حوادث

ماجرای مشکوک خرید ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو با رسید جعلی در یک طلافروشی در تهران!

رسالت:

در تاریخ 2 ماه مه ، پلیس تجریش به جرم کلاهبرداری متهم شد ، پس از شکایت یک صاحب طلافروشی از کلاهبرداری مانند خرید 60 سکه بهار آزادی. در این پرونده با دستور دادستان پرونده جهت تحقیقات ویژه به رئیس ستاد پلیس آگاهی تهران تحویل داده شد.

به گفته ستاد پلیس پایتخت ، وقتی پلیس به این موضوع پی برد ، شاکی به اولین م establishmentسسه فراخوانده شد و در آن زمان وی به پلیس گفت: در تاریخ 27 فروردین ، ​​پیرمردی 99 ساله به نام هاشم با طلافروشی تماس گرفت و خواستار خرید 60 هدیه بهار آزادی به ارزش 3700 کرور شد. این شخص شماره ساتنا را از من دریافت کرد و چند دقیقه بعد ، عکس چک تجاری را از یکی از پیام رسان ها برای من ارسال کرد.

گفته می شود خرید 3 میلیارد و 700 میلیون یورو رسید جعلی در یک طلافروشی در تهران!

شاکی ادامه داد: با توجه به پایان دوره بانکی امکان پیگیری برای من وجود نداشت. “این بخش ، موتور سیکلت به عنوان یک پیام رسان ارسال شده است.” او آن را به فروشگاه فرستاد و سکه ها را از من گرفت. پس از توزیع سکه ها متوجه شدم که هیچ پولی به حساب من واریز نشده است و این کلاهبرداری مرا فریب داده است.

یا برای بدست آوردن این اطلاعات برای اولین بار ، محققان می توانند شخصی را که سکه را به عنوان راننده تحویل داده است ، شناسایی کنند. در این بیانیه آمده است: این مرد در تاریخ 22 آگوست توسط یک دادستان دستگیر و به مدت 1 ساعت به کلانتری فرستاده شد و در این بیانیه متهم به نام علیرضا به واحد اول کلانتری آگاهی منتقل شد. him: “من مدتی است که به عنوان راننده کامیون برای زنی به نام میترا کار می کنم و بازپرداخت کمک های مالی ، که برای هر دوره سکه آب است. من ارز خارجی را زدم و سکه های طلا ، و اینکه یک روز گرفتار نشود ، میترا یک سیم کارت برای برقراری تماس آماده کرد ، پس از آن من سیم کارت را خراب کردم.

گام بعدی تحقیقات پلیس ، محل و وضعیت میترا و همچنین پرونده وی را نشان می دهد ، وی در 23 آگوست در یک عملیات پلیس در نزدیکی خیابان تهران جدید دستگیر شد. با ورود به کلانتری ، میترا به جرم خود اعتراف کرد و گفت: “من هیچ پولی از شاکی دریافت نکردم ، اما آن را به یورو گرفتم.” در این پرونده ، شاکی مجدداً به ستاد تلافی جویی احضار شد ، و همچنین فروش پول را تأیید کرد و اظهار داشت که به دلایلی ، در شکایت خود ، به جای پول نقد ، سکه های طلا را ذکر کرده است.

فرد دستگیر شده در اظهارات خود همچنین گفت: من دفعه قبل برای ازدواج با شخصی به نام داریوش آشنا شدم و اقدامات انجام شده کاملاً خلاف برنامه های وی بود. داریوش اکنون به یکی از اروپا فرار می کند.

در حمایت از این گزارش ، اعلام شد که دو متهم پس از دادرسی برای ادامه تحقیقات جنایی و تحقیقات پلیس به دادسرا اعزام شده اند. برای تعیین اینکه آیا دونده هنوز در حال حرکت است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا