ورزش

مجیدی: قهرمان جام حذفی می‌شویم/ هم سهمیه می‌گیریم هم صعود می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

براساس روزنامه آنلاین ، فرهاد مجیدی در مصاحبه با وب سایت باشگاه استقلال ، وضعیت جدید این گروه را تشریح کرد ، به نام جواد نکونام ، او را برای اظهارات خود از چند روز پیش مسخره کرد و گفت : “من نسبت به این افراد حسادت کردم.” چرا برای من مهم است که من یک ورزشکار دو ورزش در جاده و کنار جاده هستم ، بدون اینکه بازاریابی همانطور که شما گفته اید باشد؟

سرمربی استقلال ادعای کارشناسان مبنی بر اینکه بازیکنان تیم وی مشکل جسمی دارند را تکذیب کرد و از پیروزی استقلال در جام حذفی صحبت کرد ، در مرحله گروهی آسیا در این گروه پیروز شد و او را به لیگ قهرمانان اروپا رساند.

جزئیات گفتگوی مجیدی به شرح زیر است:

* آقای مجیدی ، استقلال در شروع لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته است. در حقیقت ، مؤثرترین بازیکنان رشته شما آسیب دیده اند. آیا این تنها دلیل بیرون آمدن آزادی است؟

– اگر خدای ناکرده ، هجده بازیکن بزرگسال استقلال مصدوم شدند و این همچنان افتخار استقلال است که ما می خواهیم نشان دهیم که چطور اوضاع شکست خورده است و با این شرایط نمی جنگیم. (در حقیقت به دلیل افتتاح باشگاه در ابتدای فصل و نیم این فصل ، استفاده از بازیکنان امید غیرممکن است.) ما هیچ حقوقی نداریم یا اینکه هشت بازیکن ما مصدوم شده اند. هیچ یک از اینها نباید بهانه ای برای تیم پر افتخار آسیا باشد.

* در مورد سلامتی دانش آموزان اظهارات مختلفی وجود دارد. چه فکری در این باره دارید؟

– استقلال در دو بازی اخیر مشکل جسمی نداشته و مربیان در این موارد کارشناس نیستند. من شنیدم که فولادسازان به بازیکنان ما گفتند که در این ساعت از سال چگونه خوب در آتش اهواز موفق شویم. ما مرتباً تعداد گروه ها را در مورد شرایط جسمی رصد می کنیم و هیچ موقعیت گروهی به ویژه با این موضوع نگران نیست.

* گفته می شود رابطه شما و باشگاه به قدری ساده است که با آقای سعادتمند ارتباط خوبی ندارید.

– همه می دانند که رابطه تیم و مدیریت جدید به خوبی آغاز نشده است. انتقاداتی وجود داشته است ، اما با گذشت زمان ، آن تغییر کرده است ، ما با سرمربی آشنا شده ایم که شغلش را دوست دارد ، زمان زیادی را در آزادی می گذراند و سعی می کند روز را بهتر کند. همچنین یک رابطه حرفه ای و بسیار نزدیک با آقای سعادتمند وجود دارد. من از همه کسانی که قلبشان شکسته است خواهش می کنم که این آزادی صابون را بشکنند و ما شما را ناامید خواهیم کرد.

* به جز چند داستان آنلاین ، شما در 70 سالگی تولد کورونا مصاحبه انجام ندادید. آیا دلیلی وجود داره؟ از طرف دیگر برخی در مورد اینستاگرام و محبوبیت شما صحبت می کنند.

– من فکر می کنم صحبت کردن اثر خود را از دست داده است. بسیاری از افراد مصاحبه می کنند و چیزهای بد زیادی را می گویند و شایعات را می شنوند و می گویند که همه جزئیات اصلی کار وی تنها 24 ساعت طول می کشد و به سرعت فراموش می شود. در این فضا باید حداقل صحبت کنید تا بتوانید از صحبت کردن سود ببرید. صحبت از محبوبیت برای افرادی است که حتی در یک تاریخ طولانی نمی توانند به قلب مردم برسند. من اینها را خوانده ام. آنها سابقه ورود به ورزشگاه را دارند اما هیچ کس آنها را تشویق نکرد و پرسید که چرا هیچ کس نام خود را در ورزشگاه ذکر نکرده است ؟! چرا برای من مهم است که من یک ورزشکار دو ورزش در جاده و ورزش هستم ، همانطور که می گویید تحویل داده می شود؟ یا آیا واقعاً می دانم چرا اینستاگرام من برای این خانمها اینقدر مهم است؟ همانطور که آنها در مورد این چیزهای ناخوشایند صحبت می کنند ، این کلمات برای من مهم نیست.

* چه موقع حذف اوضاع از این وضعیت صورت می گیرد؟ با توجه به تعداد مصدومیت ، به آینده تیم امیدوار هستید؟

– من به این موقعیت اعتقاد دارم. می دانید اما چرا؟ زیرا از نظر هرکسی که با من بازی می کند ، امید و عمل سؤال نگران کننده است. هیچ چیز نمی تواند ما را از اهداف ما غافل سازد ، حتی تعداد زخمی ها هم نیست. بازیکنان استقلال روز سختی را پشت سر گذاشتند. موقعیت های دیوانه وار و منحصر به فرد ، اما همه آنها به دنبال یک پایان خوب برای فصل هستند. من باید به کسانی که حاشیه نشین هستند ، قدرتمند بگویم که اهمیتی نمی دهم شما چه می گویید. نگران نباشید ، من در آسیا به اندازه کافی عینک و ارتقا می گیرم.

* در داستان آخر نوشتید که تنها بودید. آیا هدف مشخصی دارید؟

– منظورم این است که تنهایی بد است. در مقابل افرادی که تا صبح نمی خوابیدند ، او شب با الریان قطر بازی کرد! در برابر برخی از افراد که تا آخر عمر حسادت و ناامن هستند. من این حفره ها را می دانم ، منصرف نشده ام ، اما فقط انگیزه و تلاش من در این شرایط افزایش یافته است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا