ورزش

قراردادی عجیب برای فروش پیراهن پرسپولیس + سند

رسالت:

لباس پیراهن یکی از مهمترین راه های کسب درآمد یک باشگاه فوتبال است ، بنابراین باشگاه های حرفه ای جهان حساب ویژه ای در این زمینه دارند ، به طوری که یک باشگاه با فروش لباس های یک تازه وارد پول خوبی کسب می کند. البته در حال حاضر ، باشگاه های ایرانی غالباً کمک های کمی در این زمینه انجام می دهند ، زیرا عدم اقدامات صحیح باعث شده تا نهادهای نظارتی فروش لباس را متوقف کنند. با این حال ، گاهی اوقات ثبت نام برای فروش تحت نظارت باشگاه ، بررسی آنها نشان می دهد که قرارداد نادرست است.

قرارداد فروش پیراهن + پرسپولیس متفاوت است

پرسپولیس که چهار سال آینده قهرمان لیگ برتر شد و توانست به نتایج رویایی برای هوادارانش برسد ، مطمئناً در حال حاضر با ارزش ترین مارک در فوتبال ایران را دارد اما در یک معامله متفاوت ، مسئولان باشگاه بدن با ارزش ترین انواع لباس را می فروشد. تاکنون فقط با 5٪ به شرکتها و شرکتهای ایرانی منتقل شده است (که بخشی از این درصد به عنوان سهم بازرگان کسر می شود).

قرارداد فروش پیراهن + پرسپولیس متفاوت است

براساس اسناد به دست آمده توسط سی وی نت ، نماینده باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از این سازمان (در واقع پرسپولیس قرارداد را به عنوان مترجم امضا كرده است) محصولات متنوعی از جمله لباس را به تولیدكننده ارائه می دهد بازی ، و همچنین آرم رسمی پرسپولیس. آن را فقط از طریق شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی به صورت خرید تلویزیونی بفروشید. از طرف دیگر این شرکت پس از برداشتن مستمری خود ، باقیمانده تخت جمشید 4٪ از کل درآمد خود را تا سقف 2 میلیارد تومان در حساب بازرگان به بازرگان پرداخت می کند.

قرارداد فروش پیراهن + پرسپولیس متفاوت است

این بدان معناست که این شرکت می تواند لباس های ورزشی و لوازم جانبی را به مارک پرسپولیس بفروشد و فقط 5٪ سهام این باشگاه را به خرده فروش خود ارائه دهد. به عبارت دیگر ، اگر پیش بینی 4 میلیارد دلار برای این شرکت در نظر بگیریم ، در این صورت تنها 4 میلیارد دلار می تواند پول پرسپولیس و فروشنده آن باشد.

در این توافق نامه آمده است که این شرکت باید تا زمان بسته شدن معامله یک میلیارد تومان و دو میلیون و دو میلیون و 50 میلیون شیلینگ اعتبار تأمین کند ، اما طبق منابع منعقد شده در ماه فوریه ، تنها 4 میلیون سرمایه گذاری خواهد شد در حساب تخت جمشید توسط تاجر. این است.

در این قرارداد که از 5 فوریه 2009 به مدت دو سال معتبر است ، ذکر شد که اگر فروش بیش از 2 میلیارد تومان باشد ، سهم تاجر در تخت جمشید 2 درصد کاهش می یابد ، که شگفت انگیز به نظر می رسد!

در طرف دیگر قرارداد آمده بود: “اگر تمام شرایط قرارداد به درستی منعقد شود ، قرارداد فعلی ممکن است برای یک سال دیگر تمدید شود و باید آن را اعطا کند. این بدان معناست که پرسپولیس طی قراردادی سه ساله و تنها با حاشیه 3٪ به شرکت اجازه طراحی و فروش پیراهن خود را داده است. البته داستان خوش بینانه در این داستان این است که شرکت ها مجاز به تولید و فروش محصولات پرسپولیس در خارج از شبکه تلویزیونی نیستند.

یک حساب ساده در مقاله و تماس با کارشناسان گروه اقتصاد با آرم نشان می دهد که امضای این نوع قرارداد قیمت کمتری به مارک دیگر “پرسپولیس” داده است ، اما اکنون هیچ کس مسئولیتی در قبال آن ندارد این فروش ارزان است.

پرسپولیس که چهار سال قهرمان لیگ برتر شد و به پایان جام ملت های آسیا رسید باید پول کافی از مارک خود داشته باشد تا از مشکلات مالی جلوگیری کند اما متأسفانه مدیران با یک قرارداد شگفت انگیز تمام پرسپولیس را ترک کردند و نه فروشنده و نه فروشنده آن را قبول ندارند. انواع مختلف قراردادها را نشان می دهد. پرسپولیس ، که طبق قرارداد خود با فروشنده ، به عنوان مترجم ، باید چنین توافق نامه ای را امضا کند.

اکنون پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی روبرو است و توسط مربیان سابق خارج از کشور پرداخت می شود ، اما این نوع معاملات دست و پای مدیران فعلی این باشگاه را بسته است تا سود کلانی کسب کند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا