حوادث

فعالیت ۸۵ ایستگاه ایست و بازرسی در سطح پایتخت/ حضور تیم‌های نامحسوس در مراسم ارتحال

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از برپایی پاسگاه 85 ساعته در تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سردار حمید هداوند در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح‌الله که در محل فرماندهی انتظامی مصطفی خمینی برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه تامین امنیت و ارتباطات سریع تردد در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است، گفت: (ره) از روز قبل از شروع عملیات گفت: مشتاقان و عاشقان امام راحل از 11 منطقه کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به سامانه هشدار و تمامی راه‌های لازم برای هرچه زیباتر شدن این رویداد، افزود: این جشن، مرئی و نامرئی است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی به نمایندگی از نیروی انتظامی برای تامین امنیت این روزهای پایتخت افزود: به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) ده ایست بازرسی در ساعت هشت و پنج پاسگاه ایجاد شده است. و تهران. علاوه بر این پایگاه ها، نیروهای امنیتی و امنیتی نامحسوس کلانتری و آگاهی و غیره نیز در پایتخت برای تامین امنیت و آرامش کامل مراسم بزرگداشت ولادت امام خمینی(ره) فعالیت خواهند کرد.

هداوند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ویژه غرب و شرق تهران نیز این کمپ را اشغال کرده است، گفت: با حمایت شهرداری تهران، 17 محل پارکینگ برای زائران به طور کامل ورودی محل برگزاری مراسم پرچم‌گذاری شده است. قبلاً برای انتقال مسافران از هر منطقه به پارکینگ محلی خود اختصاص داده شده است.

ادامه مطلب

تمهیدات امدادی و ترافیک برای ارتحال امام خمینی

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران همچنین با تایید پیش بینی حضور بیش از 20 هزار نفر از ماموران پلیس و راهنمایی و رانندگی در این مراسم، گفت: مردم گرانقدر ما تا ابد قدردان امام و مقتدای خود خواهند بود تا یادی از نام امام خمینی (ره) در دل داشته باشند. تحمل می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا