اقتصادیکسب و کار ایرانی

لیست مدل های جعبه فست فود برای سیب زمینی و سالاد

جعبه فست فود برای سیب زمینی

جعبه سیب زمینی همیشه بیشترین مصرف را در رستوران ها و فست فودی ها داشته چرا که سیب زمینی سرخ کرده پای ثابت سفارش ها بوده برای همین بسته بندی آن اهمیت بسیار بالایی دارد. همین امر باعث شده تولید کنندگان جعبه سیب زمینی و آن را در انواع و ابعاد مختلف تولید کنند.

از این جعبه ها نیز می توان در موارد مشابه مثل قارچ سوخاری نیز استفاده کرد. نکته بسیار مهم در این جعبه ها رعایت محفظه هایی برای عبور گرما است که برای انتخاب نوع بسته بندی اهمیت زیادی دارد. مورد بعدی استفاده از متریال مناسب و بهداشتی است که سبب افزایش کیفیت بسته بندی می شود. هرچه کیفیت آن بیشتر باشد کیفیت محصول نیز حفظ می شود.

جنس جعبه سیب زمینی از مقوای ایندربرد و مقوای بهداشتی 500 گرمی تولید می شود جنس مرغوب این جعبه ها مانع پس زدن روغن است و کیفیت محصول داخل جعبه را حفظ می کند.

  • جعبه سیب زمینی هرمی
  • جعبه سیب زمینی کشویی
  • جعبه سیب زمینی قیفی
  • جعبه سیب زمینی مک دونالدی
  • جعبه سیب زمینی درب از بالا
  • سینی سیب زمینی
  • جعبه سیب زمینی خاص

چاپ انواع جعبه سیب زمینی : تمام فست فودی ها برای خدمات دهی بیرون بر به یک سری ظروف نیاز دارند. چاپ جعبه سیب زمینی سرخ کرده نیز یکی از جعبه های لازم و ضروری برای فست فودها به شمار می رود؛ چرا که سیب زمینی در دسته سفارشات پرطرفدار قرار دارد. اگر فعالیت شما در حوزه فروش فست فود است، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

جعبه های سیب زمینی سرخ کرده

خرید جعبه های سیب زمینی از تولید کننده

تولید کننده جعبه سیب زمینی مطابق با درخواست مشتریان انواع جعبه ها در اشکال گوناگون را طراحی و تولید می کند. طراحی جعبه سیب زمینی سرخ کرده مطابق با نظر و سلیقه مشتری صورت می گیرد. اگر در حوزه فروش پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده فعالیت دارید، حتماً برای سرو و حمل غذاها به جعبه های مخصوص نیاز خواهید داشت. شما می توانید جعبه سیب زمینی بیرون بر فروشگاه را به دلخواه خود طراحی کنید. با در دسترس داشتن و جعبه های آماده دیگر دغدغه فروش سیب زمینی بیرون بر را نخواهید داشت.

جعبه سیب زمینی قیفی یکی از پرطرفدارترین مدل های انواع جعبه ها است؛ چرا که استفاده از آن بسیار راحت بوده و دارای استحکام کافی است. البته رعایت بهداشت در تولید جعبه های فست فودی از نکات ضروری است که تولید کننده باید به آن توجه کند. اگر به دنبال جعبه سیب زمینی مقاوم و مقرون به صرفه هستید، این مدل جعبه گزینه مناسبی است.

بهترین مدل های جعبه سیب زمینی

خرید جعبه سیب زمینی کشویی برای حمل و ارسال سیب زمینی به نقاط مختلف گزینه مناسبی است. در این جعبه علاوه بر سیب زمینی امکان سرو قارچ سوخاری نیز وجود دارد. مزیت خرید این نوع جعبه حفظ تردی سیب زمینی و عدم پس دادن غذا به بیرون است. علاوه بر این، جعبه سیب زمینی کشویی وزن سبکی داشته و از ورود هر گونه آلودگی جلوگیری می کند. به هنگام خرید جعبه های فست فودی حتماً مجوز تولید کننده را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم وجود تاییدیه وزارت بهداشت هرگز از آن تولیدی جعبه های فست فود را تهیه نکنید.

انواع جعبه برای سرو سیب زمینی

اهمیت بسقطعا سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوراکی های پر طرفدار و پر فروش هر فست فود و رستوران می‌باشد، به همین دلیل خرید جعبه سیب زمینی و استفاده از محصولات مرتبط با بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده جهت استفاده بیرون بر و داخل سالن توسط مشتری در مجموعه شما کاربرد ویژه ای دارد.

جعبه‌ سیب زمینی : یکی از محصولات پر کاربرد در رستوران‌ها و فست فود‌ها جهت بسته بندی، حمل و سرو سیب زمینی سرخ کرده می‌باشد که در طرح‌های چاپی مختلف و مدل‌های متفاوت تولید و به صورت عمده به فروش می‌رسد .

در مجموعه جعبه سیب زمینی توسط بروز ترین و مجهزترین دستگاه‌ها با بهترین جنس مقوا ایفلوت و طرح‌ های چاپی جذاب در ابعاد و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند. گفتنی است که مقوای مصرفی در جعبه‌ سیب زمینی به دلیل تماس مستقیم با غذای شما کاملا بهداشتی می‌باشد و بدون نگرانی می‌توانید از این جعبه‌ ها استفاده نمایید.

شما می‌توانید با جعبه سیب زمینی و بسته بندی‌های متنوع و جذاب برای سیب زمینی های سرخ کرده مجموعه خود نظر مشتریتان را جلب کنید و آن ها را تحت تاثیر قرار دهید؛ همینطور تاثیر بسازیی در رشد و کیفیت مجموعه‌تان بگذارید.

انواع جعبه سیب زمینی

  • بسته بندی سیب زمینی مکعبی

جعبه سیب زمینی مکعبی یکی از بروزترین نوع بسته بندی سیب زمینی می‌باشد.

و همانطور که از اسمش پیداست بسته بندی و شکل ظاهری این جعبه به صورت مکعبی می‌باشد و درب آن از سمت بالا باز و بسته می‌شود.

این نوع بسته بندی به دلیل راحتی و سرعت در سر هم شدن برای مجموعه‌هایی که تعداد مصرف بالایی دارند بیشترین کاربرد را دارد .

همچنین جنس جعبه ها مقوای ایندلبرد می‌باشد که کیفیت و مقاومت بالایی دارد و از طرفی طرح‌های جذابی را می‌توان روی این جعبه‌ها چاپ نمود.

در مجموعه یکجاپک جعبه‌ سیب زمینی مکعبی به صورت طرح چاپ عمومی و بسته‌های 50 و 500 عددی به فروش می‌رسند.

  • بسته بندی سیب زمینی قیفی

بسته بندی سیب زمینی قیفی یکی دیگر از بسته بندی های جدید برای سیب زمینی‌های سرخ کرده مجموعه شما می‌باشد.

این نوع بسته بندی به دلیل نداشتن درب و قرار گرفتن سیب زمینی ها در هوای آزاد باعث می‌شود سیب زمینی‌ها نرم و خمیر نشوند.

همچنین طراحی این بسته بندی ها به گونه‌ای می‌باشد که جابجایی و استفاده برای مشتری آسان می‌باشد.

از طرفی جنس این بسته بندی ها مقوای ایندلبرد و یا کاغذ تحریر می‌باشد.

کاغذ تحریر کیفیت و مقاومت بالایی دارد و طرح های جذابی بر روی این جنس از مقوا می‌توان چاپ کرد.

  • بسته بندی سیب زمینی گلدانی

این نوع از جعبه های بسته بندی به دلیل تشابهی که به گلدان دارند این چنین نام گرفتن.

این نوع بسته بندی یکی از بهترین نمونه ها برای بسته بندی سیب زمینی می باشد و به دلیل فضای داخلی ای که دارند مانع از خمیر و نرم و چسبندگی سیب زمینی ها به یکدیگر می‌شوند.

همچنین درب بسته شونده در قسمت بالایی این جعبه ها حمل سیب زمینی ها را برای مشتری آسان می‌کند. از طرفی مانع از ریختن سیب زمینی ها در هنگام حمل می‌شود .

جنس مقوای مصرفی در این جعبه ها مقوای ایندلبرد می‌باشد و استحام و کیفیت و چاپ پذیری بالایی دارند.

  • بسته بندی سیب زمینی هرمی

سیب زمینی هرمی یا مخروطی از دیگر بسته بندی های پر طرفدار برای در مجموعه شما می‌باشد .

شکل ظاهری این بسته بندی های سیب زمینی به شکل مخروط می باشد .

همچنین

ورودی و خروجی هوا در این محصول با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته و مانع از خمیر شدن محصول شما می‌شود.

زمان اسمبل کردن و سرهم کردن این محصول کمتر از 10 ثانیه می‌باشد.

جعبه سیب زمینی بیرون بر به صورت ته چفتی می‌باشد.

  • بسته بندی سیب زمینی سفره ای

جعبه‌های سیب زمینی سفره‌ای که از نظر اقتصادی از قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه بر خوردار هستند به شکل مستطیلی موجود می باشند .

این نوع از جعبه ها به دلیل شکل و طراحی خاصی که دارند بیشتر برای حمل و استفاده بیرون بر استفاده می‌شوند.

بسته بندی‌های سیب زمینی سفره ای برای استفاده در محیط هایی خارج از رستوران مناسب می باشند .

همچنین طراحی و ابعاد داخلی این جعبه ها به گونه ای می باشد که مانع از خمیر و له شدگی سیب زمینی ها می شود و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد .

مقوای مصرفی این جعبه سیب زمینی مقوای ایندلبرد می باشد که از کیفیت چاپ پذیری برای طرح های جذاب و مقاومت و استحکام بالایی بر خوردار می باشد.

  • بسته بندی سیب زمینی کشویی

این نوع بسته بندی را میتوان به عنوان یکی از لوکس ترین نوع بسته بندی های جعبه سیب زمینی نام برد ؛ همچنین

این نوع جعبه بسته بندی یکی از جعبه های با کیفیت و دارای گنجایش بالا و مناسب برای بسته بندی سیب زمینی های سرخ کرده مجموعه شما می باشد.

مقوای مصرفی در این جعبه ها مقوای ایندلبرد می‌باشد که از کیفیت چاپ پذیری ، مقاومت و استحکام بالایی بر خوردار می‌باشد .

دلیل نام گذاری این جعبه ها به دلیل درب کشویی باز و بسته شونده در این جعبه ها می باشد.

در هنگام بسته بندی، سیب زمینی های شما  بخش کشویی جعبه ریخته می شوند و با بیرون کشیدن درب می توانید به راحتی از سیب زمینی ها استفاده کنید .

  • بسته بندی سیب زمینی هلالی

این جعبه‌های سیب زمینی از مقوای ایندلبرد که از کیفیت چاپ پذیری ، مقاومت و استحکام بالایی بر خوردار می‌باشد تشکیل شده اند.

همچنین فضای کافی داخلی این نوع بسته بندی ها از خمیر و له شدن سیب زمینی های داخل جعبه جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های این جعبه ها مونتاژ و سر هم کردن سریع و آسان این جعبه ها می‌باشد.

این ویژگی برای مجموعه های با مصرف بالا بسیار مناسب و ارشمند می‌باشد که در یک مدت کوتاه بسته بندی آماده استفاده می‌شود.  همچنین فضای کمی را در مجموعه شما اشغال میکنند که برای مجموعه هایی با ظرفیت جای کم بسیار کاربردی می‌باشند.

بهترین جنس جعبه سیب زمینی

جنس به کار رفته در اکثر بسته بندی ها و جعبه های سیب زمینی مقوای ایندلبرد می‌باشد که این جنس مقوا برای این بسته بندی ها مزایا و کاربرد های زیادی دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی مقوا های ایندلبرد جنس این مقوا ها می باشد که برای محصولاتی که چرب هستند بسیار مناسب می‌باشد.

زیرا جنس این مقوا ها در برابر چربی های غذا مانند سیب زمینی از خود مقاومت نشان می دهند.

همچنین چربی غذا را در خود جذب نمی کند همین امر باعث می شود جعبه حالت خود را حفظ کند و تحلیل نرود .

همچنین مقوا های ایندلبرد از چاپ پذیری بالایی برخوردار هستند و طرح های عمومی زیبا و جذابی را به خوبی می‌توان بر روی این این مقوا ها چاپ کرد.

به همین دلیل در بسته بندی سیب زمینی این مقوا ها طرفدار زیادی دارند .

سبک بودن ، استحکام و مقاومت بالای این مقوا ها باعث شده است از آن ها در جعبه های سیب زمینی استفاده زیادی شود و رضایت مشتری ها را در فرایند حمل و جابجایی این جعبه‌ها به دنبال داشته باشد.

قیمت جعبه سیب زمینی

عموما قیمت جعبه های بسته بندی سیب زمینی به عوامل زیر بستگی دارد :

  • شکل ظاهری بسته بندی سیب زمینی
  • سایز و وزن جعبه بسته بندی سیب زمینی
  • چاپدار ( طرح عمومی ) و یا خام بودن بسته بندی سیب زمینی
  • تعداد جعبه موجود در هر بسته
  • چاپ طرح اختصاصی و سفارشی

طراحی و چاپ اختصاصی جعبه سیب زمینی

شما می‌توانید علاوه بر خرید جعبه‌های سیب زمینی به صورت طرح‌های عمومی آماده، از چاپ جعبه فست فود طرح‌های سفارشی با سلیقه خودتان برر روی جعبه سیب زمینی و یا دیگر محصولات استفاده کنید.

چاپ لوگو، شماره تماس، آدرس، شعار تبلیغاتی و آدرس شبکه‌های اجتماعی روی جعبه‌ها تاثیر بسازیی در جذب مشتری دارد.

با این کار شما علاوه بر بالا بردن کلاس و کیفیت مجموعه خود، می‌توانید گام بلندی در بازاریابی مجموعه‌تان بردارید.

اگر قصد خرید و درج چاپ اختصاصی بر روی هر یک از جعبه های سیب زمینی خود را دارید می توانید جهت مشاوره رایگان با ما در باشید.

کلام آخر

همانطور که در بالاتر گفته شد تمامی جعبه های سیب زمینی و دیگر موجود در مجموعه یکجاپک از مقوای بهداشتی ایندلبرد با کیفیت چاپ بالا تولید شده اند و مناسب برای استفاده بیرون و داخل سالن می‌باشند؛ شما با خرید جعبه‌های بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده آماده از علاوه بر تجربه یک خرید با کیفیت و اقتصادی، رضایت مشتری را به دنبال داشته باشید و در رشد

دکمه بازگشت به بالا