فرهنگ و هنر

فراخوان جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی

چاپ دوم جایزه کتاب سال جمهوری آذربایجان در بخش ویژه ای برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سی وی نت ، دومین نسخه از آذربایجان دوم و مشترک شدن در مؤسسه خانه کتاب و ادبیات و اداره کل فرهنگ اسلامی و اداره کل آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان ، مترجمان و ناشران و ارتقاء کیفیت چاپ در منطقه ، حمایت و تشویق نویسندگان. ترجمه ها ، نویسندگان و کارشناسان ادبیات محلی برای ایجاد یک اثر مکتوب جدید و ایجاد کتاب و مطالب خواندن انجام می شود.

براساس این فراخوان ، از سازندگان ، مترجمان و ناشران دعوت شده است كه كتاب یا كتاب مورد نظر خود را به دبیرخانه سال ارسال كنند.

اسناد اهدا شده باید برای اولین بار در سال 2009 به موقع از ابتدای آوریل تا 29 اسفند وارد شده باشد. با این حال ، ارسال نباید یک آموزش باشد و خاموش است.

مشارکت های کمک شده به بخش چاپ دوم کتاب سال جمهوری آذربایجان باید دریافت شود ، تکالیف باید در کتاب مخفی سال در هر دو کتاب گنجانده شود. کار دریافت شده دریافت شده است.

مهلت معرفی اثر در چاپ اول کتاب سال جمهوری آذربایجان شرقی 10 سپتامبر امسال است و علاقه مندان مقالات کار خود را به دبیرخانه موزه تبریز که فاصله چندانی با پیوند آب ندارد ، ارسال می کنند. رئیس اداره فرهنگی و اسلامی استان آذربایجان شرقی ، اداره فرهنگ ، دفتر. برای دریافت اطلاعات بیشتر گواهی هدیه امسال را ارسال کنید ، با شماره 33357840 تماس بگیرید.

برندگان این جایزه در این جزوه اعلام و تقدیر می شوند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا