حوادث

ماجرای جسد خورده شده یک زن در حومه شیراز چیست؟

رسالت:

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در مورد کشف جسد زنی در جاده کهمره سرخی شیراز کشف شد که گفته می شود دست جوان است یا بریده شده است.

به گزارش ایرنا ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس روز یکشنبه درباره این پرونده گفت: جسد این زن روز گذشته در پیاده روها و حومه کهمره سرخی شیراز پیدا شد و تحقیقات پلیس در این زمینه انجام شده است. و وقایع برای بررسی موضوع. ” .

سرهنگ حمید افرامان افزود: “جسد این زن حدود 30 تا 35 ساله روز شنبه 22 دسامبر سال جاری در حالی که داخل آن بود پیدا شد. بیست ساعت و پس از مرگ چهار زن ، حیوانات از بافت نرم صورت خوردند.

افرامان ادامه داد: با بررسی های پلیس در صحنه جنایت مشخص شد که جسد به اینجا منتقل شده است و به دلیل ادامه آسیب های جسمی و عدم شناسایی زن هنوز مشخص نیست. بدن ” بدن داده شده

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: جسد برای تشریح علت مرگ به کالبد شکافی منتقل شده و همچنین تحقیقات برای مشخص شدن این دختر و عاملان این جنایت فجیع روسای پلیس منطقه فارس هستند.

وی در مورد قطع شدن این زن گفت: قطع عضو اشتباه است و هیچ گونه زخمی در صورت این خانم وجود ندارد و بدن وی به پزشکی خاص منتقل شده است.

افرامان در خاتمه گفت: جزئیات این داستان در آینده با مشخص شدن بخشهای دیگر بیان خواهد شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا