اقتصادی

فضای مجازی بخشی از فضای حقیقی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ هاشم جمالی امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در شیراز گفت: مقام معظم رهبری با توجه با دغدغه‌ای که در مسائل فرهنگی دارند فعالیت در حوزه فضای مجازی را به‌صورت ویژه مطرح می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: فضای مجازی جزئی از فضای حقیقی است چرا که مردم با آن زندگی می‌کنند و شخصیتشان تحت‌تأثیر فضای مجازی شکل‌گرفته است.

سرهنگ جمالی در ادامه بیان کرد: اهمیت فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اسلامی است و باید این دو کلیدواژه را هدف راهمان کنیم و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کنیم باید امپراتوری بر فضای مجازی را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حوادث گذشته در فضای مجازی متأسفانه برنده نبودیم و شما امروز خط اول نظام هستید و باید در این زمینه قوی ظاهر شوید.

در عرصه فضای مجازی به جای رویکرد دفاعی به حالت آفندی برگردیم

وی فعالین فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

جمالی گفت: شما فعالین فضای مجازی باید چشمان بصیر، هوشیار و آگاه انقلاب اسلامی باشید و اگر در این عرصه بخواهیم موفق باشیم باید برنامه‌ای را طراحی کنیم و با شناخت رفتار دشمن در مقابلش تاکتیک خاص خود را انجام دهیم.

پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در قالب ۳۵ گروه مجهز از شهرستان‌های استان فارس در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان به مدت ۳ روز در سه رشته نرم‌افزار، بازی و پویانمایی به رقابت می‌پردازند.

دکمه بازگشت به بالا