ورزش

لیگ برتری‌ها به خط شدند/ پرسپولیس در راه قهرمانی/ مخالفان به هم رسیدند

طبق این گزارش ارجاع، بیست و دو هفته رقابت های جام جهانی فوتبال ایران از روز یکشنبه این هفته (8 ژوئیه) آغاز می شود که پنج مسابقه با دو بازی دیگر روز دوشنبه به پایان می رسد.

تراکتورسازی تبریز – مازندران داژ / یکشنبه 29 تیرماه ساعت 8:15 ب.ظ / ورزشگاه یادگار امام در تبریز

تراکتورسازان در هنگام توهین کورونا یکی از منتقدان این رقابت بودند و بارها تهدید کردند که از این رقابت ها ایستادگی می کنند. آنها اولین بازی خود را بعد از یک استراحت چهار ماهه در رقابت خود مقابل یکی از تعطیلی تیمشان انجام می دهند که این بازی های مازندران است.

این دو تیم به همراه ماسیناسازی و شهرخودرو به عنوان تیم نهم تیم نهم جدول بهترین تلاش خود را برای حفظ کنترل بازی انجام دادند اما در پایان ناموفق بودند.

شاگردان ساکت الهامی در حال حاضر با 37 امتیاز در رده سوم جدول هستند و اختلاف گل کمتر از سپاهان است. در این بازی ، اگر تراکتور این هفته مکث سپاهان را متوقف کند ، قرمزهای تبریز را به سطح دوم می رساند. در حقیقت ، اگر تراکتور سر خود را از دست بدهد ، احتمال این وجود دارد که همان به رتبه پنجم سقوط کند.

از طرف دیگر ، محمود فکری در بیست و یکم با 23 امتیاز صعود ، در مرحله پلی آف به مقام نهم صعود می کند ، تا زمانی که این تیم فولاد را بسازد ، اما کاهش وزن می تواند این گروه را به دوازدهم برساند.

اشکان دژاگه و آکشه حمزه ای دو بازیکن تراکتورسازی هستند که از زمان تمرین تیمی به ایران نیامده اند. مسعود شجاعی مصدوم شد و محمدرضا اخباری نیز در مسابقه قائمشهر در ترکیب تیم ملی مصدوم نشد. اکبر ایمانی ، ایمان سلیمی و رضا اسدی نیز ممکن است در این مسابقه از دست ندهند. در حقیقت ، از طرف دیگر ، احسان قهاری به دلیل مصدومیت جدی در لگن قادر به پیوستن به نساجی در این مسابقه نبود ، و همچنین بازی محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت جزئی در حادثه بازیکن هفته گذشته شرط قصد.

دیدار دو تیم در دیداری که بین شهید وطنی و قائمشهر انجام شد با نتیجه 4 بر صفر مقابل تراکتور به پایان رسید.

شهرک خودرو – ذوب آهن / یکشنبه 29 تیرماه / 20:30 / ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

شهر خودرو ، مدعی اصلی اصلی شروع رقابت های جام حذفی ، هم اکنون با 35 امتیاز در مکان ششم است.

در این بازی Greens of Diar Nass جهان از حسن استکی به عنوان مربی خود استفاده خواهد کرد.

شاگردان مجتبی سرآسیایی یک پیروزی کسب کرده اند و چهار مسابقه آخر خود را از دست داده اند اما طبق این قانون ذوب آهن شانس زیادی برای سوزن زدن سر خود به مشهد ندارد. در صورت شکست حریفان اصفهانی حتی ممکن است شهرخودرو از مقام دوم جدول نیز آگاه باشد ، اما باخت این تیم در صورت پیوستن به شرکت های برتر نفت پارس جنوبی ، سقوط را به همراه خواهد داشت. نماینده خراسان.

از طرف دیگر ذوب آهن 22 امتیاز داشت و 11 ریباند در بازی به نهمین کاهش یافت اما باخت خدرو می توانست با سه باخت ذوب آهن همراه باشد.

با توجه به پیوستن به اردوی تمرینی تیم و پایان دادن به هرگونه قرارداد با وجود بازگشت به ایران ، میروسلاو اسلاو که در این مسابقه از شهر خودرو فرار کرده است ، حضور حسن جعفری از نظر روحی و روانی است. از طرف دیگر ذوبی ها دارکو بیدوف را ندارند زیرا به دلیل شیوع کروناویروس به ایران نیامده اند.

در مسابقه اول ، دو تیم از شاهرود با یک امتیاز قهرمان انفرادی شدند.

سرویس نفت آبادان – پارس جنوبی جم / یکشنبه 29 تیرماه ساعت 9/9 / ورزشگاه تختی آبادان

این روزها شرکت های نفتی دست به گریبان هستند و در این شرایط سخت صنعت نفت در پارس جنوبی از میادین زیبای نفت بازدید می کند.

با وجود سقوط قابل توجه در نیمه اول فصل ، صنعت نفت هنوز شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. شاگردان بهنام سیرج 33 امتیاز دارند و در رتبه هفتم قرار دارند. آبی ها در صورت پیروزی مقابل پارس می توانند این هفته به مکان ششم حرکت کنند ، اما شکست دادن هومن افضلی باعث تغییر موقعیت تیم نمی شود.

از سوی دیگر ، تیم بیست و یکم که برای جلوگیری از درگیری سخت با سایر تیم های منطقه سرخ در دوازدهم قرار دارد ، با شکست صنعت نفت شانس رسیدن به مقام دهم را دارد. اما پیروزی در این بازی می تواند به شکست منجر شود. پارسها باید بین 14 تا جدول قرار بگیرند.

محمد نوری ، محسن فروزان و محمد ابراهیمی در بازی مقابل صنعت نفت پارس غایب بودند و در واقع ساکنان آبادانی به دلیل کرونا نتوانستند از این بازیکنان خود در این بازی خانگی استفاده کنند. بازی با یک بازی بی هدف پایان یافت.

شاهین شهدری بوشهر – نفت مسجد سلیمان / یکشنبه 29 تیرماه ساعت 9/9 / ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

شاهین که قبل از وقوع کنفرانس با میشو کریستیکوویچ همکاری می کند ، بدون کمک بودجه به مدت چهار ماه با تیم بحران بحران نفت دیدار خواهد کرد. نفت مسجد سلیمان برخلاف دور نهایی ، در نیمه دوم نتایج خوبی به دست نیاورد و از 5 بازی گذشته خود فقط 5 امتیاز کسب کرد.

بوشهر با وجود جدایی از پایین جدول ، با 16 امتیاز همچنان در رده پانزدهم قرار دارد و یکی از چراغهای جدول است. اما اگر مرگ شاهین و پیکان بیشتر از پرسپولیس باشد ، باعث می شود دوباره همین اتفاق بیفتد.

از طرف دیگر ، برنده یا از دست دادن این بازی باعث تغییر سطح سوخت نمی شود.

با حضور میشو به جای شاهین ، مهرداد کریمیان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. در همین حال ، لوکا گادرانی ، ماکسیم کوویلتایا و میلاد صارمی احتمالاً از کار خارج هستند و تیم بوشهر ممکن است بازی نداشته باشد.

همچنین مهدی تارتار به دلیل آسیب به نخاع خود نتوانست از عباس عسگری استفاده کند. شانس حضور حامد نور محمدی در این بازی نیز کم است.

در اولین مسابقه ، نفتی ها با نتیجه 1 بر 0 حریف خود را شکست دادند.

پیکان – پرسپولیس تهران / یکشنبه 29 تیرماه ساعت 9 / استادیوم شهدای شهید قدس

پایین و پایین لیگ برتر اولین بازی خود را از زمان کرونا انجام خواهد داد. پرسپولیس با کسب 47 امتیاز به عنوان رقیب برتر این مسابقات و نزدیکترین شرکت کننده در جدول یعنی سپاهان با 10 امتیاز ، با پیروزی در این مسابقه یک قدم نزدیکتر خواهد شد. ورزش رقابتی.

کاپیتان منچسترسیتی که در 11 بازی اخیر دو امتیاز کسب کرده است ، اکنون 15 امتیاز دارد و سه امتیاز برابر پرسپولیس را هدف قرار می دهد تا شانس بقای خود در لیگ برتر را بهبود بخشد. از نان شب

این احتمال وجود دارد که عبدالله وسسی در صورت پیروزی یا حتی تساوی مقابل پرسپولیس یک قدم جلو برود.

قرمزهای پایتخت فاقد محمد انصاری در این مسابقه به دلیل مصدومیت هستند و کریستین اوساگونا دلیل واقعی برای بازگشت به ایران ندارد و عدم حضور محمد نادری در این مسابقه نیز ممکن است.

از طرف دیگر میلاد شیخی سلیمانی به عنوان غیر پیکان دیده می شود و این احتمال وجود دارد که ویس نتواند در این مسابقه دشوار از علیرضا کوشکی و جلال علی محمدی استفاده کند.

در اولین مسابقه ، پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک گابریل کالدرون را شکست داد تا پیکان را تحت رهبری حسین فارکی شکست دهد.

سپاهان اصفهان – گل گهر سیرجان / دوشنبه 30 تیرماه / 20:45 / ورزشگاه نقش جهان ، اصفهان

نکات مختلفی از سپاهان و پرسپولیس ممکن است شانس حزب امیر قلعه نویی برای پیروزی در نوزدهمین انتخابات را کاهش داده باشد ، اما این حزب در تلاش است تا این امید را حفظ کند که بدون انتظار برای دوره دوم ، با جدول ، با هدف پیروزی مقابل گل. گوهر پا را در پایین ورزشگاه نقش جهان قرار می دهد.

حتی اگر تیم مجید جلالی در نیمه اول نتایج بسیار خوبی به دست آورد و با 12 امتیاز دوم صعود به لیگ بود ، اما باز هم تأثیر منفی در سقوط دارد بنابراین سپاهان می تواند نتیجه خوبی در نظر بگیرد. برای سیرجانی در صورت.

سپاهان با پیروزی مقابل گل گهر دومین اقامت خود را تضمین می کند اما باخت در این مسابقه می تواند این تیم را به رده ششم برساند. گل گهر از طرف دیگر نوزده امتیاز دارد ، در رده سیزدهم جدول قرار دارد و اگر شگفتی ایجاد کند و نیمه بنفش جهان را به خود اختصاص دهد ، ممکن است که او هم این کار را انجام دهد. سطح آهنگ 2 بالا از دست دادن سر در این بازی همچنین می تواند باعث شود یک تیم یک قدم جلو بیفتد.

مجید جلالی با تمام بازیکنان خود در سپاهان مشکلی نداشت اما امیر قلعه نویی به دلیل مصدومیت جزئی نتوانست با سه بازیکن خود یعنی امید نورافکن ، محسن مسلمان و مهدی ترکمن بازی کند.

در این مسابقه سپاهانی در بازی امام علی (ع) سیرجان با دو گل پیروز شد.

فولاد – اتاق ماشین تبریز / دوشنبه 30 تیرماه ساعت 9 عصر / زمین بازی شهدای فولاد

تیم جواد نکونام در هفته های اخیر در آستانه پیروزی بوده است ، به همین دلیل آنها با 36 امتیاز در رده پنجم و تنها یک اختلاف در مقایسه با سپاهان در رده پنجم قرار دارند. فولاد برای ثبت پنجمین پیروزی خود ، سخت در برابر مشایین سازی کار کرد که در 5 بازی اخیرش فقط دو امتیاز به ثمر رسانده است.

او هنوز برنده نشده و در این بازی خانگی پیروزی قدرتمندی دارد ، می تواند به سطح دوم صعود کند.

در حقیقت ، پیروزی غیرمنتظره سرخهای اهوازی در برابر دانشجویان احد شیخ لاری می تواند فولاد را به مقام ششم جدول برساند.

سازندگان فعلی 24 امتیاز دارند و در مکان نهم قرار دارند. به همین دلیل ، پیروزی در این بازی سخت فقط موقعیت فعلی تیم را مستحکم می کند ، اما باخت فولاد می تواند تیم تبریزی را به رده یازدهم برساند.

ایاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی به عنوان کاپیتان غایب معرفی می شود.

در اولین مسابقه تیم نکونام رسول خطیبی را روی نیمکت که در آن تیم ساختمان تیم 3 بر 2 پیروز شد ، شکست داد.

استقلال – سایپا تهران / دوشنبه 30 تیرماه ، ساعت 21 / ورزشگاه آزادی ، تهران

دانش آموزان فرهاد مجیدی پس از باختن یک بازی در بازی برگشت به عقب مقابل فولاد گمشده ، شانس پیروزی در این مسابقات را دارند ، اما استقلال ها باید هر سه امتیاز را مقابل یک شرکت هواپیمایی تهران دیگر یعنی سایپا بپردازند تا چشم انداز خود را افزایش دهند. کسب پیروزی در آسیا. .

پیروزی 36 بر صفر مقابل آبی ها می تواند تیم را به رده چهارم برساند ، حداقل یک ثانیه در جدول ، اما یک پیروزی مستقیم سوم ، اگر به پیروزی یک امتیازی اضافه شود ، استقلال را پایین می آورد. در شش مورد

تیم ابراهیم صادقی که از اولین بازی خود فقط 19 امتیاز پرتاب کرده و در حال حاضر در رده چهاردهم جدول قرار دارد ، به دنبال رسیدن حداقل یک امتیاز از یک بازی سخت است تا از شکست جلوگیری کند. یک شوت نارنجی می تواند تیم را به رتبه 12 برساند. با این حال ، ترک استقلال وضعیت سایپا را تغییر نخواهد داد.

امیرحسین حسین زاده تنها بازیکن مصدوم در سایپا برای این بازی یک ضربات پنالتی دارد اما استقلال با یک کیسه افراد سرقت شده و مصدوم پا را در زمین می گذارد. علی کریمی و عارف غلامی و فرهاد مجیدی اعضای این گروه هستند. در همین حال ، ارسلان مطهری ، مرتضی تبریزی ، رضا آذری ، میلاد ذکی پور و داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت در این بازی بازی نخواهند کرد. شیخ دیابت مصدوم به دلیل تولد پسرش به فرانسه رفته است. اما فرشید اسماعیلی می توانست مقابل سایپا بازی کند.

آبی ها در بازی خارج از خانه با هدایت آندره استراماسیونی 4-0 سایپا را شکست دادند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا