حوادث

لزوم تقویت و توسعه مناسبات مرزی ایران و ترکیه

رئیس ناجا بر تقویت همکاری ها در توسعه همکاری های ایران و ترکیه تأکید کرد و گفت: برگزاری اجلاس امنیت مرزها را بهبود می بخشد.

به گزارش سی وی نت ، سردار احمدعلی گودرزی وی در مصاحبه ویدئویی با ژنرال آریف چتین – رئیس ژاندارمری جمهوری ترکیه – در شهر بانه مجاور اظهار داشت: “برگزاری جلسات مرزی بین دو کشور امنیت منطقه مشترک را افزایش می دهد. ، وحدت و شفقت. “

وی با اشاره به روابط و ارتباطات مثبت بین مرزبانان و ژاندارمری ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو جانبه باعث شده است که سرزمین غیرنظامیان برای کسانی که در فضای خالی انتخابی تجارت کنید. “

فرمانده ناجا با اشاره به تاریخچه و روابط خوب بین ایران و ترکیه گفت: “ما و ترک ها سنت و تاریخ زیادی داریم ، هر دو طرف ایمان به حمله دارند افتخار کل جهان است. “

گودرزی بر لزوم تقویت و توسعه روابط مرزی دو کشور برای تبادل تجربیات تأکید کرد و گفت: کار سخت نیروهای امنیتی ایران و ترکیه در خاک گروه های تروریستی و تروریسم یکی از توافق نامه های دو طرف است.

تأکید بر توسعه روابط مرزی ایران و ترکیه بود

در ادامه نشست ، ژنرال عارف چتین ، در مورد وحدت و همبستگی دو کشور ایران و ترکیه گفت: “همانطور که می بینیم ، پرچم ملی این دو با هم هستند و با هم خواهند بود. ” انشاالله لباسی به ما داده می شود که به زودی ملاقات کنیم.

وی با اشاره به هزاران سال روابط فرهنگی و تاریخی ایران و ترکیه گفت: ایمان ، اعتماد ، احترام و قبله دو کشور با مسلمانان ایران روابط دوستانه ای دارند. “ترکیه یک کشور واحد است که روابط منطقه ای را تقویت کرده است.”

ژنرال عارف چتین گفت: “وقتی ما متحد باشیم ، هیچ قدرتی نمی تواند به دو کشور آسیب برساند. در سایه این وحدت ، حاکمان نمی توانند بر ما حکومت کنند.”

به گفته وب سایت پلیس ، وی به وفاداری و دیدگاه های بشردوستانه ایران نسبت به ترکیه و بلایای طبیعی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: “امیدواریم که تمام تلاش ها ، کنترل بیش از مرزهای دو کشور و همچنین جلوگیری از ترافیک و حرکت غیرمجاز. ” موفق باشید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا