سلامت و تندرستی

عکس | ایمن‌ترین و لوکس‌ترین ماشین غیرنظامی/ مرسدس بنز مدل گارد

مسعود آبنی: مرسدس از مدل Security برای S کلاس رونمایی کرد که دارای گواهینامه VPAM VR10 است و بالاترین حفاظت را در زمینه حمل و نقل غیرنظامی دارد.

از نظر طراحی اگرچه با مدل S680 سر و کار داریم اما به دلیل مسائل امنیتی طراحی ساده ای برای این مدل در نظر گرفته شد. هر کجا به این خودرو نگاه کنیم، ایمنی خودرو و سرنشینان آن رعایت می شود.

مقاومت بدنه نسبت به نسل قبلی سکیوریتی افزایش یافته است. در داخل خودرو کپسولی برای اطفاء حریق در برابر انفجار تعبیه شده است که به محض تشخیص انفجار در پشت کنسول کپسول شروع به کار می کند.

قطعات این خودرو به دلیل استفاده از لاستیک های میشلن PAX کوچک و سبک هستند، این گونه لاستیک ها پس از شلیک تا 30 کیلومتر می توانند پیش بروند.

عکس خودروهای غیرنظامی/مرسدس بنز گارد ایمن ترین و بهترین است

ضخامت شیشه در این مدل به 10 سانتی متر رسیده است و شیشه های این خودرو هیدرولیک می باشد; این بدان معنی است که آنها پس از حمله یا انفجار سقوط نمی کنند. جک هایی در پایین درب های خودرو قرار می گیرند تا به راحتی بسته شوند.

این خودروی زرهی با موتور 9 لیتری V12 توئین توربو میباخ با قدرت 604 اسب بخار عرضه می شود. گشتاور این خودرو با میباخ یکی نیست و با کاهش 60 نیوتن متری به 840 نیوتن متر می رسد.

این خودرو 4Matic بوده و با افزایش فاصله بین دو محور می تواند سند VPAM VR10 را دریافت کند.

با توجه به افزایش بسیار زیاد وزن این خودرو و وزن آن در حدود 2.4 تن، مرسدس تغییراتی در گیربکس و گیربکس در این خودرو ایجاد کرده است. /خود.

تولید این خودرو 51 روز زمان می برد همچنین امکان سفارش مخزن اکسیژن برای این خودرو وجود دارد. این خودرو در 2 نسخه 4 یا 5 نفره موجود است.

قیمت این خودرو به دلیل ایمنی به کار رفته 650000 دلار است که هزینه زیادی دارد.

5858

دکمه بازگشت به بالا