ورزش

مدیر تیم فوتبال تراکتور: در نقل‌وانتقالات کاملا شفاف عمل کردیم

مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این باشگاه در نقل‌وانتقالات شفاف و مطابق قانون عمل کرده است.

به گزارش سی وی نت، سعید مظفری‌زاده قبل از دیدار تراکتور و هوادار اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ این بازی برای ما حائز اهمیت است و با آمادگی کامل به این مسابقه آمدیم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و تیمی شایسته پیروزی است به این مهم دست پیدا کند.

او در رابطه با حضور نداشتن تماشاگر در این دیدار گفت: زیبایی و جذابیت فوتبال به هوادارانش است. اگر هواداران در ورزشگاه حضور داشتند مطمئناً جذابیت بازی افزایش پیدا می‌کرد. امیدوارم مسئولان تمهیدات لازم را برای حضور تماشاگران انجام دهند چرا که قشنگی فوتبال به هوادارانش است.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: عملکرد ما در نقل و انتقالات شفاف است، هر باشگاهی که احساس می‌کند حقش خورده شده، می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد. ما نسبت به عملکردمان اطمینان داریم. امیدواریم رعایت قانون سرلوحه تیم‌ها قرار بگیرد. حتی اگر قانون ایرادی داشته باشد باید از راه قانونی رفع شود اما در هر صورت ما از رعایت قوانین استقبال می‌کنیم.

او در واکنش به شکایت رد شده باشگاه تراکتور نیز گفت: پیگیری این شکایت به مدیریت و واحد حقوقی باشگاه مرتبط است.

مظفری‌زاده درباره  تعطیلی بازی‌های لیگ‌برتر نیز گفت: بهتر است لیگ‌برتر مطابق برنامه‌ریزی دقیق پیش‌ برود. تعطیلی به تمام تیم‌ها ضربه می‌زند.

مدیر تراکتور در رابطه با نبود VAR در بازی‌های لیگ‌برتر افزود: نبود VAR واقعا حیف است. زمانی تماشاگران ایرادات داوری را هضم می‌کردند اما حالا تماشاگران انتظار دارند با استفاده از این تکنولوژی حق تیم‌شان پایمال نشود و وجود VAR باعث ایجاد آرامش در قضاوت داور می‌شود.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا