حوادث

مرز خسروی مملو از جمعیت است/ زوار فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند

سی وی نت/کرمانشاه مسئول قرارگاه اربعین فرجه در خصوص حضور زائران در حریم خسروی گفت: مردم و زائران عزیز اگر منطقه خسروی را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب کرده اند از رفتن به این منطقه خودداری کنند زیرا این امر زمان.

سردار سرلشکر محمد شرفی در بخشی از بازدید خود از بندر خسروی با بیان اینکه تعداد زیادی از زائران در بندر خسروی حضور دارند، افزود: از طرف عراقی وضعیت خوبی از نظر تامین آب و جابجایی و جابجایی زائران وجود ندارد. پس زائران عزیز در این مشکل دارند.

معاون ساماندهی فراجا تصریح کرد: استاندار کرمانشاه و نماینده جمهوری اسلامی ایران و عراق و سران و رهبران با تشکیل جلسه در مرز خسروی با هم در تلاش برای حل مشکل هستند.

سردار شرفی گفت: مردم و زائران عزیز اگر مرز خسروی را برای رفتن به حرم انتخاب کرده‌اند، فعلا از رفتن به این مرز خودداری کرده و در شهر عقبه یا هر کجای شهر که هستند توقف کنند.

مسئول قرارگاه اربعین فرجه تاکید کرد: طرف عراقی در این مرز امکاناتی ارائه نمی دهد و به این مرز مراجعه می کند که زائران را با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: به نمایندگی از استان کرمانشاه و بر اساس تصمیم استاندار 200 دستگاه خودرو برای زیارت در نظر گرفته شد و همچنین اقلام اولیه غذا نیز در حد توان تهیه و در اختیار زائران قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا