ورزش

عکس| برگزاری دیدار شبیه‌سازی در آزادی برای تست VAR

بازدید کیومرث هاشمی قبل از دیدار پرسپولیس – النصر

آفتاب‌‌نیوز :

لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز می‌شود و پرسپولیس در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است که با تمام ستاره‌های خود به تهران می‌آید. این بازی با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) برگزار می‌شود که AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) به صورت موقت در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است.

در همین راستا کیومرث هاشمی امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از مراحل آماده‌سازی استادیوم فوتبال این مجموعه قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازدید کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ابتدا از محل تعبیه شده برای اتاق VAR و همچنین بازسازی اتاق کنترل دوپینگ و رختکن استادیوم بازدید کرد.

کیومرث هاشمی در ادامه از مراحل بازسازی چمن استادیوم بازدید کرد. مسئولین ذی‌ربط نیز توضیحاتی را درخصوص مراحل بازسازی به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه دادند.

یکی از مسئولان نصب سیستم VAR در ورزشگاه آزادی گفت: افسر VAR دیروز از ورزشگاه بازدید کرد و تمام نیازمندی‌ها تا روز نصب سیستم تکمیل می‌شود. با ورود دستگاه به تهران، شروع به نصب می‌کنیم و با گروه سیار تست‌های عملیاتی را انجام می‌دهیم. روز دوشنبه داور‌ها سیستم را بررسی می‌کنند و روز دوشنبه برای تمرین، دو تیم به صورت شبیه‌سازی بازی می‌کنند که عملیات VAR قبل از بازی روز سه شنبه انجام شود و مشکل و نگرانی نداریم.

عکس| برگزاری دیدار شبیه‌سازی در آزادی برای تست VAR

عکس| برگزاری دیدار شبیه‌سازی در آزادی برای تست VAR

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا