جامعه و خانواده

مدارس عشایری و مرزی در تیررس آموزش و پرورش/ارتقای فضای آموزشی مدارس سنگی و کانکسی

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف از برگزاری این اردو ساماندهی و تسهیل اقدامات است و اقدامات جهادی در حوزه مدارس باید به سمت اقدامات محتوایی سوق داده شود.

به گزارش سی وی نت، حمیدرضا خان محمدی عصر امروز در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: به محتوای مراسم بروید.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های الگوی مورد نیاز آموزش همگانی در جمهوری اسلامی ایران، عدالت محوری در بخش آموزش است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با توجه به اینکه عدالت کامل در برنامه است، نه تنها فرصت، مدرسه، کتاب، غذا و… فراهم می شود.

خان محمدی ادغام مناطق سرزمینی، عشایری، روستایی و روستایی را به عنوان یکی از عناصر کلیدی قرارگاه عملیاتی عدالت آموزشی به ویژه بیان کرد: ترویج اصول آموزش سنگ و سنگ و آموزش کانکس و مشارکت جامعه رحمت، مدرسه. نوسازی، توسعه و تجهیز و سایر امکانات پشتیبانی در قالب این پارک.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه «آموزش عادلانه» و «عدالت آموزشی» از اهداف اصلی دولت سیزده گانه است، گفت: توجه ویژه به مناطق و مناطق محروم و رفع مشکلات دانش آموزان و دانش آموزان خواهد بود. اینها، جوامعی با گروه‌های مختلف.» ما جهادگر، نیکوکار و نیکوکار هستیم و برای اجرای عدالت اجتماعی در روستاها تلاش خواهیم کرد، چرا که توجه به ریشه کنی کمیابی بسیار مهم است، بنابراین افراطی زمینی، عشایری و روستایی است. منطقه مهمترین است.

به گزارش اداره کل رسانه و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفته می شود انصاف آموزشی مستلزم فراهم کردن شرایط اولیه در صنعت برای فرصت های آموزشی رایگان برای همه دانش آموزان است، می افزاید: عدالت اجتماعی متاثر از نگرش های تحصیلی و فرهنگی است. هم اصل اعتدال را در تعلیم و تربیت توسعه می دهند و هم به دنبال اعمال آن هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا