ورزش

لژیونر تیم ملی در پرسپولیس/ پوست موز زیر پای کی‌روش/ سعودی‌ها بازهم شکست خوردند!

مستقر در سی وی نت؛ در هفته گذشته ، ما شاهد بسیاری از اتفاقات در دنیای ورزش بوده ایم که در مهمترین برنامه ها به این داستان اشاره شده است.

برنده هفته: تیم ملی ایران

در دیدار مقدماتی تیم ملی فوتبال ایران به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت و توانست میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ حریف خود را شکست دهند. کاوه رضایی و مهدی قائدی موفق شدند در دشمن را باز کنند.

IMG_20201112_223518_306

رئیس هفته: دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ ، مربی تیم ملی فوتبال کرواسی می تواند دومین پیروزی خود را در دور دوم بدست آورد تا از مارک ویلموتس ، جانشین خود احترام بگذارد. دراگان در تلاش است یک جام جام جهانی را به تیم خود اضافه کند و برای تحقق این امر ، باید در مسابقات دوستانه هم تیمی های خود را آزمایش کند.

87

نگهبان هفته: امیر عابدزاده

امیر عابدزاده دروازه بان تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال در بازی دوستانه ایران مقابل بوسنی گلزنی کرد و موفق شد حمله ای را علیه حریف خود در اروپا انجام دهد. علیرضا بیرانوند و بلژیکی ها این فرصت را به عابدزاده داده اند که امیدوارند مانند پدرش روزی ماندگار در کشور داشته باشد.

30

ستاره هفته: طالب ریکانی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود و توانست با کسب امتیازات دوم و یک امتیاز سه امتیاز را به خانه بیاورد. در این رقابت ، طالب ریکانی ، واسطه شرکت نفت ، موفق شد دو بار درهای خودروسازان را باز کند تا در موفقیت تیم خود سهیم باشد.

اوگ 504

هفته آدا: کارلوس کی روش

کلمبیا در دو مسابقه قبلی خود مقابل اروگوئه و اکوادور با نتیجه 3 بر صفر و 6 بر یک شکست خورده و کارلوس کی روش ، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را در چاله سیاه قرار داده است. پشتش کلمبیا شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی قطر را ندارد و به احتمال زیاد تغییراتی در جایگاه خود ایجاد می کند.

دو برابر

ارسال هفته: مهدی مهدیخانی

مهدی مهدی خانی مهاجم کروات با عقد قراردادی دو ساله برای پیوستن به پایتخت قرمزها در 20 رقابت دیگر لیگ ، با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است. بازیکنان به درایت این بازیکن که از شاگردان یحیی گل محمدی نیز در رویداد مشهد بود امیدوار بودند تا احساس بیهوده عیسی آل کثیر برای مدتی احساس نشود. این بازیکن همچنین سابقه بازی با جوانان ملی پوش و امید را دارد.

IMG_20201117_203824_386

هفته تکرار: النصر عربستان سعودی

با وجود تصویب مدیریت باشگاه النصر عربستان برای ادامه اعتراضاتشان به پرسپولیس ، تصمیم نهایی برای پرسپولیس گرفته شده است ، این تیم دیدار نهایی را 20 دسامبر برابر برنده ساحل شرقی برگزار می کند. . با پیگیری مجدانه مدیریت شرکت در روشی ساکت و آرام و همچنین نشان دادن بهداشت ، پزشکی و صنایع دستی باشگاه آنلاین ، موفقیت بزرگی حاصل شده است.

اوگب 500

مجری هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته دوم لیگ برتر ، عصر جمعه ، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر می روند و درگیری شاگردان جواد نکونام و محمود فکری نکته برجسته خواهد بود موسیقی روز شنبه دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

33

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا