جامعه و خانواده

مدعی فروش آنلاین سوالات کنکور دستگیر شد

معاون امنیت اجتماعی فتا ناجا گفت: فردی به دلیل جستجوی بین المللی 1400 طرفه در فضای مجازی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته و دستگیر شده است.

به گزارش سی وی نت ، سرهنگ رامین پاشایی سلب مسئولیت: بر اساس تحقیقات فضای مجازی ، این شخص با کمک همسرش گفت که با ایجاد تبلیغات تقلبی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و ایجاد کانال هایی در اطلاعات تلگرام ، توانسته است 1400 سوال نظرسنجی را برای محققان خود بپرسد.

رئیس فتا ناجا گفت: “با تحقیق در پرونده های گذشته ، هر ساله ، هنگام تشکیل دادگستری ، متهمان در طی عملیات اضطراری دستگیر می شدند و اعتراف آنها نشان داده می شد.” رئیس امور اجتماعی با نزدیک شدن به روز آزمون ، شاهد چنین فریبکاری هستیم.

وی ادامه داد: “مجرمان با ترفندهای مختلف ، از جمله نام بردن از مقامات آموزش عالی و سایر جزئیات شناخته شده ، پس از تقلب در کارمندان و دریافت رشوه ، دیگر به متقاضیان پاسخ نخواهند داد و یا سوالات مصاحبه متقلبانه و متقلبانه را ارسال می کنند و جویندگان کار را آزار می دهند.

معاون امنیت اجتماعی فتا ناجا افزود: در حال حاضر بیش از صد نفر از متخصصان نیروی پلیس فتا ناجا در مناطق محلی و منطقه ای کشور در این بخش مشغول به کار هستند. موضوعات مشابه ، زیرا اطلاعات و تحقیقات را فراهم می کند.

به گفته رئیس پلیس FATA ، وی پس از توصیه به 1400 شرکت کننده در آزمون “به هیچ وجه با چنین دروغ هایی گمراه نشوند” ، وی از خانواده های آنها خواست تا عملکرد و تحصیلات فرزندان خود را کنترل کنند ، در این مورد پرونده را از پلیس FATA بررسی کنید وب سایت به آدرس www.cyberpolice.ir & nbsp؛ با اداره اطلاعات عمومی تماس بگیرید یا برای انجام تحقیقات در اسرع وقت با شماره 96380 تماس بگیرید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا