ورزش

مربیان بزرگی در ایران متولد می‌شوند

زاوش محمدی: امسال ارتباط بسیار خوبی است ، زیرا معلمان جوان زیادی روی صندلی هستند. گروه ها نیز جوانتر شده اند و به نظر می رسد فوتبال ایران ناآگاهانه وارد زمین فوتبال جدیدی شده است. نکته دیگر این است که آلمانی ها آب و غذا کافی ندارند. مجید جلالی ، مدیر اجرایی سابق گل گهر ، پاس ، تراکتور و … در مصاحبه با سی وی نت ، در مورد جوانان توضیح می دهد.

آقای جلالی ، نظر شما در مورد ورود بازیکنان جوان به لیگ برتر چیست؟ بسیاری از معلمان جوان امسال.

با این موافقم. با این وجود ، نسل در حال تغییر است و اکنون چیز خوبی است که جوانان وارد پیاز ما می شوند. من می خواهم آنها خوب عمل کنند. وقتی این اتفاق در زمینه بازیکنان ، مربیان و حتی مدیران بیفتد ، شکی نیست که این به معنای توانمند سازی برای آینده است ، نه تنها من بلکه همه کسانی که علاقه مند به فوتبال هستند باید از آن حمایت کنند ، اما این ما می توانیم در آینده ، با توجه به اینکه این توانایی مفید است یا نه وظیفه ای است که نیاز به صبر و تحلیل دارد. به عبارت دیگر ، هنگام ایجاد تغییر نباید چشم خود را بپوشانیم. من تکرار می کنم که این تغییر می تواند راه را برای فوتبال باز کند و ایده های جدیدی را به لیگ برتر اضافه کند که ما در دسترس هستیم.

بیشتر بخوانید: توصیه علی پروین به علی کریمی: عزت پیرمرد را حفظ کنید

پیش بینی شما چیست؟ آیا استاد بزرگی متولد می شود؟

بله ، من فکر می کنم ما در آینده یک مدیر یا مربی عالی در بین این مربیان لیگ برتر خواهیم داشت. من به آنها امید زیادی دارم ، اما معتقدم این معلمان نباید یک چیز را فراموش کنند.

کلید چیست؟

تجربه کلید کار است. بگذارید برای شما مثالی بزنم. من در فوتبال تصمیمی گرفتم که گاهی اوقات مرا آزار می داد. بعضی اوقات در آن زمان تصمیمی می گرفتم یا کاری می کردم که به من آسیب برساند. آیا من کوچک هستم و فکر می کنم اگر یک مدیر باتجربه در کنار من باشد چه اتفاقی می افتد؟ من هرگز نتوانسته ام آن تصمیمات و اقدامات را بگیرم و موقعیت مدیریتی من بهتر از وضعیت فعلی خواهد بود.

آیا اعتقاد دارید معلمان جوان باید از تجربه خود به تنهایی استفاده کنند؟

ایه

اما آیا قبول دارید که کار سختی است؟ اغلب تفاوت ایجاد می کند. اگر بخواهید با یک مدیر کار ماهر تماس بگیرید چه اتفاقی می افتد؟

این نباید نظر ما باشد. ظاهراً ، سه سال پیش ، من جلسه ای از انجمن را دادم ، که در این زمینه است. من گفتم که تجربه بزرگان و معلمان قدیمی باید از آن استفاده کنند و ما نباید چشم خود را روی این تجربیات ببندیم. این یک قانون است که همه تیم ها یک مدیر فناوری دارند و هر یک از آنها از یک مربی آموزش دیده به عنوان مدیر فنی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: کاظم اولیایی: بزرگترین مشکل آزادی جدایی است

نمی توانید بجنگید؟

نه ، چرا این اتفاق افتاد؟ بگذارید برای شما مثالی بزنم. اغلب گفته می شود که یک تیم موفق ترکیبی از بازیکنان جوان و با استعداد است. جوانان با تجربه خوب نیز برای معلمان خوب هستند. معلمان جوان ما خوب هستند ، اما حضور جوانان و رهبرانی مانند کربکندی ، حبیبی ، ناصر ابراهیمی و بسیاری از معلمان باتجربه می تواند کمک کند. ما نباید از تجربه آنها غافل شویم. آنها تب و لرز گلوله دارند و گاهی می توانند کمک کنند.

همیشه کسانی هستند که اصرار دارند که جوانان بی تجربه هستند و باید به آن سطح برسند. در واقع ، برخی از معلمان این را نشان داده اند. آیا شما با این استدلال ها موافقید؟

بقیه می توانند توضیح دهند که ستون فقرات باید یک مرحله به مرحله باشد و راهی برای رسیدن به بالای صندلی باشد. من این را باور دارم زیرا می بینم که فوتبال مثل همیشه در حال کار در آن است. من معتقدم برای انتقال بازیکن از زمین به صندلی کنترل ، باید مراحل خلاقانه ای را طی کنیم. این روندی نیست که ما درباره آن صحبت کنیم یا قانونگذار درباره آن تصمیم گرفته است ، اما این به معنای نوع فوتبال است و اگر ما نمی خواهیم این کار را کشف کنیم ، هیچ تغییری کامل در فوتبال ما ایجاد نمی شود. به اصطلاح “آتش نشان جوان” دوباره در حال ظهور است. در حالی که علت اتصال واقعی و مهم است و نیاز به صبر دارد ، نتایج را می توان در آینده مشاهده کرد. به زبان ساده می توانیم به حضور جوانان روی صندلی نگاه کنیم و نتیجه بگیریم که بریدن پوست در یک بازی فوتبال به ما حس مربیگری می دهد ، اما این نتیجه تحقیقات خواهد بود. . ما باید بیاییم بررسی کنیم که معلمان ما چه چیزهایی دارند و چه چیزی باید بدست آورند. این یافته ها چشم انداز جامع و مثبتی برای آینده این مربیان فراهم می کند.

252 252

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا