اقتصادی

قایدی بازهم ناجی استقلال شد/ پرسپولیس به رده سوم برگشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در روز دوم از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز شد، مهدی قایدی (۵۵) برای استقلال گلزنی کرد تا آبی پوشان ۵۲ امتیازی شده و دوباره جایگاه دوم جدول را از پرسپولیس پس بگیرند.

ترکیب استقلال و آلومینیوم اراک

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۰ – صالح حردانی)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس (۷۳ – امید حامدی فر)، سعید مهری (۸۴ – محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (۸۴ – رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (۷۳ – پیمان بابایی) بازیکنان استقلال در این مسابقه بودند.

تیم آلومینیوم هم با سرمربیگری مهدی رحمتی با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (۶۴ – اسماعیل شریفات) ، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۷۴ – مجتبی فخریان)، مهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۱ – امیرحسین نعمتی)، محمد مسلمی پور (۶۴ – امین جهان کهن)، میلاد فخرالدینی و احسان حسینی (۸۱ – امیرمحمد هوشمند) به میدان رفت.

قایدی بازهم ناجی استقلال شد/ پس‌گرفتن رده دوم جدول از پرسپولیس

نیمه نخست؛ بازی جذاب با درخشش دروازه بان آلومینیوم

نیمه اول بازی دو تیم با قضاوت پیام حیدری جذاب و پرسرعت بود. استقلال باوجود حضور پرشمار هواداران آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک، فشار زیادی را روی دروازه تیم میزبان وارد کرد اما موفق به گلزنی نشد. حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم ستاره زمین در نیمه نخست بود.

در دقیقه ۲۱ و بعد از اشتباه مدافعان آلومینیوم، توپ در موقعیت آفساید به محمد محبی رسید که پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد. پورحمیدی در دقیقه ۲۶ هم روی شوت مهدی قایدی اجازه نداد دروازه آلومینیوم باز بشود.در دقیقه ۲۷ شوت آرش رضاوند هافبک استقلال به تیرک دروازه آلومینیوم برخورد کرد و در دقیقه ۳۴ هم این بار نوبت سعید مهری بود که شوت محکم و از راه دورش توسط پورحمیدی مهار بشود.

آلومینیوم هم البته تیم دست و پا بسته‌ای برای استقلال نبود و چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. در دقیقه ۲۹ و در بین حملات استقلال، «زاپاتا» مهاجم خارجی آلومینیوم ضربه محکمی به سمت دروازه آبی پوشان زد که سیدحسین حسینی این شوت را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۴۰ هم ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت تا این نیمه جذاب با تساوی بدون گل به پایان برسد.

قایدی بازهم ناجی استقلال شد/ پس‌گرفتن رده دوم جدول از پرسپولیس

نیمه دوم؛ گلزنی قایدی و حملات بی ثمر آلومینیوم

در نیمه دوم استقلال به بازی هجومی خود ادامه داد و ۱۰ دقیقه پس از سوت شروع این نیمه توسط مهدی قایدی به گل نخست دست یافت. قایدی با گرفتن توپ در محوطه جریمه و یک شوت محکم دروازه پورحمیدی را باز کرد.

استقلال به جز این گل موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشت اما محمد محبی در دقیقه ۶۶ بهترین فرصت این تیم را به بیرون زد. در دقیقه ۶۷ ضربه جهان کهن بازیکن تعویضی آلومینیوم بعد از برخورد به عارف غلامی با اختلاف کم به کرنر رفت.

شاگردان مهدی رحمتی که نمی‌خواستند بازنده از زمین خارج بشوند، بر شدت حملات خود اضافه کردند. آلومینیومی‌ها در دقیقه ۸۳ هم فرصت دیگری برای گلزنی به دست آوردند که ضربه مجتبی فخریان به شکل خطرناکی به اوت رفت.

قایدی بازهم ناجی استقلال شد/ پس‌گرفتن رده دوم جدول از پرسپولیس

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا