جامعه و خانوادهسلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

لیست خدمات پرستاری در منزل

با توجه به اینکه زندگی دشوارتر شده است، امروزه کمتر کسی است که کاری برای خود در خارج از خانه انجام نداده باشد. بنابراین بچه های بزرگتر دیگر وقت کافی برای مراقبت از والدین خود ندارند و سعی می کنند یک پرستار بچه قابل اعتماد پیدا کنند تا بتوانند بدون نگرانی پدربزرگ و مادربزرگ خود را ترک کنند. با این حال، پیدا کردن یک شرکت پرستاری قابل اعتماد می تواند یکی از دغدغه های شما باشد. یک شرکت قابل اعتماد که در این زمینه می توانید به آن اعتماد کنید شرکت چتر فیروزی است که در آن می توانید انواع خدمات نگهداری از کودکان اعم از پرستار در منزل از سالمندان، نگهداری از کودکان و نوزادان، پرستاری پاره وقت، نگهداری از نوزادان شبانه یا ساعتی و … را درخواست کنید. رها کردن

انواع خدمات پرستاری برای سالمندان

مراقبت از سالمندان سالم

علیرغم اینکه افزایش سن باعث بروز بیماری های مختلف در سالمندان می شود، اما سالمندانی هستند که از سلامت خوبی برخوردار هستند و می توانند بیشتر کارهای خود را شخصا انجام دهند. با این حال، ممکن است برای انجام برخی کارها به یک پرستار نیاز داشته باشند یا به کسی نیاز داشته باشند که آنها را از احساس تنهایی باز دارد. شرکت خدمات پرستاری چاتر فیروزهای دارای کادری بسیار صبور و قابل اعتماد می باشد که می توانند در این امور به سالمندان کمک کنند. آنها همچنین می توانند با انجام کارهایی مانند راه رفتن با آنها، خواندن کتاب، تماشای فیلم و باغبانی به افراد مسن کمک کنند تا احساس بهتری داشته باشند.

مراقبت از سالمندان مبتلا به آلزایمر

برخی از افراد مسن از فراموشی رنج می برند. مراقبت از این افراد آسان نیست. پرستاران باید به خوبی آموزش دیده باشند و تجربه کافی در رفتار مناسب و مراقبت پرستاری از این سالمندان داشته باشند. علاوه بر این، چنین افرادی معمولاً از افسردگی رنج می برند و این امر پرستاری را دشوارتر می کند. یکی از ویژگی های بارز مراقبت های پرستاری از بیماران آلزایمر، مراقبت 24 ساعته است.

نکاتی که باید هنگام مراقبت از سالمندان مبتلا به آلزایمر در نظر داشته باشید

1. درها را ببندید و مطمئن شوید که او نمی تواند از خانه شما خارج شود.

2. دارو ندارد.

3. امور مالی خود را به فرزندان خود بسپارید.

4. حمام و اتاق ها را بررسی کنید که هیچ چیز نیست.

5. بازی و صحبت با او می تواند او را آرام کند و احساس راحتی کند.

مراقبت از بیماران قلبی سالمند در منزل

مراقبت از این افراد نیاز به تمرکز و واکنش های سریع دارد. پرستار باید 24 ساعت شبانه روز مراقب بیمار باشد و در صورت عدم بیماری سریعاً داروهای خود را ارسال و اقدامات لازم را انجام دهد.

کارهایی که بیماری قلبی باید انجام دهد:

• بیمار را برای ورزش همراهی کنید.

• فشار خون و کلسترول خود را به طور مرتب چک کنید.

• بیماران باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشند.

• وزن بیمار باید کنترل شود.

• به بیمار قلبی استرس ندهید.

• دارو را به موقع مصرف کنید.

شرکت خدماتی تیک شهر در اعزام پرستار به شما کمک خواهد کرد.

مراقبت از سالمندان در خانه با پوشک

سالمندانی که پوشک می پوشند به دلیل ناتوانی جسمی نمی توانند خود را تمیز کنند و پرستاران باید با نهایت صبر و آرامش با این سالمندان عزیز برخورد کنند. پرستاران باتجربه به خوبی از اخلاق و رفتار این بیماران آگاه هستند و بهتر از فرزندانشان می توانند از عهده کار آنها برآیند. برای نگهداری از پوشک برای سالمندان باید از پوشک یا به اصطلاح کاور استفاده کرد که حساسیت پوستی ایجاد نکند.

وقتی افراد مسن از این عارضه رنج می برند، احساس استقلال خود را از دست می دهند و خود را وابسته می دانند. به همین دلیل احساس بدی دارد. پرستاران باید در نهایت احترام بگذارند و با آرامش کار خود را انجام دهند تا احساس راحتی کنند.

پرستار پاره وقت در منزل

یک پرستار پاره وقت اساساً کسی است که چند روز در هفته یا چند ساعت در روز مراقبت می کند. برخی از والدین به دلیل کار و فعالیت فرزندان، نیمی از روز را با فرزندان خود تنها می مانند. در این صورت داشتن یک پرستار نیمه وقت که بتواند در خانه از سالمندان در زمانی که بچه ها دور هستند نگهداری کند بسیار مفید است.

شرکت چتر فیروزایی دارای کارکنان حرفه ای و مجرب در تمامی زمینه ها به صورت شبانه روزی، ساعتی و پاره وقت می باشد.

وظایف پرستار سالمند پاره وقت در منزل

• تمام وظایف محول شده را به موقع انجام دهید

• صرفه جویی در زمان

• با انجام فعالیت هایی مانند پیاده روی، ورزش، گوش دادن به موسیقی که حال آنها را بهتر می کند، با سالمندان خوش بگذرانید.

• با بزرگترها روابط عاطفی برقرار کنید

• مدیریت دارو برای سالمندان

پرستار کلاس در منزل

از آنجایی که مردم این روزها سرشان شلوغ است، ممکن است به کسی نیاز داشته باشند که برای مدت محدودی از بزرگترهایشان مراقبت کند. یک پرستار ساعتی باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا بتواند با ساعات محدود مراقبت و مراقبت به خوبی کنار بیاید.

ویژگی های یک پرستار ساعتی

• هماهنگی با ساعات سفر

• زمان کافی برای انجام وظیفه

• هنگام سرو تمیز و مرتب باشید

دکمه بازگشت به بالا