ورزش

فرصتی برای جبران اشتباه نداریم/ پرقدرت به دیدار استقلال می‌رویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد خضرایی وی در گفتگو در بالا به خبرنگار آنلاین گفت: اوضاع شیوع کرونا در این فصل مسابقات تکواندو فقط در دور اول به صورت جفت برگزار می شود در نتیجه این مجاز نیست اشتباه ما این کار را نمی کنیم و از حمله اول دفاع خواهیم کرد جمع آوری ممتاز باشید.

رهبر گروه تکواندو فتح گناه وی درباره اعضای این گروه نیز گفت: بیشتر اعضای این گروه از ما هستند قانون آنها آمدند و تعدادی نوجوان را آنلاین قرار دادند. بیش از 50٪ افراد تازه وارد ما جوانان هستند ، اما ما اشتیاق زیادی به آنها داریم که امید ما را برای رشد از طریق تیم سازی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: این اولین دیدار ما با تیم استقلال است ؛ تیم خیلی زود تعطیل شد و بازیکنان جوانی در ترکیب داشت. اما با وجود سخت کوشی کادرفنی قوی ، باید گفت که آنها یک گروه خوب با انگیزه زیادی هستند. در نتیجه ریسک نکنید و ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

خضرایی در آخر گفت: ما تیم قدرتمندی داریم. سیتی که مدافع عنوان قهرمانی است و مس که تکواندوکاران خوبی را به خود جذب کردند. با این وجود ، من به شما اطمینان می دهم که فتح تمام تلاش خود را برای غلبه بر موانع دشوار انجام خواهد داد.

لیگ برتر تکواندو برای اولین بار جمعه 19 دی ماه با حضور شهرداری ورامین ، مس کرمان ، تیم های استقلال و فتح پژوهش البرز شروع می کند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا