سلامت و تندرستی

ماسک‌ ساده از ماسک‌ دریچه‌دار بهتر است

طبق این گزارش ارجاعاستفاده از ماسک های دریچه ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما ممکن است این نوع ماسک ها به اندازه ماسک های ساده و بدون دریچه مؤثر نباشند تا از شیوع و گسترش کروناویروس جلوگیری شود.

برخی از ماسک ها برای ساخت سایت ها و برج ها طراحی شده اند. این روکش قبل از تنفس هوا در ریه ها ، گرد و غبار را تمیز می کند و فرار از هوا را آسان تر کرده و فرد را از گرمای بیش از حد محافظت می کند.

با تشریح عملکرد چنین ماسک هایی ، 3M در ایالات متحده ، که دریچه هایی را برای استفاده در چنین محیط هایی تولید می کند ، می گوید: درب عقب از سمت کنار نیرو استفاده می شود عایق و خروج هوا و رطوبت با استفاده از دریچه ای که به صورت متصل می شود. یا ، در کنار ماسک ظاهر می شود. مکانیسم پوشش برای استفاده در مدرسه و در خانه ایده آل است ، اما نمی تواند از انتقال کروناویو ، به ویژه از یک فرد آلوده جلوگیری کند ، زیرا انرژی وارد شده به بیمار در دریچه است. توانایی دستیابی به راحتی به اطرافیان

محتویات آن حاوی دریچه ای است که برای تسریع در دستگاه تنفسی ایجاد شده است و باعث می شود سیستم های شور و تنفسی کوچک شوند و ماسک آن ها شوند.

به گفته واشنگتن پست ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها استفاده از پتو با کیفیت بالا را برای جلوگیری از ابتلا به COVD-19 در افراد عادی توصیه می کنند. وجود لنت پنبه ای مانع از ورود آلودگی هوا به جو می شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا