سلامت و تندرستی

عکس | این گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک است

در چند وقت اخیر خودروهای خارجی توقیف شده توسط گمرک به فروش رسیده است. در میان انواع خودروهای وارداتی، بسیاری از مدل های پورشه ماکان 2017 می توانند عنوان گران ترین خودروی باقی مانده در سنت را به خود اختصاص دهند.

خودروهای خارجی توقیف شد

لازم به ذکر است که پورشه ماکان مدل 2017 با قیمتی در حدود 8 میلیارد تا 9 میلیارد تومان در بازار ایران به فروش می رسد، بنابراین یکی از گران ترین خودروهای بازار کشورمان محسوب می شود.

گران ترین خودرو از بازار بین المللی خودرو خارج شد

خودروهای خارجی توقیف شد

پورشه ماکان مدل 2017 که قبل از ممنوعیت واردات وارد بازار ایران شد، پرطرفدارترین خودرو در بین تمامی پورشه های بازار است. این SUV که با دو مدل اصلی S و توربوشارژ وارد بازار ایران شد را می توان یکی از بهترین SUV های بازار ایران دانست. زیرا از سیستم تعلیق پیشرفته، سیستم چهار چرخ محرک و فرمان استفاده می کند.

خودروهای خارجی توقیف شد

نسخه پایه پورشه ماکان 2017 از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ استفاده می کند که 340 اسب بخار قدرت و 460 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی حاصل از این موتور از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته به تمام چرخ ها منتقل می شود.این مدل در 6.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

صاحبان پورشه 2017

نسخه توربوشارژ این خودرو نیز دارای موتور 6.3 لیتری توربوشارژ است که می تواند 400 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مدل با توجه به قدرت فوق العاده ای که دارد می تواند در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از صفر به 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و عنوان سریع ترین SUV بازار را به خود اختصاص دهد. قدرت خروجی این مدل از طریق یک گیربکس 7 سرعته دستی به عنوان مدل پایه به تمامی چرخ ها منتقل می شود.

227227

دکمه بازگشت به بالا