سلامت و تندرستی

مردم هنوز نمی‌دانند به کجا باید مراجعه کنند/برای مراجعه به پزشک وقت را تلف نکنید

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا ، ضرورت مراجعه افراد با علائم و همچنین بیماران مبتلا به بیماری قلبی به پزشک در اردوگاه های شانزدهم و 24 ساعته وزارت بهداشت را تأکید کرد. بگذارید بروند

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مینو مهرز وی در مورد تعداد روزهایی که یک فرد صادق در بیمه مشغول به کار است ، گفت: “از آنجا که در حال حاضر آزمایشات عمومی زیادی در دسترس نیست و هزینه آزمایش PCR برای افراد در بخش خصوصی زیاد است ، ما از آزمایش مورد نیاز پشتیبانی نمی کنیم. اگر فردی مثبت است یا علائمی دارد ، باید به مدت 2 یا 3 هفته به طور جداگانه قطع شود.

چند روز آزمونگران جدا می مانند؟

وی گفت: “در عین حال ، افراد مبتلا به بیماری کرونا قلب باید تا شش هفته در خانه و مقابل دیگران ماسک صورت بزنند” ، زیرا ویروس هنوز می تواند در بدن وجود داشته باشد. و بیماری را به دیگران منتقل کنید. “بنابراین ، مهم است که دو هفته پس از شروع علائم در یک بیمار مبتلا به بیماری کرونا قلب جدا باشید و حتی تا شش هفته از ماسک استفاده کنید. در واقع ، ممکن است پس از دو هفته خانه خود را ترک کند.

وی گفت: “اگر این کار انجام نشود ، منجر به افزایش بسیاری از موارد به ویژه در خانواده خواهد شد.” آنها پر از بدبختی و مرگ هستند. در طول عید ، مردم افراد مسن را نمی دیدند ، که منجر به کاهش مرگ و میر می شود.

یکی از اعضای کمیته علوم کرونا گفت: “پس از نه ماه ، ما یاد گرفته ایم که بیماران بهتری را در بیمارستان درمان کنیم ، اما بیماران سرپایی کنترل خواهند شد.” تمام بخشهای 16 و 24 وزارت بهداشت آموزش دیده اند تا بیماران را به طور جداگانه آموزش دهند و در صورت لزوم داروهایی مانند کلروکین را برای نظارت بر وضعیت آنها تجویز کنند. حال اگر وضعیت وی بدتر شود ، به بیمارستان اعزام می شود.

وی گفت: برخی از بیماران از هفته اول نوروپاتی در وضعیت خوبی قرار دارند اما از هفته دوم به بعد وضعیت آنها بدتر می شود. من اخیراً بیمارانی را دیده ام که از ترک وقت خود در خانه ناراحت هستند. من از مردم می خواهم که بیماران خود را در خانه نگه ندارند. بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا باید معاینه شود تا مشخص شود بیماری خفیف ، متوسط ​​، شدید یا شدید است. همه این موارد دارای دستورالعمل های دقیق درمانی هستند. در برخی موارد ، بیمار در بیمارستان بستری می شود ، اما در برخی موارد ، بیمار ممکن است با اقدامات مراقبت در منزل درمان شود. اکنون برخی به این موضوع توجه نمی کنند و اخیراً مواردی را مشاهده کرده ایم که بیماران وقت خود را در خانه می گذرانند.

وی درباره زمان مداخله یک بیمار مبتلا به بیماری کرونا قلب صحبت کرد: اگر بیمار خوب است ، باید به پزشک مراجعه کند. در حال حاضر ، امکانات پزشکی 16 ساعته و 24 ساعته آموزش داده شده است تا مشخص شود آیا بیماران در سیستم های مراقبت دیگری تحت درمان هستند یا خیر و در صورت وجود به بیمارستان منتقل می شوند یا خیر. آنها باید در بیمارستان باشند. در همان زمان ، بیماران تلفن را ردیابی می کنند. سیستمی که داریم خوب است ، اما مردم نمی دانند کجا بروند.

بازاریابی و غیرقانونی

مهرز با اشاره به تجارت غیرقانونی مواد مخدر گفت: روند فروش داروهای خاص مشکلاتی را ایجاد می کند. این دارو طیف گسترده ای از داروها و اندازه ها را ارائه می دهد. ما حتی بسته آنتی بیوتیک را منتقل می کنیم تا وارد بازار آزاد نشود. زیرا در بیمارستان ارزان است اما در بازار آزاد میلیون ها هزینه دارد. بنابراین ، روش ناصر خسرو در مصرف داروها در این بازارها بسیار مخرب است ، که سرعت بیمار را کند می کند و هنگامی که او به بیمارستان می رسد ، در آخرین مرحله بیماری است. اگرچه اگر به زودی بیاید ، بیمار می تواند نجات یابد.

وی تأكید كرد: درست است كه تاج در خانه را می توان با یك پزشك ، پرستار و تیم مجرب درمان كرد ، اما در مواردی كه این روش های درمانی حرفه ای نباشد ، بیمار دچار عوارض خواهد شد. بنابراین ، توصیه من این است که مطمئن شوید برای معاینه به کلینیک و مطب متخصص مراجعه می کنید و معطل نکنید.

وی ادامه داد: در عین حال افرادی که آزمایش خوبی ندارند اما علائمی مانند تب یا تنگی نفس دارند به پزشک مراجعه می کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا