ورزش

مربی گل‌گهر: فوتبال روی کثیفش را نشان داد/ به داور و استقلال تبریک می‌گویم!

مربی فوتبال سیرجان گل گهر می گوید فوتبال در دیدارشان مقابل استقلال تهران چهره کثیفی از خود نشان داد.

به گزارش سی وی نت ، سعید الحاوی پس از پیروزی 2-1 استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی ، گفت: شما از تیم استقلال خسته شده اید و تکرار می کنم این فرصتی است که ما دوباره با آن روبرو شدیم و 4. در عرض یک سال ، ما به استقلال رفتیم و چهار خطای واضح را از دست دادیم ، و من از بازیکن در استقلال در همان زمان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امروز توپ در شرایطی چهره کثیف خود را به ما نشان داد که چنین چیزی در زمین اتفاق می افتد و شما از بازی غیر فنی خلاص می شوید ، برنده شدن با کمک داور و یک بازیگر برای شما سخت است. اشتباه واضح. نیازی به اظهارنظر نیست. “امیدوارم روزی که کرونا مقابل حامیان استقلال در زمین شکست خورد و تعداد هواداران استقلال مشاهده شد ، در روز بازیکن بازیکن را روی شانه خود نگه دارد و در روز سوم دومین روز بازی به بازیکن ما داده می شود. کارت ورود شما امیدوارم این رویدادها سران فدراسیون فوتبال را بیدار کند.

مربی فوتبال سیرجان گل گهر با اشاره به روند داوری که تا رسیدن VAR ادامه خواهد داشت ، گفت: “یک روز استقلال و یک روز پرسپولیس ، انتقاد دو تیم با حمایت داور از یکدیگر لذت بخش بود. . “فوتبال ، جلسات تیم ها و وزارت ورزش! باید بگویم که من از هر دو گروه حمایت می کنم.

الحوا افزود: در بازی با پرسپولیس اشکان خورشیدی در دور هجدهم ما را در این بازی مجازات می کند ، اگر اتفاقی نیفتد داور مجازات را اعلام می کند ، امیدوارم و وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال کمیته داوران را خسته کرد ، لیگ استقلال و تیم فوتبال پرسپولیس

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا