ورزش

ماجرای جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

                                                                                                                                                                                                            داستان هایی درباره جادوگری و فوتبال زنان ایران!

طبق گزارش ها پیلفاطمه قاسمی ، بازیکن کردستانی و عضو تیم ملی ایران ، در مورد خواسته های جادوگران در لیگ برتر برای بانوان به ایلنا گفت: “بعد از هر مسابقه ، تیم ما مسابقات گذشته را بررسی می کند. حریفش. “سرمربی به بازیکنش چیزی می دهد و بازیکنش گل تیم ما را می زند.

وی ادامه داد: با کمال تعجب ، چند دقیقه بعد ، توپ به گوشه ای تبدیل شد و ما توپ را لگد کردیم. در طول بازی متوجه نشدیم که گفتن این برای بازیکن امری طبیعی است. استادش صحبت می کند ، اما اگر آنها چیزی را بکشند متفاوت از خط هدف ما ، شما می دانید که متفاوت است.

قاسمی در مورد طالع بینی هم تیمی های خود اصرار کرد: اگر نجوم داریم و اگر یک دهم فوتبال مردان را داشته باشیم ، نام آنها چیست؟ ثانیاً ، آیا برای بازیکنی که تقریبا 5 سال فقط 5 قرارداد کار کرده است ، دریافت یک دهم حقوق مردان در بهترین سال خود بسیار زیاد است؟ چرا کسی مشکلات او را نمی بیند؟

وی در مورد پیروزی 17-0 مقابل قشقایی گفت: تیم ما تمرکز خود را روی تمرین و تمرین به ترتیب روز گذاشته است. خانم رحمتی ، مدیر واچان هر آنچه تیم لازم دارد را تهیه کرده و از بازیکنان پرسیده است که آیا آنها از ته قلب این کار را دوست دارند ، نتیجه می تواند نتیجه خوبی باشد.

بازیکن واچان کردستان در مورد عکس مصدوم گلنوش خسروی توضیح داد: در جریان مسابقه در شهرداری سیرجان ، یکی از بازیکنان به سرش ضربه زد و یکی از بازیکنان به دلیل ضربه به سر و لگد زدن توپ ، مصدوم شد. گلنوش خسروی از زمانی که در تیم مناسبی قرار دارد ثابت کرده است که بهترین است و تأثیر مثبتی بر عملکرد تیم دارد.

قاسمی در پاسخ به اینکه ترسناک ترین بازیکن تیم آنها کیست ، گفت: “من برای خانم زهرا قنبری احترام زیادی قائلم که او بازیکنی است که تأثیر زیادی در تیم دارد اما” فاطمه مخدومی “واقعاً با استعداد هنگامی که او 20 ساله است و من فکر می کنم او ترسناک ترین بازیکن تیم بود. ما با هم از تیم آمدیم و یک بازی عالی داشتیم.

وی گفت که او و هم تیمی هایش با تیمی که برای نیمه دوم فصل لیگ برتر زنان انتخاب شده بود اوقات خوبی داشتند: “خدا را شکر می کنم که بازی من تأثیرگذار است ، اما من به عنوان دستیار تیم بازی می کنم. با 60 یا 70٪ توانایی بازی استفاده شده است و همچنین بیش از یک هدف کمک می کند.

وی در پاسخ به هواداری تیم گفت: من هوادار استقلال هستم و سبک بازی فرهاد مجیدی و مهدی قائدی را در کشور دوست دارم. بارسلونا و لیونل مسی واقعاً تیم رویایی هستند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا