حوادث

فرمانده کل انتظامی کشور: هیچ مشکل امنیتی نداشتیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدالله 22 بهمن ماه با نظم و امنیت کامل در سراسر کشور برگزار می شود و بر اساس گزارش جدید هیچ نگرانی امنیتی نداریم.

به گزارش سی وی نت، سردار حسین اشتری وی در یوم الله 31 بهمن ضمن تشکر از مراسم 22 بهمن گفت: مردم در حضور خود حماسه ای دیگر آفریدند و با اندیشه امام مرده با حمایت های جدید از مقام معظم رهبری عهد و پیمان را از سر گرفتند. ” از مردم عزیزی که چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوهتر از سالهای گذشته جشن گرفتند، سپاسگزارم و سپاسگزارم. البته در این جشن کل نظام سلامت به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور فرهیختگان ضربه محکمی به یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد: این مراسم با نظم و امنیت کامل و سراسر کشور برگزار شد. از ابتدا تا امروز و قطعات طراحی شده برای پشتیبانی از نظم و ایمنی.

به گزارش روزنامه پلیس، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه طبق آخرین گزارش هیچ مشکل امنیتی نداریم و این مناسبت را به شکل ویژه ای جشن گرفتند، تصریح کرد: اصلی ترین ها هستند. در آنجا حضور خواهم داشت و مایلم از همه افسران پلیس در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا