جامعه و خانواده

“فریز کردن” ابزاری برای متروکه پروری

مدتی که محله تهران را سرپا نگه می دارد ، مقامات دولتی به اصطلاح محله یا ملک را مسدود کردند تا در مورد آن فکر کنند و بعداً به دلیل آنچه آنها را لزوم تدوین برنامه توسعه خواندند ، اما کم کم این مسئله تقریباً باعث ترک همسایگان شد. از طریق مشکلات توسعه مانند رشد بیش از حد جمعیت فیزیکی و خارجی افراد ، منجر به رها شدن همسایگان می شود.

بر اساس سی وی نت ، در برخی موارد ، طرفداران جامعه ، حمایت از حفاظت از برنامه های منحصر به فرد و عملی یا کنترل جمعیت ، از تدوین برنامه ای برای رشد همسایگان یا قانون جلوگیری می کنند ، اما وقتی مدت کوتاهی از برنامه یا برنامه “گیر نکرد” سیستم خدمات عمومی ادامه می یابد یا به فراموشی سپرده می شود ، اما با گذشت زمان ، ساختمانهای سرد یا یخ زده به سمت توسعه و بازسازی یخ می زنند.

مدتی است تب محافظت از محله و تهویه مطبوع تهران را آزار داده است ، اما تاکنون بسیاری از خانه ها ، عمدتاً اقامتگاه های قدیمی و حتی خانه های بزرگتر در محله هایی مانند نفارآباد ، فدائیان اسلام و … دچار این مشکل شده اند. تعمیر و نگهداری را به تأخیر می اندازد. با توسعه ، آنها با یک معضل روبرو هستند. اکنون ، با تغییر سیستم مدیریت محلی ، به صورت جداگانه ، مناطق از زمستان در حال ظهور هستند ، به طوری که پس از سالها ، این مناطق در مسیر توسعه قرار می گیرند ، این در حالی است که معاون نخست وزیر تهران گزارشی درباره خروج محور فدائیان اسلام از یخ زدگی معتقد بود که انجماد ابزاری برای رها شدن است و در نهایت منجر به فرار از محل سکونت ، توسعه بدن خسته و حرکت فضا برای انواع جرایم می شود.

عبدالرضا گلپایگانی در مصاحبه سی وی نت ، در مورد پایان پروژه “آرامش بنیاد پرستندگان اسلام” با تأکید بر اینکه شهر بستری پر از حقوق و منابع در زمینه مدیریت حوزه برنامه ریزی و طراحی جامعه است باید از این حقوق با برنامه های توسعه استفاده کند . و آینده ای بهتر برای شهر و شهروندانش ، وی اضافه می کند ، “در حال حاضر ، در بعضی موارد ، تصمیماتی که برای توسعه شهر گرفته می شود به درستی کار نمی کنند و به مرور ، نه تنها اثرات مثبت کاهش می یابد ، بلکه منفی است به جای آن اثرات. “بقیه گسترش.

پرهیز از قانون به معنای ترک است

قانون محله “کنترل نشده” و ترافیک را تمدید کنید

وی افزود: برخی از مدیران در تهران ، به دلیل اشراف حاکمان و اصول همسایگی یا به تصویب رساندن و حفظ این برنامه ها ، از روش های سرد استفاده می کردند تا فرصتی برای حفظ این ارزش ها و اقتدار داشته باشند. . اما پس از آن ، به نظر می رسد که آنها جرات نمی کنند در مورد برنامه هایی برای آینده و آینده محله یا فراتر از آن فکر کنند ، آنها ترجیح می دهند منطقه یخ زده را رها کنند ، این دقیقاً همان اتفاقی است که برای همسایگان مانند نفارآباد افتاده و به عنوان فداییان عبور می کند -اسلام. خانه های بسیار زیبایی در منطقه Sirous یا Odlajan وجود دارد ، اما هیچ کس جرات نمی کند درگیر شود و درباره آنها تصمیم بگیرد ، چرا که نه؟ از آنجا که درگیر شدن در این شرایط مفید است و از توانایی بالایی برای شناسایی و بهره برداری از یک سیستم امنیتی برخوردار است ، جایی که مقامات لازم به دلیل ارزش بالای همسایه یا جسم ، اقدامات احتیاطی بسیار محدودی را انجام داده اند و این به معنی سرما و سرما است همسایه ها.

معاون شهردار تهران ، با تأکید بر اینکه Frozen ابزاری است که پشت سر گذاشته شده است “ وی ادامه داد: از طرف دیگر ، یخ زدگی جاده یا محله به معنای “دست نزدن” در اینجا است ، نتیجه این محدودیت هاست! رها شده است ، این باعث شده تهران به مجموعه ای از کسانی که رها شده اند سالها ، و من می گویم که تجربه نشان داده است که این نبوت نه تنها حمایت از اموال یا همسایگان را “لمس کرده” بلکه به اغوای آن نیز کمک کرده است.

سی سال توسط مسلمانان مسدود شده است

گلپایگانی با اعلام اینکه گروه محور مستقر در تهران که سالهاست یخ زده است ، هسته اصلی فدائیان اسلام است ، افزود: سی سال محور فدائیان اسلام است و همچنین بررسی موزه های توسعه یافته توسط معاون توسعه شهری رئیس جمهور نشان می دهد که اولین سند کنترل صدور مجوز 1369 بود. به عنوان یک جلسه بی پایان شورای محلی برای ارائه یک برنامه مشترک برای این خط ، اما 30 سال پیش و هنوز هم استفاده می شود یک طرح است ، و جالب است که در یک طرح دقیق ، این محور به عنوان منطقه ای با اصل تهیه یک برنامه منطقه ای دیده می شود. آرام تر است ، به عبارت دیگر ، یک تبر رها شده به جلو آمد و حتی باعث ایجاد اجتماعی ، مالی و غیره شکل این خیابان تغییر می کند.

وی در ادامه با اصرار بر اینكه به زور سیستم خنك كننده خیابان فداییان اسلام ، سیستم اقتصادی این جاده مجبور به متوقف شدن شد ، به طوری كه استاندارد های این خیابان به تدریج از دست رفت و فراموش شد: طبیعی است كه وقتی مکان ، همسایه یا جاده رها شده و کیفیت آن پایین می آید ، اگر برای هر نوع جرم به اندازه کافی بالغ شود ، کیفیت آن کاهش می یابد ، همچنین n ‘صورت سرد است ، و ما ظاهر لباس و پارچه را می بینیم ، به طوری که این فضا آسیب خواهد دید ، و سیستم شیطانی آسیب رساندن به همسایه ، ایجاد و تشدید آسیب ، و در نتیجه کاهش اعتماد همسایگان برای شروع ، در منطقه فدائیان اسلام نیز وجود دارد.

هوای سرد به یادگیری و گسترش کمک نمی کند

معاون شهردار تهران ، اعلام می کند که در طول سال ها ، با پیش بینی پیش بینی زمستان ، نه تنها به مدرنیته و شکوفایی ، بلکه حقوق ساکنان ، همسایگان و کل شهر نیز کمک نکرده است ، می افزاید: زیرا محور فدائیان اسلام به گونه ای اتفاق افتاده است که دو مسیر تاریخی تهران را به هم متصل می کند و به دلیل قدرت آن می تواند یک فضای پویا و زنده باشد ، ما می خواهیم تهران و ری را توسط این منطقه ، زیستگاه و این معرفی کنیم ما برای اولین بار به خیابان برگشتیم زمان ، پس از تحقیقات بسیار ، ما طراحی سرد این محور را لغو کردیم.

وی با اشاره به اقتدار این محور و ارتباط تهران و ری از طریق فدائیان اسلام ، می گوید: تهران به عنوان “پژوش” شهر تاریخی ری در نظر گرفته می شود ، زیرا تهران می تواند در اتحاد شهرری رشد کند و اکنون جاده فداییان اسلام که منبع دهنده ری را به تهران متصل می کند دارای موقعیت ارزشمندی است ، زیرا از یک طرف به تاریخ ری می رسد که مکانی ارزشمند برای تاریخ تهران در کشور است و از طرف دیگر به تهران منتهی می شود. بازار عظیمی که مرکز فعالیت اقتصادی در ایران است. از طرف دیگر ، این محور به عنوان مسیر درست اقتصاد ایران شناخته می شود که موقعیت این جاده را مهم می کند.

گلپایگانی با اشاره به امکانات و دارایی های متروکه در خارج از فدائیان اسلام ادامه داد: امکانات و امکانات زیادی در خارج از فداییان اسلام وجود دارد که به دلایل قانونی اجازه فعالیت ندارند اما زمین آنها در بنیاد فداییان باقی مانده است و اکنون می توان از قدرت سرزمینهای متروکه برای به ثمر رساندن ثروت فدائیان به اسلام استفاده کرد.

وی به موقعیت این منطقه اشاره کرد و ادامه داد در مورد فدائیان اسلام دو جاده بعثت و آزادگان وجود دارد که نوعی راه ارتباطی دالان ری – تهران است: تعجب درباره فدائیان خیابان e-Islam این میدان در 12 ، 16 ، 15 و 20 است ، به این معنی که به راحتی ، منطقه برخورد این محور در چهار منطقه است که پتانسیل تضاد را دارد و نشان دهنده پتانسیل بالای این خیابان است.

معاون شهردار تهران گفت اقدامات مختلفی در این محور رخ نخواهد داد. در عوض ، برنامه ما این است که نام این محور را بهبود ببخشیم ، وی می افزاید: برنامه ریزی بدنی این محور در خصوص مساحت زمین ، نمای کلی ، حجم خیابان ، کاربری زمین و … تهیه شده است. ما سعی کرده ایم در این طرح انواع مختلف زمین داشته باشیم تا بتوانیم زمینه کار و اشتغال را افزایش دهیم. اگرچه کار و مسکن برای بازگرداندن زندگی به این محله با هم پیدا می شوند ، اما در سال های اخیر با تلاش نزدیک مسلمانان در دو بازار بزرگ و مغازه های فروش کریستال ، بسیاری از ساختمانهای مسکونی و تجاری توانسته اند از ظرفیت شرکت ما و منابع عظیم باقی مانده برای ساخت انبارها استفاده کنند.

وی با اشاره به ایجاد فضا و چمن در این سیستم که تحت تأثیر تعداد فضاهای باز است ، افزود: در جلسات ، بازسازی راه پیروان اسلام مانند بدن ، تجارت ، کار ، فناوری ها ، و غیره مورد بحث قرار گرفت و در نهایت برنامه ای بر اساس بازگشت مسکن ، رونق اقتصادی و توجه به ریشه های تاریخی تهیه شد.

گلپایگانی در پاسخ به این س saidال با بیان اینکه می توان یک خط LRT برای اتصال ری به تهران از طریق منطقه فدائیان اسلام ایجاد کرد ، گفت: “ما ایستگاه هایی در مناطق 20 ، 15 و 12 داریم و اتوبوس شبکه همچنین در این زمینه کار می کند. “تحقیقات نشان داده است که ما نیاز به استفاده از مدل های جدید برای ارتباط بین راه آهن و اتوبوس داریم که باعث افزایش دسترسی و جذب مسافر و مسافر می شود ، اگرچه این روش و پاسخ آن هنوز انتخاب نشده است. .

این یک شبه معجزه نخواهد بود

سرمایه گذاران از پرستندگان اسلام استقبال می کنند

او گفت که معجزه شب و تغییر دین مrsمنان اسلامی که در دهه سی به پایان رسید ، شب اتفاق نمی افتد“آبهایی که در سالهای اخیر برای بنیانگذاران پرستش اسلام ایجاد شده است ، مانع از شروع و شکوفایی آن شده است و با برنامه ریزی طولانی مدت ، ما آسایش و آرامش را در جایی که اولین قدم را برداشتیم ، بر می گردانیم.” او گفت. ما سد را برای شروع زهکشی ایجاد کردیم و جالب است بدانید که با توجه به فضا و ظرفیت این محور ، اخیراً سه پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است که منطقه را به چنین مساحتی تبدیل کند. این در مقاله 5 است. همچنین ، سازمان نوسازی شهرداری در حال ساخت ساختمانهای مسکونی در طبقه شانزدهم است و من می گویم که همین پروژه در آینده نزدیک به ثمر می نشیند ، می توان گفت که بهبودها در فدائیان e آغاز شده است اسلام.

معاون شهردار تهران ، در مورد اینکه نوع مسکن این محور در سالهای اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، به طوری که فرصت کافی برای هر جرمی وجود دارد ، می افزاید: برای احیای همسایگان ، اعتبارات ابتدا باید به محله برگردد و هتل ، یک مأموریت ویژه پیچیده و … در این مورد ما معتقدیم که ساختمان باید به محور نمازگزاران بازگردد ، زیرا و بدون خانه ، برق مانند محله هرندی به محله و محله بر نمی گردد.

وی ادامه داد: “اگر مسکن وجود نداشته باشد ، می بینیم در شب مرگ و امنیت به خطر می افتد ، امیدواریم که با این برنامه ها ، بتوانیم پایه های نمازگزاران اسلام را پس از 30 سال در سرما دیگر احیا کنیم. تبر قدرت. “

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا