترین شهرها برای زندگی و خرید خانه است. از آن‌جایی که میزان جرم و جنایت در کشور امارات بسیار پایین است سرمایه‌گذاری و خرید ملک در شهر دبی برای داشتن یک زندگی آرام با خانواده خود یک تصمیم هوشمندانه است.

9.وجود بهترین مراکز آموزشی و تحصیلی

مراکز آموزشی و تحصیلی امارات نسبت به چند سال گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است. اگر به دنبال کشوری مناسب و با استانداردهای بالا برای ادامه تحصیل خود هستید کشور امارات یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. وجود مدارس و دانشگاه‌های انگلیسی زبان در این کشور نیز باعث شده است که روز به روز بر تعداد افرادی که برای تحصیل یه این کشور مهاجرت می‌کنند افزوده شود.

10.کیفیت بالای درمان در دبی

کشور امارات و شهر دبی بروزترین تجهیزات پزشکی دنیا را در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها برای مردم خود آماده کرده است. این مسئله باعث شده است که مردم این کشور با خیال راحت به مراکز پزشکی مراجعه کنند که این خود یکی از مزیت‌های خرید خانه در دبی است.

سایر مزایای خرید ملک در دبی:

  • محصولات به روز دنیا در دبی ارائه می‌شود.
  • خرید ملک در دبی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با سود عالی برای شما محسوب می‌شود.
  • نزدیک بودن به ایران و کاهش هزینه رفت و امد باعث ترغیب ایرانیان برای خرید ملک شده است.
  • سیستم حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته‌ای دارد.
  • فرودگاه بین المللی دبی پر رفت و آمد ترین فرودگاه جهان است.
  • در دبی می‌توان خانه‌های متنوع با هر بودجه‌ای پیدا کرد.
  • مالیات بر درآمد صفر است.
  • امکان اجاره دادن ملک خریداری شده وجود دارد.

سخن‌پایانی

یکی از و سرمایه‌گذاری در این کشور، خرید ملک در دبی است. اما مزایا و معایب خرید ملک می‌تواند ذهن هر سرمایه‌گذاری را به خود مشغول کند. در این مقاله به بررسی کامل معایب و مزایای خرید ملک درمزایا و معایب خرید ملک در امارات جزئی از پروسه سرمایه گذاری شما است که عدم توجه به آن بحران های متعددی را برایتان بوجود می آورد برای مثال یکی از مزایای خرید ملک در این کشور امکان دریافت اقامت از طریق خرید ملک با ارزش بیشتر از ۷۵۰ هزار درهم است. در زمینه سرمایه گذاری در امارات علی الخصوص خرید ملک، مسائل حقوقی و ثبتی و مهاجرتی متعددی دخیل هستند که بخشی از مزایا و معایب خرید ملک در امارات تشکیل می دهند. یکی از معایب خرید ملک در امارات عدم اطلاع متقاضی از روند اداری و انتقال مالکیت است. اگر قصد را دارید در این مطلب همراه ما باشید.

مزایا و معایب خرید ملک در امارات چه تاثیری در مهاجرت به این کشور دارند؟

مزایا و معایب خرید ملک در امارات به موازات یکدیگر هم تاثیرات مثبت و هم منفی در مهاجرت به امارات دارند. بدیهی است که یکی از اهداف خرید ملک در امارات در کنار سرمایه گذاری، اهداف مهاجرتی همچون دریافت اقامت است. برای مثال باید بدانید که امارات با خرید ملک به شما اقامت دائم نخواهد داد و تنها درصورتیکه ارزش ملک شما بیشتر از  ۷۵۰ هزار درهم باشد می توانید از اقامت ۳ ساله با امکان تمدید نامحدود بهره مند شوید. علاوه بر این ارزش بالای ملک در این کشور نیز یکی دیگر از معایبی است که ممکن است موجب شود افراد نتوانند به این روش به عنوان راهی برای مهاجرت فکر کنند. به طور کلی در ابتدا پیشنهاد می شود مزایا و معایب خرید ملک در امارات چه برای سرمایه گذاری و چه برای اهداف مهاجرتی را یادداشت کنید. علاوه بر این مشاوره با نیز کمک شایانی به شما می کند.

معرفی کشور امارات

قبل از بررسی مزایا و معایب خرید ملک امارات بهتر است این کشور را از ابعاد و منظرهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. امارات کشوری است در غرب آسیا است که ابوظبی پایتخت آن است. امارات از طریق خلیج فارس با ایران مرز آبی مشترک دارد. دبی مهمترین و شاهراه اقتصادی و روابط بین المللی امارات است. آب و هوای امارات خشک و گرمسیری است. در سال های قبل کمپین های محیط زیستی در این کشور موجب شده است تا اهمیت بیشتری برای تنوع زیست محیطی این کشور قائل شوند. این کشور با پادشاهی مشروطه فدرال که از ۷ قبیله تشکیل شده است اداره می شود. رشد و پیشرفت این کشور در سال های اخیر موجب شده است تا خیل عظیمی از سرمایه های هنگفت به حیطه های مختلف سرمایه گذاری و تجارت و اقتصاد روانه شود. بدیهی است که این پیشرفت در حیطه ملک و ساخت و ساز نیز وجود داشته است به همین منظور نظر افراد علی الخصوص ایرانیان و کشورهای آسیایی به این کشور جلب شده است.


چرا در امارات ملک بخریم؟

چرا در امارات ملک بخریم؟

وکیل خرید ملک در امارات در این خصوص بیان می دارد: اگر بخواهیم پاسخ این سوال را بدهیم باید به مزایای خرید ملک در امارات اشاره کنیم. به طور کلی بررسی مزایا و معایب خرید ملک در امارات در کنار یکدیگر دید روشنی از سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور را برای شما ترسیم می نمایند. امارات کشوری است که در سال های اخیر مسیر پیشرفت را طی نموده است اما همچنان راه برای رشد اقتصادی و اجتماعی و همچنین ایجاد بسترهای سرمایه گذاری وجود دارد به همین خاطر نیز افراد در راستای سرمایه گذاری در این کشور اقدام می کنند. مزایای خرید ملک در امارات عبارتند از:

  • با زندگی در امارات می توانید از امکانات بسیار پیشرفته ای استفاده کنید
  • امنیت در این کشور امری حائز اهمیت و قابل لمس است.
  • خرید ملک در امارات یکی از روش های سرمایه گذاری است که چشم انداز بی نظیری دارد.
  • امارات مسافت کمی با ایران دارد.
  • یکی از مزایای خرید ملک در امارات امکان اخذ اقامت این کشور است.
  • شما امکان اجاره دادن ملک خود را دارید.

مزایا و معایب اجاره ملک در امارات

شما می توانید برای زندگی در امارات ملکی بخرید. اجاره ملک در امارات نتیجه سرمایه گذاری و یا حتی مهاجرتی نخواهد اشت بلکه برای افرادی کاربرد دارد که سابقا به این کشور مهاجرت کرده اند. مهاجرت به امارات از هر طریقی نیازمند اسکان می باشد و در همین راستا نیز لازم است تا ملکی خریداری یا اجاره نمایید. یکی از اصلی ترین مزایای اجاره ملک در امارات امکان تغییر ساده مکان در مدت کوتاه است اما یکی از معایب آن اجاره های گران قیمت می باشد.

معایب خرید خانه در امارات

بدیهی است که در برابر مزیت ها و خوبی های بسیار زیاد، معایب قابل توجهی نیز دارد. اینکه انتخاب شما چیست به خودتان بستگی دارد. به هر حال معایب خرید ملک در امارات به شرح زیر است:

  • آب و هوای شرجی که برای ایرانیان غیر طبیعی است.
  • هزینه های پزشکی بالا برای مهاجرین
  • هزینه های بالای انتقال مالکیت و اخذ اقامت
  • هزینه های نگه داری با جانبی بالای خرید ملک در امارات

خرید ملک در امارات برای ایرانیان چه خوبی ها و بدی هایی دارد؟

مزایا و معایب خرید ملک در امارات برای ایرانیان چیست؟ آیا ایرانیان امکان خرید ملک در امارات یا اجاره آن را دارند؟ مطابق قوانین Freehold اتباع هیچ کشوری محدودیت برای خرید ملک در امارات ندارند و ایرانیان نیز از این امکان بهره مند هستند. برای ایرانیان نیز مزایا و معایب خرید ملک در امارات یکسان است با این تفاوت که به دلیل قیمت بالای درهم در ایران، کمی خرید ملک در امارات برای ایرانیان از نظر ارزشی متفاوت با سایر کشورهاست.

مزایا و معایب خرید ملک در امارات و قیمت خانه

بالا یا پایین بودن قیمت نیز می تواند بخشی از مزایا یا معایب خرید ملک در امارات باشد. قیمت خانه در دبی چقدر است؟ در شهرهای دیگر امارات ملک به چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ به یاد داشته باشید برای مزایا و معایب خرید ملک در امارات در وهله اول مسائل مالی یعنی قیمت ملک را در نظر بگیرید. قیمت برای خرید ملک در امارات بسته به شهر و موقعیت استانی ملک، متراژ و امکانات متفاوت است. این رقم ها در نخل جمیرا بسیار بالا است در حالیکه در در دبی می توانید با ۳۰۰ هزار دلار ملکی یک خوابه با فول امکانات بخرید. قیمت خرید ملک در امارات علی الخصوص دبی برای سرمایه گذاری ایرانیان بسیار مناسب است زیرا متناسب با متراژ و امکانات طیف وسیعی از قیمت و املاک وجود دارد. به یاد داشته باشید تنها با خرید املاک با ارزش بیشتر از ۷۵۰ هزار درهم می توانید از امارات اقامت بگیرید. یکی از مزایای خرید ملک در امارات این است که می توانید املاک در حال ساخت را پیش خرید کنید یا در ساخت املاک با فرد دیگری شریک شوید.

اقامت امارات از طریق خرید ملک

یکی از اهداف خرید ملک در امارات بررسی این کشور از لحاظ قوانین مهاجرتی است. در این خصوص بیان می دارد: با خرید ملک در امارات سه حالت وجود دارد.

  • یا ملک خریداری شده کمتر از ۷۵۰ هزار درهم ارزش دارد و اقامتی به شما تعلق نمی گیرد.
  • ملک خریداری شده بیشتر از ۷۵۰ هزار درهم ارزش دارد که اقامت ۳ ساله با قابلیت تمدید نامحدود برایتان صادر می شود.
  • در آخرین حالت نیز اگر ملک بیش از ۲ میلیون درهم ارزش داشته باشد اقامتی ۱۰ ساله به شما تعلق می گیرد.
  • در حالت دوم و سوم شما می توانید برای خانواده تان نیز از ویزای همراه امارات استفاده کنید.


مشاوره با وکیل متخصص برای خرید املاک و مستغلات در امارات

مشاوره با وکیل خرید ملک در امارات

یکی از روش های خرید ملک است. همانطور که در ایران خرید ملک و انتقال مالکیت قوانین خاصی داشته و از رویه های اداری مشخصی پیروی می کند. افرادی که سابقا در امارات ملک نخریده اند تجربه ای از این رویه نداشته و ممکن است همین امر موجب اطاله فرآیند سرمایه گذاری آن ها شود. علاوه بر این در این مسیر افرادی در کمین هستند تا به شما آسیب وارد کنند. مشاوره با وکیل مهاجرت به امارات یا وکیل خرید ملک در امارات شما را از چنین گزندهایی حفظ می کند. علاوه بر این شما می توانید تمام پرونده های حقوقی، مهاجرتی و ثبتی خرید ملک در امارات را به گروه وکلای برای یک سرمایه گذاری مطمئن در باید ابتدا مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی را دانست و بعد تصمیم گرفت. ابتدا باید با کارشناسان باتجربه و مطمئن در زمینه مشورت کرد و با اطلاع از ریسک اقدام به این کار کرد.

دبی شهری مدرن و پیشرفته

اکثر کشورهای ، کشورهایی در حال توسعه و نسبتاً فقیر هستند چرا که با وجود موقعیت جغرافیایی مناسب و منابع نفتی بسیار زیاد خاورمیانه، عواملی مانند دخالت دولت‌های غربی و جنگ‌های پی‌درپی باعث شده تا این منطقه هیچ‌گاه نتواند پیشرفت، آرامش و امنیت را تجربه کند. در این سال‌ها خاورمیانه چیزی برای عرضه به جهان نداشته و اقتصاد اکثر کشورهای این منطقه تک‌بعدی و وابسته به نفت بوده است. اما چندین سال است که نگینی از خاک‌ امارات متحده عربی سربرآورده و توجه تمامی مردم جهان را به خود جلب کرده!

دبی شهری مدرن و پیشرفته است که به‌عنوان مهم‌ترین جاذبه گردشگری خاورمیانه شناخته می‌شود و یک‌تنه توانسته امارات را از دست اقتصاد تک‌بعدی نجات دهد. هجوم گردشگران به این شهر مدرن و زیبا باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌داران ایرانی علاقه‌مند به شوند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا و اجاره ملک در دبی و مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی را به صورت کامل بررسی کنیم.

دلایل خرید ملک در دبی

با مقاصد گوناگونی انجام می‌شود و تنها هدف آن سرمایه‌گذاری در امارات نیست. در واقع کشور امارات یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که فاصله چندانی با ایران ندارد. به همین دلیل بسیاری از خانواده‌های متمول ایرانی علاقه‌مندند تا برای مسافرت به این کشور پیشرفته و ثروتمند سفر کنند. اما باید حتما قبل از هر اقدامی به مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی توجه کرد.

دبی شهری با آب‌وهوای گرم و مرطوب است به همین دلیل در فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار گرمای مطبوعی دارد و برای مسافرت چندروزه گزینه بسیار مناسبی است. جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا باعث شده تا بسیاری از گردشگران از خیر کشف مکان‌های جدید بگذرند و هرزمان که قصد مسافرت داشتند، دبی را انتخاب کنند! به همین دلیل این افراد علاقه‌مندند تا با خرید ویلا یا آپارتمان در دبی، از اقامت چند روزه در هتل بی‌نیاز شوند.

همچنین بسیاری از سرمایه‌گذاران با خرید، فروش و به درآمدزایی در این شهر پیشرفته مشغول شده و سود قابل توجه‌ای را به دست می‌آورند. اما در این میان هدف بسیاری از افراد اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک در شهر دبی است که در ادامه شرایط آن‌را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک در دبی

دبی شهری پیشرفته است به همین دلیل مردم این شهر کیفیت بالای زندگی را تجربه می‌کنند و می‌توانند در محیطی با نرخ جرم و جنایت پایین و امنیتی بسیار بالا به زندگی بپردازند. کیفیت بسیار بالای زندگی مردم دبی باعث شده تا بسیاری از ایرانیان علاقه‌مند به برخورداری از امکانات مشابه باشند؛ از مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی میتوان به همین مسئله اشاره کرد و شاید به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌داران ایرانی با ، برای اخذ اقامت سه ساله یا ده ساله امارات اقدام می‌کنند.

اخذ اقامت 3 ساله امارات

در برخی از کشورها مانند ترکیه و امارات می‌توان پس از خرید ملک برای اخذ اقامت اقدام کرد. البته هرکشوری شرایطی خاصی را برای اعطای اقامت در نظر می‌گیرد و تنها متقاضیانی که تمامی شرایط لازم را داشته باشند برای دریافت اقامت مجاز هستند. برای مثال دریافت اقامت 3 ساله امارات با حداقل سرمایه‌گذاری ۷۵۰ هزار درهم فراهم می‌شود. بنابراین متقاضیان باید ملکی آماده و دارای سند را خریداری کنند و سپس برای دریافت اقامت 3 ساله اقدام نمایند.

البته ملک مذکور باید از مساحت مناسبی برای زندگی تمامی اعضای خانواده برخوردار بوده و در منطقه آزاد یعنی منطقه‌ای که خارجیان مجاز به خرید ملک در آن هستند قرار گرفته باشد. بدیهی است اقامت متقاضی تا زمانی برقرار است که ملک به نام خودش باشد بنابراین در صورت فروش ملک، باطل می‌شود. این اقامت پس از گذشت 3 سال قابل تمدید است و در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم و شهروندی امارات نمی‌شود.

اقامت 10 ساله امارات

برای اخذ اقامت 10 ساله امارات به سرمایه بیشتری به میزان حداقل 2 میلیون درهم نیاز است. متقاضیان می‌توانند با این میزان سرمایه ملک در حال ساخت یا آماده سکونتی را خریداری کرده و سپس برای اخذ اقامت 10 ساله اقدام کنند. ملک مربوطه باید دارای مساحتی مناسب برای تمام اعضای خانواده باشد و اگر ساخت ملک هنوز تکمیل نشده متقاضی می‌تواند حداقل ۲۵ درصد ارزش کل آن‌را پرداخت کند و پس از تکمیل ملک، باقی‌مانده آن‌را بپردازد.

اقامت ده ساله امارات نیز با فروش ملک باطل می‌شود همچنین با توجه به اینکه امارات به متقاضیان خارجی اقامت دائم اعطا نمی‌کند لازم است تا متقاضی هر ۱۰ سال یک‌بار برای تمدید اقامت خود اقدام کند.

مزایا و معایب سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی

مطمئناً سرمایه‌گذاری در هر کشوری با مزایا و معایبی همراه می‌باشد. بنابراین بهتر است با بررسی کامل مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی بررسی کنید که کفه ترازو به کدام سمت متمایل می‌شود.

مزایای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در دبی

در بررسی مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی توجه به بحث مالیات نیز مهم است. سرمایه‌گذاری و دارای مزایای بسیار زیادی برای متقاضیان می‌باشد؛ چراکه مالیات بر درآمد برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد. بنابراین برای خرید، فروش و اجاره ملک در دبی نیازی به پرداخت مالیات نیست یا به عبارت دیگر سرمایه‌گذاران معاف از مالیات هستند. اما اگر کشورهای اروپایی را با امارات مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که میزان مالیات بر درآمد، سود سرمایه‌گذاران را به شدت کاهش می‌دهد.

در کشور امارات نرخ ارز نسبتاً ثابت است و برخلاف بسیاری از کشورهای جهان نرخ تورم هرساله کمتر از گذشته نیز می‌شود! این مسئله باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند به زندگی در این کشور و سرمایه‌گذاری در بخش املاک امارات شوند.

روش‌های کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری در بخش املاک دبی زیاد است؛ برای مثال بسیاری از صاحبان املاک در دبی، ملک خود را برای مدتی مشخص اجاره می‌دهند چراکه در این شهر اجاره‌بها ۸ تا ۱۰ درصد بیشتر از دیگر شهرهای جهان است. بنابراین با اجاره ملک می‌توان درآمد قابل توجه‌ای را به دست آورد.

از مزایای خرید ملک در دبی در مزایا و معایب سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی می‌توان به امنیت بسیار بالای این شهر، سیاست‌های تجاری مناسب، راه‌های دسترسی عالی از طریق خطوط هوایی و دریایی و نرخ پایین جرم و جنایت اشاره کرد.

معایب خرید ملک و سرمایه‌گذاری در دبی

در بررسی مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی یکی از شرایط توجه به آب و هوا است. همانطورکه پیش‌تر گفته شد آب‌وهوای دبی گرم و شرجی است؛ به همین دلیل افرادی که در نقاط شمالی ایران زندگی می‌کنند نمی‌توانند در تابستان این آب‌وهوا را تحمل کنند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین معایب را می‌توان آب‌وهوای گرم و مرطوب آن دانست.

همچنین سیاست‌های دولت امارات به صورتی است که امکان اقامت دائم را برای متقاضیان فراهم نمی‌کند؛ به همین دلیل از دیگر معایب سرمایه‌گذاری در دبی می‌‌توان به عدم امکان اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات اشاره کرد.

معرفی بهترین مناطق برای خرید ملک در دبی

دبی شهری با مساحت ۴۱۱۴ کیلومتر مربع است که به طور کلی به دو بخش «دیره» و «بر دبی» تقسیم می‌شود. البته این مناطق نیز دارای تقسیم‌بندی‌های کوچک‌تری هستند و به طور کلی منطقه اقامتی جمیرا، نخل جمیرا، مرکز شهر دبی، دبی مارینا، خلیج تجاری دبی، اینترنشنال‌ سیتی و… را دربر می‌گیرند. به همین دلیل پیش از خرید ملک در دبی بهتر است تا با نقاط مختلف آن آشنا شده و سپس با در نظر گرفتن مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی را انتخاب کنید.

خرید ملک در مرکز شهر دبی

اگر علاقه‌مندید تا در منطقه‌ای با دسترسی عالی به رستوران، کافه، سینما، مراکز خرید و… زندگی کنید، مرکز شهر دبی مناسب شما است. این منطقه دارای برج‌هایی بلند می‌باشد و برای افرادی که آپارتمان را به ویلا ترجیح می‌دهند مناسب است. از جاذبه‌های دیدنی مرکز شهر دبی می‌توان به بازار عربی مجلل، سوق‌البهار، مرکز خرید دبی‌مال، برج خلیفه و… اشاره کرد که توجه بسیاری از گردشگران جهان را به سمت خود جلب کرده‌اند.

خرید ملک در منطقه اینترنشنال سیتی

وجه تمایز منطقه اینترنشنال سیتی نسبت به دیگر مناطق دبی طراحی متمایز آپارتمان‌های آن می‌باشد. این منطقه مسکونی با سبک معماری مرسوم در کشورهای ایران، ایتالیا، روسیه، انگلستان، اسپانیا، فرانسه، یونان، مراکش، چین و امارات طراحی شده که دارای الگوهای خوشه‌ای یا تکراری هستند. اینترنشنال سیتی جاذبه‌های توریستی و اقامتگاه‌های جذابی دارد که با قیمت مناسبی قابل خریداری‌اند.

خرید ملک در منطقه نخل جمیرا

در منطقه نخل جمیرا امکان خریداری آپارتمان و ویلا برای متقاضیان فراهم است. خوشبختانه قیمت املاک نخل جمیرا نسبتاً ثابت است بنابراین متقاضیان می‌توانند برای خرید ملک در این منطقه برنامه‌ریزی کنند. نخل جمیرا از جاذبه‌های گردشگری بسیار ویژه‌ای بهره می‌برد و جزء مجلل‌ترین مناطق دبی به حساب می‌آید.

خرید ملک در دبی مارینا

بلندترین برج دبی، یعنی برج پرنسس با ارتفاع ۸۲۸ متری‌اش در منطقه دبی مارینا واقع شده است. علاوه بر این برج، منطقه دبی مارینا شامل حدود ۲۰۰ آسمان‌خراش دیگر نیز می‌شود که ۹۰ درصد آن‌ها مسکونی هستند. این منطقه با الهام از پروژه Concord ونکوور کانادا ساخته شده و شامل برج‌های بسیار مرتفع، رستوران‌های بی‌نظیر، مراکز خرید فراوان و ویلاهای زیبا است؛ به همین دلیل این منطقه برای خرید ملک گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود.

هزینه لازم برای خرید ملک در دبی

شاید یکی از مهمترین موارد در بررسی مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی توجه به هزینه ها است. در بررسی هزینه لازم برای ۲ مورد تاثیرگذار است. اولین مورد مربوط به کمپانی سازنده املاک و مورد دوم مربوط به منطقه‌ای می‌شود که ملک مورد نظر در آن واقع شده است.

بنابراین ممکن است آپارتمانی یک‌خوابه در دو منطقه مختلف قیمت متفاوتی داشته باشد. همچنین هر کمپانی با توجه به قیمت مصالح به‌کار رفته، هزینه استخدام کارگران و… قیمت املاک مسکونی را تعیین می‌کند. بنابراین بهتر است تا پس از تعیین متراژ، تعداد اتاق خواب‌ها، و نوع ملک مورد نظر و… قیمت املاک مناطق مختلف دبی را مقایسه کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

بررسی قیمت املاک در مناطق مختلف دبی

مرکز شهر دبی: آپارتمان‌های استودیویی مرکز شهر دبی حدود ۹۲۰ هزار درهم قیمت دارند و آپارتمان‌های یک تخته این منطقه نیز با قیمت تقریبی ۱.۴۵ درهم به فروش می‌رسند.

اینترنشنال سیتی: قیمت املاک اینترنشنال سیتی نسبت به دیگر مناطق دبی اندکی پایین‌تر است. برای مثال یک آپارتمان دوخوابه در این منطقه حدود ۵۲۰ هزار درهم قیمت دارد و قیمت یک آپارتمان یک‌خوابه نیز حدود 305 هزار درهم درنظر گرفته می‌شود.

نخل جمیرا: در منطقه نخل جمیرا امکان خرید ویلا و آپارتمان فراهم است که برای مثال یک ویلای سه‌خوابه با قیمتی معادل ۶.۲ میلیون درهم، آپارتمانی دوخوابه با قیمتی حدود ۲.۵۸ میلیون درهم و آپارتمانی یک‌خوابه با قیمتی نزدیک به ۲.۱۴ میلیون درهم به فروش می‌رسند.

دبی مارینا: با مبلغی حدود ۱.۱۵ میلیون درهم می‌توان آپارتمان یک خوابه‌ای را در منطقه دبی مارینا خریداری کرد. همچنین قیمت آپارتمان‌های دوخوابه دبی مارینا نیز حدود ۱.۹ میلیون درهم می‌باشند.

بررسی قیمت املاک آماده تحویل و در حال ساخت دبی

امکان خرید و برای متقاضیان فراهم است که در ادامه قیمت برخی از این املاک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آپارتمان‌های آماده تحویل وان رزیدنس: این آپارتمان‌ها به صورت یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه طراحی شده‌اند که شروع متراژ آنها به ترتیب از 82، 111 و ۱۶۵ متر است. قیمت این آپارتمان‌ها از ۱۳۷۵۰۰۰ درهم آغاز می‌شود که باید پیش از تحویل ملک به صورت کامل پرداخت شود.

آپارتمان‌های در حال ساخت پورتمن: آپارتمان‌های در حال ساخت پورتمن به صورت یک‌خوابه و دوخوابه طراحی شده‌اند که متراژ آنها به ترتیب برابر ۶۳ و ۹۰ متر می‌باشد. شروع قیمت این آپارتمان‌ها از ۷۰۰ هزار درهم است که متقاضیان می‌توانند ۷۰ درصد آن‌را در طی ساخت و ۳۰ درصد باقی‌مانده را در حین تحویل پرداخت کنند.

اهمیت اخذ مشاوره پیش از خرید ملک در دبی

در توجه به مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی یکی از مهمترین منابع، استفاده از نظر کارشناسان است. هجوم سرمایه‌گذاران به دبی باعث شده تا میزان کلاهبرداری‌ها در حوزه املاک این شهر افزایش پیدا کند. همچنین برخی از فروشندگان از تجربه کم سرمایه‌گذاران سوء استفاده کرده و املاک خود را بیشتر از ارزش واقعی به فروش می‌رسانند. به همین دلیل اخذ مشاوره پیش از خرید ملک در دبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بی‌توجه‌ای به این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پیش خواهد داشت.

شرکت املاک و مستغلات گلوبال ۹۹ به صورت تخصصی در حوزه خرید ملک در شهر دبی فعالیت می‌کند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید پیش از خرید ملک با کارشناسان با تجربه و متخصص این شرکت تماس بگیرید و پس از اخذ مشاوره تخصصی برای سرمایه‌گذاری در دبی و ارزیابی مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی اقدام کنید. این شرکت معتبر و شناخته شده قادر به ارائه خدمات مختلفی به شما عزیزان است که از آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه طرح‌های توجیهی برای سرمایه‌گذاری در دبی
  • مشاوره تخصصی در حوزه خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی
  • اجرای پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری
  • و…

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا همین الان فرم درخواست مشاوره را در پر کنید یا از طریق واتس‌اپ با کارشناسان متخصص و باتجربه ما در ارتباط باشید تا بهتر بتوانید از مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری خرید ملک دبی مطلع شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

لاهه بسپارید.

 دبی پرداختیم. اما باید توجه داشته باشید هر نوع سرمایه‌گذاری معایب و مزایایی داشته که باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفت. امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده باشد. اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه خرید ملک دارید خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک گذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا