ورزش

عکس| روزبه چشمی با پیراهن یک تیم قطری

رسالت:

عکس

سه روز قبل از مسابقات استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر الشورتا در عراق ، جایی که تیم فوتبال ایران برای مسابقات در قطر به سر می برد ، آلکاس ، یکی از خانه های رسانه ای این کشور ، اعلام کرد که روزبه چشمش به ام صلال است. قرارداد فسخ شده است.

در آن زمان و با توجه به بازی استقلال آسیا پیش بینی می شد که ماجرا به زودی تکذیب شود ، همان اتفاقی که ساعت ها بعد افتاد و در اعلامیه این باشگاه به نقل از روزبه چشمی می گوید هیچ قراردادی با باشگاهی در استقلال ایل منعقد نکرده است.

در تاریخ 27 سپتامبر 1999 ، آلكاس قطر از امضای قرارداد با باشگاه ام صلال خبر داد ، اما این اتفاق زمانی رخ داد كه مدافع ایرانی یك هفته قبل در ملاقات با احمد سعادتمند قرارداد خود را برای یك دوره دیگر با باشگاه استقلال امضا كرد. اظهارات وی برای تیم تعجب آور بود.

چشمی که چهار سال موفقیت آمیز را در استقلال گذراند اما این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد ، تصمیم گرفت آبی ها را ترک کند و به یک مهاجم تبدیل شود.

این مدافع که بعد از سقوط استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به تهران برنگشت و در دوحه قطر ماند ، امشب با ام صلال قطر تمرین کرد و به خوبی با بقیه اعضای تیم تمرین کرد.

چشمی در شرایطی تمرینات خود را با ام صلال آغاز کرده است که این باشگاه هنوز توافق قانونی را اعلام نکرده است و از طرف دیگر موضوع جدایی بازیکنان با آبی ها مشخص نیست.

دکمه بازگشت به بالا