جامعه و خانواده

لزوم آزمایش محصولات پروتئینی، میوه‌ها و سبزیجات قبل از عرضه در میادین میوه وتره‌بار

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم آزمایش محصولات پروتئینی، میوه‌ها و سبزیجات قبل از عرضه در میادین میوه و تره بار تاکید کرد.

به گزارش سی وی نت، سوده نجفی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و احداث آزمایشگاه ویژه آزمایش کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار گفت: شورای شهر تهران در برنامه چهارم توسعه بودجه‌ای برای احداث آزمایشگاه در نظر گرفته است و با توجه به اهمیت سلامت شهروندان سازمان میادین میوه و تره‌بار ملزم است محصولات پروتئینی، میوه‌ ها و سبزیجات را قبل از اینکه به مشتریان عرضه کند مورد آزمایش قرار دهد.

وی افزود: البته تا سال ۹۶ آزمایشگاه اشاره شده در میادین فعال بود، اما بعد از آن فعالیت آزمایشگاه متوقف شده است و به همین جهت شورای شهر تهران، سازمان میادین را ملزم به انجام آزمایشات محصولات خود کرده است.

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر کیفیت محصولات میادین میوه و تره‌بار نسبت به گذشته تغییر کرده است یا خیر؟ گفت: براساس گزارشات، کیفیت محصولات پیش از عید قابل قبول نبود؛ اما در سال جدید کیفیت محصولات بهتر شده است.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا ساعات فعالیت میادین میوه و تره‌بار تغییر خواهد کرد یا خیر؟ نیز اظهار کرد: این موضوع را باید از طریق سازمان میادین میوه و تره‌بار پیگیری کنید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا