ورزش

فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

به گزارش شفاف تایمز، دیدار حساس هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حواشی بسیاری را در بر داشت. حالا تیم فیفا اعلام کرده است که به طور کامل اتفاقات این دیدار را بررسی خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصمیم خود را درباره عاملان این بازی پس از پایان یک چهارم جام جهانی قطر اعلام خواهد کرد. تیم ملی فوتبال آرژانتین به رفتار نامناسب بازیکنان و مربیان و همچنین نقض نظم و امنیت در بازی متهم شده است.

بازی در ورزشگاه لوسیل با نتیجه 4 بر 3 به سود آرژانتینی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از وقت های قانونی و وقت های اضافه، بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

این بازی همچنین با کارت های زرد زیادی قابل توجه بود. پس از پایان بازی، امیلیانو مارتینز به انتقاد از متئو لاهوز داور مسابقه پرداخت و گفت: او اعلام کرد 10 دقیقه تلف شده است زیرا می خواست بازی تقسیم شود. حقیقت این است که او بدترین داور جام جهانی است.

لیونل مسی نیز با انتقاد از داور گفت: نمی توانم در مورد شکایت صحبت کنم چون مجازات می شوم. متاسفانه در مورد لاهوز نمی توانم نظر بدهم. فکر می کنم فیفا باید تجدید نظر کند. برای چنین مسابقه ای نباید چنین داوری تعیین شود. قاضی انتظارات را برآورده نکرد.

دکمه بازگشت به بالا