سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

محبوب ترین مواد پروتئینی های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

بهترین مارک سوسیس و کالباس کدام است؟

برندهای سوسیس و کالباس بسیار زیاد هستند، اما برخی از شرکت‌های شهرت بیشتری در تولید محصولات باکیفیت که با خرید گوشت گوسفندی دارند و در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با این برندهای خوب و باکیفیت بیشتر آشنا کنیم.

احتمالاً همه شما آن ورزشکار را دیده‌اید که پس از انجام یک سری تمرینات ورزشی، از پودر پروتئین وی خود استفاده می‌ کند. آیا این پودرها واقعاً مفید هستند؟ عملکرد آنها چگونه است و هر چند وقت یکبار باید آنها را مصرف کنید؟ مزه آنها چگونه است؟

احتمالاً بوی تند آنها به مشامتان خورده است و احساس کرده‌ اید تا حدودی بوی غذای ماهی می‌ دهند! مطمئناً طعم آنها عالی نیست.

حتماً دیده‌ اید که این پودر ها با طعم های مختلف، نه فقط طعم وانیلی و شکلاتی، عرضه می‌ شوند. مثل بستنی، اگر طعم شکلاتی نعناعی بخواهید، احتمالاً بتوانید آن را تهیه کنید!

این روزها، شما به معنای واقعی کلمه می توانید بهترین پودر های پروتئین وی که ادعا می‌کنند تقریباً هر کاری از جمله، سوزاندن چربی، حجم دهی، ماهیچه سازی، ترمیم، حفظ و ریکاوری بدن را انجام می‌دهند، تهیه کنید.

پس بیایید به بررسی برخی از بهترین مارک های پودر پروتئین وی ایرانی و خارجی بپردازیم که همانطور که بهترین نتایج را در پی دارند، طعم بسیار خوبی نیز دارند.

آیا سوسیس‌و‌کالباس مفید است؟

سوسیس و کالباس به شرطی که بیش از 70 درصد آن را گوشت قرمز و یا خرید گوشت مرغ تشکیل داده باشد می‌تواند به عنوانی یکی از منابع پروتئین فرد مصرف کننده قرار بگیرید. همچنین وجود مقداری نیاسین در سوسیس و کالباس به سلامت پوست، مو و چشم کمک بسیاری می‌کند و بررسی‌ها نشان داده است این ماده مانع از بروز افسردگی در افراد می‌شود.

وجود مواد نگهدارنده و همچنین نمک فراوان باعث شده است که استفاده از آن بیش از یکبار در ماه توصیه نشود. همچنین وجود نیترات سدیم باعث بروز سرطان در بدن فرد مصرف کننده این محصولات پروتئینی می‌شود. بنابراین اگر به سلامتی بدن خود اهمیت می‌دهید بهتر است از استفاده از محصولات فرآوری شده کمتر استفاده کنید و به جای آن از گوشت قرمز و گوشت مرغ و ماهی استفاده کنید.

بهترین مارک سوسیس خارجی یا داخلی

خب سوال اینجاست که سوسیس و کالباس های داخلی چه کیفیتی دارند؟ بهتر است از سوسیس و کالباس داخلی استفاده کنیم یا به سراغ بهترین مارک سوسیس خارجی برویم. ما به شما می گوییم در زمانی که بهترین سوسیس و کالباس ها در کشورمان با سیب سلامت و تایید وزرات بهداشت تولید می گردد، چرا به سراغ مارک خارجی برویم. درست است ما نیز میدانیم که اخبار نه چندان خوشایندی در مورد سوسیس و ژامبون به گوشتان رسیده است و شما را بدبین کرده. اما این را بدانید برای حفظ سلامت شما پا در این عرصه گذاشته است. ما تمام تلاش خود را کرده ایم که شما بتوانید طعم بی نظیر سوسیس و کالباس را با خیالی آسوده تجربه کنید و دیگر نگران بی کیفیتی سوسیس و کالباس نباشید.

سوسیس و کالباس مورد تایید وزارت بهداشت

فروشگاه آنلاین محصولات پروتئینی از آن جا رقم می خورد که شما در جریان تمامی مراحل تولید سوسیس و کالباس قرار می گیرید و همه چیز کاملا استاندارد و با کیفیت تولید می شود. فروش اینترنتی سوسیس و کالباس و انواع سالاد و نان و غذاهای آماده ، یکی دیگر از خدمات پروتئین هست که خرید را برای شما آسان تر کرده و به راحتی می توانید در سایت دهکده پروتئین انواع سوسیس و ژامبون ، سالاد های بی نظیر و نوشیدنی و نان را تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را درب منزل دریافت کنید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا