سلامت و تندرستی

عکسl قدرتمندترین تویوتا هایلوکس جهان را ببینید!

کافی است درباره محبوبیت پیکاپ ها در این کشور که در سال گذشته پرفروش ترین بود توضیح دهید تویوتا هایلوکس این است! این قیمت پرطرفدار گاهی اوقات عملکرد را منحصر به فرد هایلوکس می کند. FatBoy Fab Works یکی از جدیدترین مواردی است که منجر به تولید قوی ترین هایلوکس دنیا شد.

تصاویری از قدرتمندترین تویوتا هایلوکس دنیا را ببینید!

موتور استاندارد تویوتا هایلوکس را با موتور V12 Century جایگزین کنید

FatBoy Fab Works سال گذشته برای برنده شدن در مسابقه FatBoy Fab Works ایجاد شد. در این پروژه مهندسان از تویوتا هایلوکس استاندارد استفاده کردند موتور 5 لیتری V12 موتور فوق با یک مدل لوکس تویوتا سنتوری (قرن) جایگزین شده است.

موتور V12 تویوتا سنچری خروجی چندان بالایی ندارد و حالت استاندارد تنها 276 اسب بخار قدرت و 481 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما با بازسازی مضاعف و استفاده از توربوشارژرهای Garrett GT35، این موتور اکنون 563 اسب بخار قدرت و 970 نیوتن متر گشتاور تویوتا هایلوکس را ارائه می دهد.

بنیانگذار FatBoy Fab Works می گوید که پس از بازسازی دوم، موتور تویوتا هایلوکس به طور کامل قطعات را جایگزین کرده است. ذکر این نکته ضروری است، اگر فشار 0.5 psi و سوخت 50% اتانول 50% بنزین باشد، خروجی موتور خواهد بود. 1000 اسب بخار افزایش دادن.

گیربکس 4 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیروی تولید شده توسط موتور V12 به چرخ ها را بر عهده دارد. این گیربکس در اصل از سوپرا بود، مهندسان FatBoy Fab Works تغییراتی را برای نصب آن بر روی هایلوکس انجام داده اند. در واقع او قول می دهد که گیربکس به زودی مدل شود.

تویوتا هایلوکس و این پروژه هنوز در حال توسعه است نسخه نهایی نیست. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که FatBoy Fab Works در نهایت چه برنامه ای برای مخزن 12 سیلندر دارد.

227227

دکمه بازگشت به بالا