حوادث

عکس| زندگی عجیب شهروند کرمانشاهی با خزندگان مرگبار/ مرد ضد زهر: مار ضامن وامم شد!

جستجو کردن:

هر از گاهی درباره صلح انسانها با حیوانات خطرناک می خوانیم و می شنویم. به تازگی ، ویدئویی از محیط اطراف بانی منتشر شد که سه پلنگ در کنار او با هم رقابت می کنند. چهار سال پیش ، خانواده ای در مقدونیه عکسی از دوستی خود با گرگ منتشر کردند. همه ما نمونه های خارجی و داخلی دیگری را می شناسیم ، و همچنین “چگونه ممکن است؟” سوال اول همیشه چنین است.

در این حالت ، ما در مورد خانواده صحبت می کنیم که زندگی خوبی داشته و خوشحال است که مارها محدود هستند. خانواده ای با چهار فرزند آنقدر وسواس مارها شده اند که به نظر می رسد مارها سالهاست که خانه خود را ترمیم می کنند. آنها مار را در خانه درست می کنند ، برخی از آنها به مدت پنج سال با خانواده مروتی. این داستان چیز جدیدی نیست و ما چند سال پیش درباره آن شنیدیم ، اما این اولین بار است که بحث کامل متن درباره این خانواده دوست منتشر شده است. احتمالاً جواب این سؤال “چطور ممکن است؟” ما امروز نیز در گفتگوهای خود با خانواده مروتی از این موضوع فهمیدیم.

عکس | زندگی احمقانه یک شهروند کرمانشاه با یک انسان مسموم / دجال: مار کمک کننده من شد!

زندگی یک مار یک بازی مرگ است

پدر در مورد آنچه او و سایر اعضای خانواده علاقه مند هستند و علاقه و علاقه آنها به بحث می پردازد.

خانواده مروتی در روستای “فیروزه” “روانسر” شهر کرمانشاه زندگی می کنند. آقای خداداد پدر خانواده است ، 41 ساله ، گیرنده و عاشق مار است. او و دو فرزندش از تجربه زندگی با مار برای ما تعریف می کنند و شما در این مورد خواهید خواند.

ما در خانه 10 ، 12 مار داریم

من از آقای مروتی خواستم اجازه دهد مار به خانه آنها وارد شود و او گفت: “من و همسرم و من و فرزندانم یک هدیه خدادادی خلقت ، روایت یا حدس و گمان ، ما آسیب نخواهیم رسید! ” حتی گرگ ها به ما حمله می کنند. من عشق بزرگی به حیوانات ، نوه هایم دارم. من کاری نکرده ام که خدا دوست نداشته باشد و این دوستی با حیوانات ، هدیه ای است از جانب خدا.

اکنون ما ده هزار مار ، و دوازده هزار؛ نه اینکه آنها متعلق به ما باشند بلکه آنها میهمان ما هستند. اطراف ما مارهای زیادی وجود دارد. شب به اردوگاه مار رفتم. چند تا از آنها را برمی دارم و آنها را به خانه می آورم. آنها در حالی که بازی می کردیم چند روز مهمان ما بودند. آنها را در طبیعت تکرار می کنم. من از حیوانات دیگر نمی ترسم ، اما آنها را به خانه نمی آورم ، زیرا آنها به غذای خاصی احتیاج دارند ، و آیین آنها همچنان صدای من خواهد بود. گرم است ، اما به غذای خاصی احتیاج ندارد.

“در اینجا تعداد زیادی موش وجود دارد ، آنها را موش می گیرم.” وی پرسید: “چگونه مار را می شناسید؟ حتی روباه ها وقتی به من می آیند تجارت می کنند و هیچ ارتباطی با من ندارند. این برای من یک راز است ، من اغلب از خودم می پرسم ،” چی؟ ” آیا این یک هدیه از طرف خدا است؟ با یک رویا آغاز شد: “قبل از این اتفاق می افتاد ، من از مارها می ترسیدم.”

من از آنچه انجام می دهم برای نجات مردم استفاده می کنم

اما این مار کشنده و خطرناک است. منظورم این است که از آن زمان تاکنون چیزی برای شما اتفاق افتاده است؟ او پاسخ داد: “خدا را ستایش کنید. مارها به ما آسیب نرساندند. البته می دانیم که این یک بازی مرگ است. زمان غفلت ، زمان سرزنش (مکث). مقصر نیست ، جوید ، همه چیز تمام شده است ، اما مقصر نیست.

من در حال بهبود مارها هستم. تاکنون خیلی ها قول خرید و فروش و صدمه زدن به من دادند ، اما من علاقه ای به انجام این کارها ندارم. به من بگو ، من یک میلیاردی به تو خواهم داد ، مار به من بده. من هرگز این کار را نمی کنم. عشق من به مارها غیرقابل مقایسه است. من دو نیش مار داشتم ، شما می ترسیدید آنها را ببینید. من آنها را در مقبره دیدم.

من آن را به خانه آوردم و آنها یک چنگال به من دادند. از گوگرد برای درمان مارهای مختلف استفاده می شود ، اما من مهره ها را نگرفتم. “من او را گرفتم و او را در قبر دفن کردم تا او به دست فقرا نرسد.” آقای موروتی گفت که او از قدرت خود برای کمک به دیگران استفاده می کند: “تاکنون ، بسیاری از زندگی ها را پنهان کرده ام.

فقط دیروز ، دو مار توسط خانه دار قدم زد. آن شب دو یا دو شب بود که آنها به من زنگ زدند ، مار را گرفتم و آنها را در بوته رها کردم. در منطقه ما ، همه شماره من را دارند. معمولاً اتفاق می افتد که مارها به خانه می روند و همیشه برای نجات جانشان با من تماس می گیرند. “من نمی توانم این قدرت را برای کمک به دیگران انجام دهم.”

مار اقتدار من شد

اگرچه مار مورواتی برای افراد محلی و آشنایان آنها مفید و خوشحال است ، اما فکر می کنم دوستان و آشنایان به طور یکسان تمایلی به پذیرش مار واقعی در این خانه ندارند.

آقای مروتی احساسات من را تکرار می کند: “افراد اطراف من می گویند مارها را گاز نگیرید ، زیرا آنها دیده اند که بسیاری از پیرمردها از نیش مار می میرند. ما یک گاو داریم که یک سال پیش توسط یک مار گاز گرفته شد. در کمتر از پنج دقیقه ، گاو فقیر در مقابل ما درگذشت. خلاصه اینکه مردم می ترسند. هیچ کس بدون حمایت ما به خانه ما نیامد. آنها تماس می گیرند ، سوگند می خورند به شما التماس می کنند مارها را جمع کنید ، ما می خواهیم به خانه شما بیاییم. البته گاهی اوقات کارهای بدی انجام می دهم که دیگران را ترسانده است.

پنج ، شش سال پیش می خواستم وام بگیرم. من تمام روز می روم ، آنها مرا مرعوب می کنند و تسلیم نمی شوند. ایده ای به ذهنم رسید. گفتم بی فایده است ، من کارهای اساسی را انجام خواهم داد. چند مار گذاشتم که بعضی از آنها صدا داشتند و روسری من. من به بانک رفتم و دوباره گفتند نه. مارها را به سمت خود انداختم و به بانکدار گفتم که اگر امروز به من پول ندهید ، مار در اینجا خواهد بود. قبلاً! هزینه پول پنج تومان بود. سوگند می خورم که مار را گرفتید و به شما پنج سکه قرض می دهم. مورد دیگر این است که من هرگز ماشین اجاره نمی کنم. آنها می گویند مار نه تنها از بین نمی رود ، شما را به هر کجا که می خواهید می برد. من همه جا عکس گرفتم “اما من به کسی صدمه نمی رسانم ، گاهی اوقات شکننده است.”

مارها روی خون من تأثیر نمی گذارند

من کنجکاو بودم بدانم که آیا من در این مدت با این مار تحصیل کرده و تحقیق کرده ام. آقای موروتی توضیح می دهد: “به محض اینکه خبرهایی از منطقه به دست ما رسید. کارشناسان آگاه شدند که مارها نیش نمی زنند. آنها به عنوان مسموم شناخته شدند. من هم آزمایش کردم.

آنها خون من را گرفتند و آن را درون یک کاسه ریختند. آنها یک مار را می گیرند و آن را روی خون من می ریزند. خون مانند جگر؟ در مورد من ، کلاه یعنی او جامه ای نپوشید. “دیگران باور دارند.” می پرسم ، بچه ها آزمایش کردند ، اما او می گوید نه. من فکر می کنم بستگان آقای ممکن است مورواتی همین شخصیت را داشته باشد ، اما من مطمئن نیستم که این اسم “با کیفیت” باشد.

وی توضیح داد: “هیچ کس در خانواده ما حق ندارد به جز من” ، مار سه یا چهار بار پدرم را گاز گرفت و به دلیل بیماری درگذشت. من برادر ندارم خواهر و برادرهای من نیز از مارها می ترسند. از او پرسیدم چه فکر می کند ، و او گفت: “او مارها را دوست ندارد ، اما نمی ترسد. “او سالها به آن عادت کرده است.”

من از پشه ها می ترسم ، اما مارها نیستند!

فرزند خانواده گفت كه من مارها را دوست دارم ، آنها را بوسيدم ، آنها را انداختم.

هاستی در 15 سالگی است. او کشاورزی را انتخاب نکرده است ، دوست دارد که آزمایش های خود را بخواند و بعداً به عنوان پزشک یا پرستار درآمد. هاستی در گروه پدر خود است و رابطه او با مار چندان مرسوم نیست بلکه برای لذت بردن است.

عکس | زندگی احمقانه یک شهروند کرمانشاه با یک انسان مسموم / دجال: مار کمک کننده من شد!

پدر شما به من گفت شما به مارها خیلی علاقه دارید. درست است

من عاشق مارها هستم بغل کردم و بغل کردم. بعضی اوقات مارها را برای بازی با دوستانم بیرون می آورم اما آنها می ترسند و فرار می کنند.

آیا تا به حال می خواستم مار دیگری را برگردانید و از خود محافظت کنید؟

آره. پدرم دیشب برایم مار آورد ، خیلی ناز است. دلم می خواست مال من باشد ، اما فرار کرد.

چگونه می توانید مطمئن باشید مارها به شما آسیب نمی رسانند؟

مار مرا دوست دارد. من با آنها صحبت می کنم من یک نام برای آنها انتخاب کردم ، به عنوان مثال ، نام یکی از آنها “Ni Ni” است.

کی اولین بار مار را دیدی؟

او دو ساله بود. اخبار مربوط به منطقه نیز به من نشان داد. من جرات دارم به کارهای پدرم نگاه کنم.

با هم حیواناتی نداریم؟

چرا باید از موش ها و پشه ها بترسم؟ پدر من برای مارها موش گرفتار شد. خالد نترسید ، اما گفت که کثیف است. مارها هیچ ارتباطی با آن ندارند.

جای تعجب ندارد که شما از حیواناتی که از مارها امن تر و کوچکتر هستند می ترسید.

(خنده) چرا! اما این روشی است که هست.

تفریح ​​چیست؟

من خانه را تمیز می کنم و مار دارم. تقریباً تمام روزهای من با این روش سپری شده است.

اولین واکنش من به مار وقتی 8 ساله بودم

پسر گفت که روزی پدرش می خواست به جای مار یک اسباب بازی برای او بخرد.

خالد 19 ساله و حیاط خلوت است. انسان خواندن و تحسین داشتن منشی است. خالد مانند مادرش هیچ علاقه ای به مارها نداشت ، اما از آنجا که آنها را بزرگ کرده بود ، دلیلی برای ترس و احتیاط نمی دید.

اول از همه چرا این مار را فهمیدید؟

یک روز پدرم و من به کوه رفتیم. در کوه ما صخره بزرگی وجود دارد به نام “مار مار” زیرا همه مارها در زیر آن قرار دارند. بابا گفت مار سیاه را زیر سنگ بگیرید. من آن زمان هشت ساله بودم و این اولین بار بود که تا به حال نیش مار خورده بودم. اعجاب برانگیز ، من هیچ علاقه ای به خزندگان نداشتم ، اما از آنجا که از کودکی با آنها زندگی کرده بودم ، مرعوب نشدم و یکی از آنها شدم.

دوستان شما در مورد قومیت خود چه فکری می کنند؟

آنها مرا از دور دیدند ، و فرار کردند (خندیدند). به من گفته شد که این کار را نکنم ، خطرناک بود ، اما من یک گوش و یک درب داشتم ، زیرا می دانستم که آنها برای من امن هستند.

پدرت را دوست داری ، مار معروف؟

بله ، بیشتر عمر من را نجات ندهید. افراد محلی من را می شناختند و به من اطلاع دادند که آیا مشکلی پیش آمده است. بعضی اوقات رنج نمی برم. به عنوان مثال ، من از این می ترسیدم که اگر نمرات وجود نداشت ، معلم من را به کلاس ببرد. البته من این کار را نکردم. قسمت وحشت زده قلب او را می گیرد و مشکل حل می شود.

دانش آموزان فقیر آینده!

بله AI که در آنجا من احمقانه به نظر می رسد ، به نظر می رسد آل به نظر می رسد مانند من می خواهم ، به نظر می رسد آل به نظر می رسد مانند من می خواهم ، به نظر می رسد آل به نظر می رسد مانند من می خواهم ، به نظر می رسد آل به نظر می رسد مانند من می خواهم.

چه چیزی بیشتر از همسالان خود در جامعه لذت می برید؟

بچه های اینجا تراکتور دارند یا به گاو و گوسفند می روند. این سرگرمی آنهاست. سرگرمی من نیز مارها است. آنها در خانه آزاد هستند و من با آنها بازی می کنم.

پدر شما گفت شما مار را می چسبانید ، اما من نفهمیدم. مارها حیوانات خنده دار یا مثلا خزدار و بازیگوش نیستند. چگونه آن را بازی کنیم؟

من آرزو داشتم پدرم اسباب بازی هایی را برای من بخرد. همیشه در خانه ما مارها وجود داشتند اما هیچ کاری برای تفریح ​​نداشتیم.

خاطره ای از این سال های زندگی با یک مار دارید؟

سیزده سال پیش ، صبح به جنگل رفتیم و یک مار کوچک را گرفتیم. مثل همیشه ، ما آنها را به خانه آوردیم و کمی بازی کردیم. بازدید کننده آمد و فراموش کرد مارها را درون صندوق قرار دهد. شبها با هم غذا خوردیم. یکی از میهمانان که چاق بود ، نشستن روی هر دو زانو را دشوار کرد و پاهای خود را زیر میز گذاشت. ناگهان ، همسرش او را زیر میز دید و فریاد زد: “افسوس ، مار!” فقیر به دلیل چاقی او نتوانست از خواب بلند شود. ما خوشبخت هستیم که او مقصر نیست.

نکته:

این پرونده یک پرونده log است. قلم ما ، مانند دوربین فیلمبرداری ، زندگی دیگری را برای شما بازگو می کند ، که غیر سازمان یافته و حذف شده است. بنابراین اگر قرارداد را پذیرفتید ، به این موضوع بیشتر دقت کنید. ما در این گزارش چیزی را تأیید ، تأیید یا تأیید نمی کنیم. لطفاً مصاحبه شوندگان را به عنوان الگوی نقش ببینید و به داستانهای جالب آنها گوش دهید. اگر فرزند شما در حال خواندن این پرونده است ، توضیح دهید که حیوانات مسموم و خطرناک هنوز مسموم و خطرناک هستند!

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا