سلامت و تندرستی

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

به گفته شفاف ، هفته گذشته و پس از رسیدن نتایج 30000 نظرسنجی نصب ، دستور داده شد که مناطق Shijiazhuang و Xingtai در استان هبی ، جنوب پایتخت چین تخلیه شود. ، بیش از 18 میلیون نفر در یک موقعیت جهانی منحصر به فرد قرار خواهند گرفت.

طبق اعلام انجمن بهداشت ملی چین ، روز دوشنبه حدود 55 مورد بیماری بیماری کرونا قلب در این کشور تشخیص داده شد. در روز یکشنبه ، این تعداد بیش از صد نفر بود.

لانگ فانگ ، یک شهر اقماری مستقر در پکن ، 4.4 میلیون نفر از ساکنان خود را در بازداشت خانگی قرار داده و دستور نظارت بیشتر برای جلوگیری از شیوع ویروس را داده است.

شیجیاژوانگ ، مرکز استان هبی ، نیز با شیوع جدید گسترش یافت و روز یکشنبه 82 کلمه را در منطقه نشان داد. این امر باعث شد مجلس نمایندگان جلسه سالانه خود را لغو کند. این جلسه قرار است در تاریخ 25 ژانویه برگزار شود.

منبع جدیدترین شیوع بیماری هنوز مشخص نیست اما طبق روزنامه South China Morning Post ، از دسامبر سال گذشته مراسم عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در شهرهای شیجیاژوانگ در حال انجام است. اکثر بیماران با وجود داشتن علائمی ، به جای مراجعه به بیمارستان دولتی در فاصله 45 مایلی آنها ، به یک بیمارستان محلی مراجعه کردند.

مقامات بهداشتی چین توانسته اند اولین پرندگان کرونا را متوقف کنند و ممکن است بتوانند بیماری را برای مدتی درمان کنند.

آرنان کوی ، محقق موسسه گیوکال دراگونومیک ، در یک تحقیق تحقیقاتی در مورد وجود نابینایی در مناطق روستایی منطقه هبی نوشت و یک جز component کوچک از آزمایش کووید علت اصلی بیماری کرونا در منطقه بود.

طبق ارقام دانشگاه جان هاپکینز در چین ، بیش از 96600 نفر با تاج تشخیص داده شده اند و در نتیجه 4700 نفر فوت کرده اند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا